Сабақтың тақырыбы: Сызықтық перспектива. Күнтізбе жасаймыз. Жыл мезгілдерін бейнелейміз |
Мектеп |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні |
СЫНЫП:3 |
Қатысқаноқушылар саны |
Қатыспағандар |
Оқу мақсаттары |
Тұрмыстық заттарға эстетикалық тұрғыда қарауға үйрету. Сызықтық перспективамен танысу арқылышығармашылық өрістерін кеңейту. |
Бағдарламалық міндеті |
3.1.4.13.2.3.1 |
Мақсатқа жету үшін орындалатын міндеттер |
Мұғалім үшін: сызықтық перспективамен таныстыру, перспективалы пейзаж салып үйрену. Күнтізбе жасау үшін топта жұмыс ұйымдастыру.Оқушылардың шығармашылық міндеті: №1 жұмысдәптерінің 22–25-беттеріндегі тапсырмаларды орындау. Көп парақты күнтізбе жасау. |
Оқушылардың міндеті |
Мұғалімнің және оқулықтағы сұрақтарға жауап беру, сызықтық перспектива құбылысын түсіндіре білу, жа- саған жұмысының идеясын түсіндіру. Топта жұмыстар-ды бөлу. |
Күтілетін нәтиже
|
Барлық оқушылар: сызықтық перспектива құбылысы мен оның ережесін біледі.№1 жұмыс дәптерінің 23–24-беттеріндегі тапсырмалар- ды орындап, күнтізбе жасауға қатыса алады. |
|
Оқушылардың көпшілігі: сызықтық перспектива ережелерін тұжырымдап айтып, жұмыс жасағанда қол- дана алады. №1 жұмыс дәптерінің 25-бетіндегі тапсыр-маны орындайды. |
|
Кейбір оқушылар: сызықтық перспективаны қолда-нып, шығармашылық пейзаж жасай алады. |
Бұрын алған білімдері |
Түс және жыл мезгілдері. Пейзаж. 1-сынып.Туған өлке табиғатындағы жылы және суық түстер. 2-сынып.Жыл мезгілдері. 3-сынып. |
Пәнаралық байланыстар |
Бұл сабақта мына пәндермен байланыс орнайды: жара- тылыстану, әдебиеттк оқу, математика, музыка. Оқу- шылар тақырыпты талқылап, әдеби туындыларды тың- дау барысында дұрыс әрі бейнелі түрде сөйлеу дағды-ларын дамытады. |
Сабақтың барысы |
Сабақкезеңдері |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Дереккөздер |
Сабақ тақырыбына кіріспе |
Сыныпта жақсы психологиялық ахуал мен шығар- машылық жағдай жасау. Сабақтың басындасызықтық перспектива анық көрінетін әртүрлі жыл мезгілдері бейнеленген пейзаждарды қарайды.Музыкалық үзінділерді қосып қоюға болады. |
П. И. Чайковский«Жыл мезгілдері» https://www.youtube.co m/watch?v=- eoBpGkhgKQ |