Күні |
|
Мұғалімі: Бимбетова Н |
Пәннің атауы |
Математика 4 сынып |
Тақырыбы: |
Бірінен-бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс. Алыстау жылдамдығы. |
Мақсаты: |
Бір-бірінен қарама-қарсы қозғалыс бағытын (алыстау) мағынасын ұғынады, қозғалысқа байланысты есептерді шығаруда сызба, кесте бойынша шығаруға жаттығады.1) Мазмұнына байланысты: Денелердің қозғалыс бағытын анықтап,есеп мазмұнына сәйкес сызба сызады,шығарады;2) Сын тұрғысынан ойлау: Қозғалыс шамаларының тәуелділігін есептеуде қолдана білуге үйренеді;3) Топпен жұмыс: Оқушылардың математикалық ой-белсенділігі қалыптасып сабаққа қызығушылығы артады; |
Оқыту нәтижесі |
Бірінен-бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс кезіндегі алыста жылдамдығын табуды үйренедіЕсепті өздігінен талдап, түсініп шығаруға дағдыланадыОйлау қабілеті артады |
Сілтеме: |
Математика 4 сынып, оқулық. «Атамұра» |
Күтілетін нәтиже: |
Бірінен-бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс жағдайындағы алыстау жылдамдығын табуды;
Формуламен жазуды;
Берілген сызба сурет бойынша мәтінді есеп құрастыруды;
|
Ақпарат көздері, қолданатын материалдар |
тақырыпқа байланысты парақшалар, А4 форматтағы қағаздар, маркер, стикер |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, бірлескен оқу. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, |
Сабақтың барысы: |
Мұғалім әрекеті:Тапсырмалар береді. |
Оқушы әрекеті:Тапсырмалар орындайды, талдайды. |
Ұйымдастыру 2 минут |
«Өрмекші» тренингі (Бұл тренингте топтар шеңбер құрап бір-біріне үш тілде тілек айтады) Топтастыру.Сыныпты топтастыру.1 топ «Жылдамдық» — V 2 топ «Уақыт» -t 3 «Қашықтық» -S |
Бұл тренингте топтар шеңбер құрап бір-біріне үш тілде тілек айтадыҚима қағаздар арқылы топтасады.Топ ережесін еске түсіреді. |
Қызығушылығын ояту2 минут |
«Кубизм» әдісі Сабағымызды сұрақтардан бастайық. Сұрақтарға жылдам жауап беріңдер.1. Жылдамдықтың түрлері? (Алыстау жылдамдығы, жақындау жылдамдығы)2.Жылдамдықты қалай табамыз? (Қашықтықты уақытқа бөлеміз)3.Ал, уақытты ше? ( қашықтықты жылдамдыққа бөлеміз)4.Жылдамдықтың өлшем бірліктері (м/сек, м/сағ, км/ сағ)-Жарайсыңдар, балалар! Алдымызда 1 желтоқсан «Тұңғыш президент» күні келе жатыр.«Кең байтақ Қазақстанның үкілеген үміті сіздерсіздер, менің жас достарым!» -деп ел басы бізге үлкен үміт артып отыр. Сол Елбасымыздың үмітін ақтау мақсатында біз білім шыңына шығып, өз білімімізді көрсетейік. Іске сәт !Үй тапсырмасын тексеру. |
|
Мағынаны тану 20 минут |
Жаңа сабақ. «Сандар сөйлейді» атты жетістік сатысы 1-баспалдақ1991 жыл – Н.Ә.Назарбаев еліміздің президенті болып сайланды. №1 есеп
Сызбаға қарайық. Жаяу бірінен-бірі алыстап барады.
