Орманға саяхат Ңдыбысы

0
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ Мектеп: Ш.Уәлиханов орта мектебі Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кадирментаева Э.А САБАҚ:Сауаташу Орманға саяхат Ң дыбысы мен әрпі СЫНЫП:1 Қатысқандар: Қатыспағандар: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты 1.2.2.1. Мәтінде автордың кім не туралы айтқысы келетінін түсіну 1.1.6.1. Сөйлеу барысында сипттау салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым қатынас.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. Бағалау критерийі :Мәтінде автордың кім не туралы айтқысы келетінін түсінеді. Сөйлеу барысында сипттап салыстырады Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.

Тілдік мақсат

Пәндік лексика және терминдерАң , таң, Талқылауға арналған сұрақтар:Дыбыстың түрлерін атаДауыссыз дыбыстар, дауысты дыбыстар қалай айтылады? Пәнаралық байланыс Музыка, математика Бастапқы білім Орманға саяхат Ң дыбысы мен әрпі Акт қолдану дағдыларыинтербелсенді тақтамен жұмыс ЖоспарланғанУақытесебі Жоспарланған тапсырмалар Дереккөздер/ресурстар Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 минут Ұйымдастыру оқушыларды түгендеу назарын сабаққа аударуПсихологиялық ахуалӨсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

АКТ

Суреттер

Сабақтың ортасы15 минут 1 Тыңдалым.Мәтінді оқы. Сұрақтарға жауап бер.Өзің сұрақ ойластыр. АКТ Ширату жаттығу1 минут Музыка әуенімен оқушылар жаттығу жасайды.«Әліппе» әні АКТ 23 минут

Дескриптор

3.ЖазылымДәптермен жұмысҢ дыбысын ауа арқылы жазу.Ң дыбысын баспа түрде жазып үйрену.1. әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.2.Ң дыбысын жазып үйренеді3.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтайды.2 Оқылым.Ң дыбысына берілген сөздерді оқу.Ң дыбысына байланысты берілген сөздерді оқиды.Дыбыстық талдау жасай біледі.Ң дыбысы бар сөз айтады АКТ

суреттер

Сабақтың соңы3 минут Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. Дифференциая – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсы? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейінтексеру жоспарыңыз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Музыка, көркем еңбекқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.