Ғаажайып математика патшалығында…

0
Пән: математика(в) Сынып: 4 Т.К.Жаркымбаева Тақырыбы: Ғажайып математика патшалығында … Оқыту мақсаты
  • Арифметикалық амалдардың орындалужолдарын түсіну, өздігінен жұмыс жасауды үйрену, топтық жұмыста сыни ойлау арқылы білімді тәжірибемен қолдану.
  • Күтілетін нәтиже:
  • көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдардыорындай алады;
  • математикалық амал-тәсілдерді қолдану арқылы логикалық есептер
  • құрастыра алады;

  • өмірмен байланыстырып көптаңбалы сандарды айта алады;
  • МодульдерӘдістәсілдер 1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер— Оқушылармен бірлесе сабақтың мақсатын жоспарлау «Сен маған, мен саған»— Диалогтік оқыту (Топтық жұмыс)2.СТО Есеп шығаруда критерий арқылы бағалауды қолдану3. Оқыту үшін бағалау — Өзін-өзі бағалау 4. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту5. АКТ — интерактивті тақтамен жұмыс6. Талантты және дарынды балаларды оқыту (А,В,С деңгейіндегі оқушыларды ескеру, бақылау)7. Оқытуды басқару және көшбасшылық (Сыныпты дұрыс ұйымдастыру). Ресурстар 4-сынып оқулығы, бағалау парақшалары, слайд, логикалық есептер Алдыңғы білім Арифметикалық амалдар Жоспар Кезеңдер Мұғалім іс-әрекеті Оқушы әрекеті І Ұйымдастыру кезеңі

    ІІ Қызығушы-лықты ояту

    1)Психологиялықахуал.Балалар, шаттық шеңберіне тұрайық.Ғылымдар елінде әлемді таңқалдырған патшалық бар. Онда ақылды, әрі білгір Математика тұрады екен. Ол өз патшалығына жалқауларды кіргізбейді екен. Ақылды, білімді, зейінділердің өзі патшалық кедергілерінен өз қабілетімен ашып кіреді екен. Ал қабілетін дәлелдеген оқушыға, оның берер сыйы да ерекше екен.

  • Оқушыларға 3 түсті жолақ тарату.
  • Топқа бөлу, топ басшысын тағайындау.
  • Балалар, өз білімімізді көрсете білсек ЭКСПО-ға билет ұтып аламыз.

    3) ЭКСПО деген не?— ЭКСПО-ға кімдер қатысады?— ЭКСПО-ға барғың келеді ме?

    — Балалар, сендер ақылды, күшті, зерексіңдер. Өз білімімізге сеніп,сабақты арықарай жалғастырайық

  • Оқушылар түрлі түсті жолақтар арқылы 3 топқа бөлінеді.

    Оқушылар жұппен әңгімелеседі,сұрақтарға жауап береді.

    ІҮ Жаңа сабақ

    Ой қозғау

  • Арифметикалық амалдар дегеніміз не?
  • Арифметикалық амалдарды кім атайды?
  • Қосу амалын бағандап орында:1-топ 2-топ 3-топ87613 56913 65941+9862 +8456 +6389

    Азайту амалын бағандап орында:91793 78913 837956738 -9656 — 7963

    Көбейтуді орында:24х52 34х54 48х6256х34 48х68 76х371 — ТОП: ҮНДІ МЕКТЕПТЕРІНІҢ ТӘСІЛІ2 — ТОП: АҒЫЛШЫН МЕКТЕПТЕРІНІҢ ТӘСІЛІ3 — ТОП: ЖАПОН МЕКТЕПТЕРІНІҢ ТӘСІЛІ

    Бөлуді орында:6656:5124992:3848496:236

    1) Сергіту сәті 10, 15, 12, 14, 11, 13, 18, 19, 8, 17Егер сан екіге бөлінсе – оқушылар екі рет секіреді, ал егер бөлінбесе – бір рет орнында адымдайдыТоппен жұмыс Бағалау критерийлері. Есеп шығаруда:1.Есеп мазмұны бойынша теңдеу құру — 3ұ.2.Теңдеуде амалдардың орындалу тәртібінің сақталуы- 3ұ.4. Шешуін дұрыс табуы 4ұ. Барлығы 10 ұпай10 ұпай- «5» 8-9 ұпай- « 6-7 ұпай- «3» 6 ұпайдан төмен- «(Критерий бойынша өзара бағалау

    Топпен орындап тақтамен салыстыру

    Оқушылар жауабынайтады.

    Балалар өздері логикалық тапсырмаойластырып, бір-біріне сұрақтар қояды. ҮІ Бағалау
  • Өзін – өзі бағалау
  • Спикердің бағалауы
  • Топ жұмысын бағалау (бағалау парақшасы) Спикер бағалайды. Кері байланыс «2 жұлдыз, 1 тілек» Үйге тапсырма Мұғалім рефлексиясыСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?