V¹=4 км/сағ t =3сағ V²=6 км/сағ S = ? кмУақыт бірлігінде нысандардың бірірінен-бірі алыстауын алыстау жылдамдығы дейді. Бірінен-бірі қарама — қарсы бағытта қозғалу кезінде алыстау жылдамдығы жылдамдықтардың қосындысына тең болады.Біріне-бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс кезінде алыстаужылдамдығы жылдамдықтардың қосындысына тең. 6+4=10км/сағ.-жаяу адамдардың бірінен-бірі алыстау жылдамдығы. 2 баспалдақ.№2 есеп. Есептердің шартын, сұрағын, шешуін және жауабын бір-бірімен салыстыр.1992 жыл – 4 маусымда-елбасымыз мемлекеттік Ту, Елтаңба, Әнұран туралы Қазақстан Республикасының заңына қол қойды. 2-қазан: тұңғыш қазақ ғарышкері Тоқтар Әубәкіров ғарышқа ұшты. Топтық тапсырма 1 топ. а) Саяжайдан бір мезгілде екі велосипедші бірінен-бірі қарама-қарсы бағытта екі жаққа жолға шықты. Біріншісінің жылдамдығы 12 км/сағ, ал екіншісінікі 10 км/сағ. Олар 2 сағ. кейін бір-бірінен қандай қашықтықта болады? 2 топә) Саяжайдан бір мезгілде екі велосипедші бірінен-бірі қарама-қарсы бағытта екі жаққа жолға шықты. Біріншісінің жылдамдығы 12 км/сағ, ал екіншісінікі 10 км/сағ. Неше сағаттан кейін олардың арақашықтығы 44 км болды? 3-топб) Саяжайдан бір мезгілде екі велосипедші бірінен-бірі қарама-қарсы бағытта екі жаққа жолға шықты. 2 сағ. кейін олардың арақашықтығы 44 км болды. Біріншісінің жылдамдығы 12 км/сағ. болса, екіншісі қандай жылдамдықпен жүрген. |
V алыстау = V¹ + V²6 + 4 = 10 ( км/сағ )- жаяу адамдардың алыстау жылдамдығы.
а) V1-12 км/сағV2-10 км/сағt- 2 сағS-?V=V1+V2;12+10=22S= V×tS=2×22=44 Жауабы: 44 кмә) S=44 км V1- 12 км/сағ V2- 10 км/сағ t-? сағV=V1+V2;12+10=22t = S: V44:22=2Жауабы: 2сағ. кейінб) S=44 км V1- 12 км/сағ V2- ? км/сағ t-2 сағV=S:tV= 44:2=22км22 км –12 км/сағ =10 км/сағЖаубы: 10 км/сағ
|
Сергіту сәті1мин |
Жаңбыр қалай жауады?
|
Мұғаліммен бірігіп қимыл қозғалыс жасайды. |
Тақтамен жұмыс. 10 минут |
3 баспалдақ1995 жыл — 30 тамызда Конституциясы қабылданды.№ 3 есепТігін цехы 35 м матадан 7 көйлек тікті. 75 м матадан осындай неше көйлек тігуге болады.4 баспалдақ. 1997 жыл — Астана Ақмола болып жарияланды.№ 4 есеп.Динараның 500 тг бар еді. Ол оның 180 тг. пияз, алқалған ақшасының жартысына картоп сатып алды.Динараның қанша ақшасы қалды? Логикалық диктант:1.Кез келген үш таңбалы сан ойла: -1232.Оның оң жағына сондай санды тіркеп жаз: -1231233.Сонда шыққан санды жетіге бөл: 123123: 7=175894. Бөліндінің мәнін ойлаған санға бөл: 17589 : 123 = 1435.Нәтижені 11- ге бөл: 143: 11= 136.Сонда шыққан санды екі еселе: 13 х 2 = 267.Нәтиженің цифрларын қос: 2+6 = 8
5 баспалдақ 2011жыл – Азияда ойындары өтті№5 мысал «Шаңғы тебу» ойын арқылы ойналады 6 баспалдақ2015 жылдары –қазақ хандығына 550 жыл толды2017 — Экспо көрмесі болды№6. «Галереея» әдісімен орындалады.Жұптық жұмыс№7 ауызша орындалады. Тік және доғал бұрыштарды белгілеуі бойынша атау.
|
Шарты; 35м-7 көйлек75м-?көйлекШешуі: 75: (35:5)=15 Жауабы: 15 көйлек
Ш: (500-180):2=160 тгЖ: Қалғаны 160тг
8953:7=1279 7080:5=1416 42568:8=5321 30744:9=3416
Оқушылар берілген карточканы жұп болып тақтаға іледі.7км834м×4=31км336м 13сағ48мин×5=69сағ 9км7м×8=72км56м 16м 74см:9=186см 16кг752г:8= 2кг94г 1т20кг:4=1020кг:4=255кг 4т8кг:8=4008:8=501кг 14м 35см:5=1435:5=287см 18т8ц:4=188ц:4=47ц
|
Бағалау. 2минут |
|
Сабақты қорытындылау. |
|
-дей отыра сабағымызды аяқтаймыз.
|
Рефлексия бөлімі.2 минут |
Стикерлер жапсырады.
|