Кіруге бола ма?

0



Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады

Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Барлық сыныптар

Өткізілген күндері 2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: 1) Лексикалық тақырып: Танысым. Кіруге бола ма? 2) Грамматикалық тақырып: Орфографиялық және орфоэпиялық нормалар.Сабақтың мақсаты: білімділік: Тыңдаушыларды жаңа тақырыппен таныстыру, жаңа сөздермен, сөз тіркестірмен таңыстыру. дамытушылық: қазақша сөйлеу мәдениетін дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, сөздік қорларын молайту, қызығушылық іс-әрекеттерін дамыту, сауатты сөйлеп, әдемі жаза білуді үйрету;тәрбиелік: ұйымшылдыққа, ұстамдыққа, адамгершілікке үйрету тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілгі: плакаттар, суреттер, слайд.Сабақтың түрі: аралас сабақСабақтың барысы:І Ұйымдастыру кезеңіІІ Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ Жаңа сабақЕреже:Үндестік заңы — закон сингармонизма. В казахском языке различают два вида сингармонизма. а) дауысты дыбыстар үндестігі (гармония гласных звуков); б) дауыссыз дыбыстар үндестігі (гармония согласных звуков). Буын үндестігі Суть закона сингармонизма в следующем: в зависимости от слогообразующего гласного в корне слово может принять только твердые или только мягкие аффиксы әже-лер, бала-лық, оқу-шы-лар-ға. Если последний слог слова твердый, то к нему присоединяется твердый аффикс. Если последний слог слова мягкий, то к нему присоединяется мягкий аффикс. Дыбыс үндестігі Прогрессивная и регрессивная ассимиляция Гармония согласных бывает двух видов: прогрессивная и регрессивная ассимиляция. По прогрессивной ассимиляции: Последний звук основы влияет на первый звук окончание. Если последний звук глухой или звонкий б, в, г, д, то начальный звук аффикса глухой. Например: кітап тар. Иванов тар. Если последний звук основы звонкий, сонорный или гласный, то начальный согласный звук аффикса звонкий или сонорный. Например: ақын дар, үй-дің, қыз-ға. Кейінді ықпал Регрессивная ассимиляция Если к корням или основам с конечными глухими согласными қ, к, п прибавляются окончания с начальным гласным ы или і, то конечные глухие қ, к, п озванчиваются в звуки ғ, г, б. Например: қасық+ы = қасығы, доп+ ым = добым. Образование притяжательной формы от существительных тап (класс), аяқ (нога), жүрек (сердце) такое: жұмысшы табы (рабочий класс), столдың аяғы (ножка стола), жұмыстың аяғы (конец работы), адамның жүрегі (сердце человека) и др. [1,12б.] .

1. Сөздерді тиісті бағандарға жазыңыз. Впишите слова в соответствующую колонку [1,13б.] .

Сабақ, тіл,қала, тақырып, сөйлем, олар, күнделік, пәтер, Атырау, бөлме, орындық, ақпарат, Астана, дүкен, Өскемен, дәптер, аспан, терезе, жігіт, кеме, Қазақстан, мектеп, гүл, алма, көлік, ағаш, шалбар, жылқы, әнші, қызанақ.


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.