Фалес теоремасы

0
Фалес теоремасы

 

Автор: Кушкимбаева Фарида Ерахметкызы

 

Бағыты: Геометрия Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 8 сынып

 

Жарияланған уақыты: 2019-01-05

 

Материал туралы қысқаша түсінік

 

Жас мамандарға көмегім тиіп қалар


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу Мектеп: Талдысай ЖОББМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кушкимбаева Ф.Е
Сынып: 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Фалес теоремасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.1.7 . Фалес теоремасын білу және қолдану
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Фалес теоремасын біледі, түсінеді.Көптеген оқушылар: Есептер шығаруда Фалес теоремасын қолдана аладыКейбір оқушылар: Фалес теоремасын қолданбалы есептер шығаруда қолданады
Бағалау критерийлері:
  • Фалес теоремасын біледі;
  • Фалес теоремасын қолданады
Тілдік мақсаттар: Пәнге тән лексика мен терминология:бұрыш, ортақ қабырға, параллель түзулер, тең кесіндіДиалогқа қажетті тіркестер:-параллель түзулер дегеніміз………….-тең кесінділер дегеніміз ………………-теорема дегеніміз……………-дәлелдеу дегеніміз………..
Құндылықтарға баулу: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
Пәнаралық байланыс: Тарих, физика
Алдыңғы білім: -параллель түзулер-кесінділердің теңдігі

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы 1.Қызығушылықты ояту2.«Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі бойынша оқушылар бір -бірлеріне сұрақтар қояды

  • бұрыш дегеніміз не?
  • параллель түзулер дегеніміз не?
  • кесінді дегеніміз не?

3. Бүгінгі оқу мақсатын айқындау үшін оқушыларға проблемалық сұрақ қойылады: Берілген АВ кесіндісін тең үш бөлікке қалай бөлуге болады?(Оқушылар бүгінгі сабаққа байланысты мақсатын айқындайды)

Интербелсенді тақта
Сабақтың ортасы Мағынаны тану.(интерактивті тақта арқылы мәлімет беру)

  • Фалес теоремасы . «Балық қаңқасы» әдісі

(оқушылар өздері теореманы дәлелдейді) Дескрипторлар:

  • АОВ бұрышын салады;
  • параллель түзулер жүргізеді;
  • тең кесінділер жүргізеді

Қалыптастырушы бағалау: « Бес сұрақ» әдісі(оқушылар сұрақтар дайындайды) Саралау: ресурс немесе мәтін бойынша саралаймынФалес теоремасын практикада қолдануға тапсырмалар беріледі:Топтық жұмыс:« Ротация » әдісі №1. Аспалы көпірді бекіту кезінде арқандарды орнату үшін үшбұрышты конструкция қолданылды. Бұл үшбұрыштың төбелерін АВС арқылы белгілеп, АВ ретінде конструкцияның 150 м болатын ең ұзын арқанын қабылдайық. Берілген конструкцияның көлденең бетінде (ВС қабырғасы) басқа арқандарды бекітуге арналған екі нүкте белгіленген, олар осы қабырғаны тең 3 бөлікке бөледі. Осы бекіту нүктелері арқылы өтетін арқандардың ұзындықтарын табыңыз, егер олар АВ қабырғасына параллель орналасқаны белгілі болса. Дескрипторлар:

  • есеп шартына сай сызбасын салады;
  • ВС қабырғасындағы нүктелер арқылы АB қабырғасына параллель түзулер жүргізеді (AB||A1B1||A2B2);
  • Фалес теоремасын қолданады;
  • арқандардың ұзындықтарын табады.

Қалыптастырушы бағалау. «Бас бармақ» әдісімен бағалау. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Кері байланыс: мұғалім оқушыСаралау: мақсатқа байланысты қолдану үшін берілген тапсырма№2. (жеке жұмыс) Берілген кесіндіні : 1) өзара тең төрт ;2) өзара тең бес кесіндіге бөліңізДескрипторлар:

  • есеп шартына сай АВ кесіндісін салады;
  • кесіндінің басын А және соңы В нүктесін белгілейді;
  • кесіндінің ұзындығын өлшеп алады;
  • Фалес теоремасын қолданады;
  • кесінділерді төрт және бес бірдей бөліктерге бөледі.

Қалыптастырушы бағалау: оқушылармен жеке әңгімелесуСаралау : оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау№3. (жұппен жұмыс). Бұрыш қабырғаларымен шектелетін кесіндісі А нүктесінде 2:1 қатынасында бөлінетіндей етіп , бұрыштың ішкі А нүктесі арқылы өтетін түзу жүргізіңдер.Дескрипторлар:

  • есеп шартына сай бұрыш салады;
  • нүктелерді белгілейді;
  • Фалес теоремасын қолданады;
  • нүкте арқылы түзу жүргізеді

Қалыптастырушы бағалау: «Көршіңді тексер» әдісіКері байланыс : оқушы оқушығаСаралау: оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша №4.(Өзіндік жұмыс). ВС кесіндісі берілген . Осы кесіндіні: 1) 1:2; 2) 2:3 қатынасында екі бөлікке бөліңдер.Дескрипторлар:

  • ВС кесіндісін салады;
  • Фалес теоремасын біледі;
  • кесіндіні екі бөлікке бөледі

Қалыптастырушы бағалау: «Өзін-өзі » бағалауСаралау: оқушыға жеке қолдау көрсету №5. Оқушылардың алған білімін тексеру мақсатында «Проблемалық есеп» беремін, сонымен оқушылар сабақ басында келесі проблема қойғанбыз және енді шығарайық: Берілген АВ кесіндісін тең үш бөлікке қалай бөлуге болады?Дескрипторлар:-Фалес теремасын қолданадыҚБ: бірін-бірі бағалау.

Интерактивті тақта,сызғыш, маркерлер, портреттер, флипчарт,оқулық
Сабақтың соңы Ой толғаныс: Кесте. Фалес теоремасын қаншалықты меңгергендігін кестеге толтырады (БББ)Үйге тапсырма: №3 , №4 Оқушыларға БББ кестесін толтыру кестесі
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Жұмыс жасау кезінде «Ротация » әдісі бойынша топтар басқа топтармен алмасып берілген тапсырмаларын толықтырып, өз ойларын жеткізіп отырды. Оқушылардың білімін саралау мақсатында өзіндік жұмыстарға тапсырмалар берілді. Бес сұрақ әдісі бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар дайындады. Бір-бірімен жеке әңгімелесу арқылы бірін-бірі бағалады.Жұппен жұмыс кезінде көршісін көршіңді тексер әдісін қолдандым. Өз бетімен жұмыс кезінде оқушылар өз шамаларына қарай өзін-өзі бағалады. АКТ қолдану ережесімен және жеке, жұппен жұмыс, топтық жұмыс жасау ережелерін сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. өкіл әдісі бойынша өкілдерге топтардың жұмысы бойынша түсіндіру кезінде тапсырмалар берілді. Оқушылардың білімін саралау мақсатында өзіндік жұмыстарға тапсырмалар берілді. 1.Оқушылардың қажетті білімдерін Санитарлық — білу мақсатында ашық сұрақтар гигиеналық беріледі ережелерді 2. «111» стратегиясы сақтау. 3.Медальдар арқылы марапаттау Техникалық- 4.Кері байланыс .«Ұялы телефон қауіпсіздікарқылы смс хабарлама» ережелерін сақтау.

Материалды сайттан тегін жүктеу

 

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

 

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.