Ғаажайып математика патшалығында…
құрастыра алады;
ІІ Қызығушы-лықты ояту
1)Психологиялықахуал.— Балалар, шаттық шеңберіне тұрайық.Ғылымдар елінде әлемді таңқалдырған патшалық бар. Онда ақылды, әрі білгір Математика тұрады екен. Ол өз патшалығына жалқауларды кіргізбейді екен. Ақылды, білімді, зейінділердің өзі патшалық кедергілерінен өз қабілетімен ашып кіреді екен. Ал қабілетін дәлелдеген оқушыға, оның берер сыйы да ерекше екен.
Балалар, өз білімімізді көрсете білсек ЭКСПО-ға билет ұтып аламыз.
3) ЭКСПО деген не?— ЭКСПО-ға кімдер қатысады?— ЭКСПО-ға барғың келеді ме?
— Балалар, сендер ақылды, күшті, зерексіңдер. Өз білімімізге сеніп,сабақты арықарай жалғастырайық
Оқушылар түрлі түсті жолақтар арқылы 3 топқа бөлінеді.
Оқушылар жұппен әңгімелеседі,сұрақтарға жауап береді.
ІҮ Жаңа сабақ
Қосу амалын бағандап орында:1-топ 2-топ 3-топ87613 56913 65941+9862 +8456 +6389
Азайту амалын бағандап орында:91793 78913 83795— 6738 -9656 — 7963
Көбейтуді орында:24х52 34х54 48х6256х34 48х68 76х371 — ТОП: ҮНДІ МЕКТЕПТЕРІНІҢ ТӘСІЛІ2 — ТОП: АҒЫЛШЫН МЕКТЕПТЕРІНІҢ ТӘСІЛІ3 — ТОП: ЖАПОН МЕКТЕПТЕРІНІҢ ТӘСІЛІ
Бөлуді орында:6656:5124992:3848496:236
1) Сергіту сәті 10, 15, 12, 14, 11, 13, 18, 19, 8, 17Егер сан екіге бөлінсе – оқушылар екі рет секіреді, ал егер бөлінбесе – бір рет орнында адымдайдыТоппен жұмыс Бағалау критерийлері. Есеп шығаруда:1.Есеп мазмұны бойынша теңдеу құру — 3ұ.2.Теңдеуде амалдардың орындалу тәртібінің сақталуы- 3ұ.4. Шешуін дұрыс табуы — 4ұ. Барлығы 10 ұпай10 ұпай- «5» 8-9 ұпай- «4» 6-7 ұпай- «3» 6 ұпайдан төмен- «2»(Критерий бойынша өзара бағалау
Топпен орындап тақтамен салыстыру
Оқушылар жауабынайтады.
Топ жұмысын бағалау (бағалау парақшасы)