Пәні: қазақ тіліСабақтың тақырыбы: |
Еңбек – ырыстың бұлағы.
|
Мектеп: №20 орта мектеп лицейі |
Мұғалімнің аты-жөні: Сайлау Ә.С |
Күні: 26.11.2018 ж |
Сынып: 8 «Б» кл |
Қатысқандарсаны: 14 |
Қатыспағандар саны:0 |
Сабақта іске аcтын оқу мақсаты |
8.1.4.1 орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау.8.2.4.1 идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнының дамуын салыстыру және талдау. |
Сабақтың мақсаты. |
Оқушыларға еңбек туралы оның маңызы туралы түсінік беру. |
Бағалау критерийі |
Етістіктің бұйрық рай қызметін біледі;Ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады. |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар әдеби тіл нормасына сай сөйлеуге дағдыланады, ойын анық та жүйелі жеткізе алады. |
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алуЫнтымақтастықАзаматтық жауапкершілік |
Пәнаралық байланыс |
технология |
Алдыңғы білім |
Кәсіп – бақыттың шырағы. |
Сабақбарысы |
Жоспарланған кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру.Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.Үй тапсырмасын тексеру:Морфологиялық талдау жасау.Қызығушылықты ояту. «Мозайка» ойыны. Жұпқа бөлу.Төменде берілген суреттердің қиындыларын құрастыру арқылы жұпқа бөлінеді.
Бөліммен байланыстырады.3-жұпқа берілген сурет бойынша компания басшысы не істеп жатыр?4-5 жұптарға берілген суреттерден не байқадыңыздар?Мақсатты болжау!!! (Бұйрық рай)Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады.Күтілетін нәтижелер белгіленеді.
|
Мозайка құрау арқылы топқа бөлінеді.
|
Сабақтың ортасы
Сабақтың аяғы
8 минут
12 минут
10 минут
3 минут
|
Мағынаны тану кезеңі. «Ой шақыру»— Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?—Еңбекқор деп қандай адамды айтамыз?— Өздерің қандай еңбекпен айналысқанды ұнатасыңдар?Бұйрық рай туралы не айта аласыздар?Қазақ тілінде 4 түрлі рай бар: 1.Бұйрық рай. 2. Қалау рай. 3. Шартты рай. 4. Ашық рай.Бұйрық рай қимылдың, іс-әрекеттің тыңдаушыға , бөгде біреуге немесе өзіне қаратылып, бұйыра талап, тілек айту мағынасын білдіреді.Салыстыру:
Топтық жұмыс. Постер қорғау.1-топ Еңбек адамға не үшін қажет?2-топ Еңбек түрлерін жаз, пайдасына мысалдар келтірТапсырма. Жұптық жұмыс.Сурет бойынша бұйрық райды қатыстыра отырып, әңгіме құрастыру.
1-жұпқа ұсынылатын сурет пен тірек сөздер:
2-жұпқа ұсынылатын сурет пен тірек сөздер:
4-тапсырма Диалогті рөлге бөліп оқыңдар. Диалогті ары қарай жалғастырыңдар.«Автор орындығы» әдісіЖазба жұмыстарын ұсынады. Оқушылар автор орындығында отырған оқушыға сұрақ қояды
|
Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларымен бөліседі.
Рай түрлерімен танысады.
Бұйрық рай мен шартты райды салыстырып жазады.
Постер қорғайды.1-топ. Еңбектің қажеттілігі туралы жазады.2-топ. Еңбектің түрлерін,пайдасын жазады.
Суреттер мен тірек сөздер арқылы сөйлемдер құрастырады.
Екі топтан бір – бір оқушыдан шығады. Оқушылар сұрақ қояды.
Слайд
Слайд
Слайд
Слайд
|
|
|
|
Үйге тапсырмаБағалау |
5-тапсырма 101 бет |
|