Сабақ: сауат ашу |
Мектеп : №200 мектеп-гимназия |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Тәжікова Сандуғаш |
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
Тақырыбы: |
Мәтін. Ұлттық тағамдар.Шұбат |
Ортақ тақырап |
Тағам және сусын |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: |
1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру.( ұнайды, ұнамайды) |
Бағалау критерийлер: |
Барлық оқушылар орындай алады1 . Мәтінді түсініп оқып, негізгі ойды анықтайды: 2.Жаңа білімді меңгереді |
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:1. Берілген суретке қарап, шағын әңгіме құрастырады.2. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.3.Берілген сұрақтарға жауап береді. |
|
Кейбір оқушылар орындай алады:1. Шұбат қалай дастарханға келетінін зерттейді, түсіндіреді.2. Алған білімдерін өмірде қолданады. |
Тілдік мақсат: |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Шұбат –жанға қуат, шипалы, түйе, нар, бота |
|
Сыныптағы диалог жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Мәтін, сурет бойынша мұғалім мен оқушы арасындағы диалог |
|
Талқылауға арналған сұрақтар:1. Мәтін не туралы?2. Шұбатты неден жасайды?3. Шұбаттың қандай пайдасы бар?4. Саған шұбат ұнайды ма? |
|
Не себепті ….деп ойлайсыз?1. Не себепті шұбат қасиетті сусын?2. Не үшін шұбатты шипалы сусын деп айтқан ?3. Не себепті түйе төрт түлік малға жатады? |
|
Алдыңғы оқу: |
Мәтін. Ұлттық тағамдар. Уыз |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
|
Тапсырмалар |
Дескрипторлар |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы (5 мин)
Бағалау
|
Орнымыздан тұрайықАлақанды созайықАлақанда жылулықДосымызға сыйлайық Топқа бөлу
Қошақан
Ботақан
Құлыншақ
Бұзау
Алдыңғы оқу1-топ: Уыз деген не, сен білесің бе? .2-топ: Мәтін туралы бір-біріне сұрақ қояды. 3-топ: Ауладан қандай жануарларды көруге болады?4-топ: Ұлттық тағамдарға не жатады? Топбасшыларға бағалау парақтарын беремін.
|
Ауызша, қимылмен айтады.
Жануарлардың аттарын атайды. Әр топ өз топбасшыларын анықтайды.
Уыз туралы білетіндерін айтады.Уыздың пайдасын түсіндіредіУыз туралы сөйлемдер құрастырады
|
|
Интербелсенді тақтадан өлең шумағы көретіледі |
Сабақтың ортасы
Балмұздақ әдісі
Кері байланыс
Топттық жұмыс
Бағалау Сигналды таяқша арқылы
Сергіту сәті
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.1-жаттығу. Оқушылардың мәтіндегі негізгі ойды анықтай алу білігін бағалауды ұйымдастыру. Шұбатты алып келу.Балалар оны көру, дәмін тату арқылы талқылайды.Шұбаттың қайдан келетінін, қандай пайдасы бар айтады. Түйенің тағы қандай пайдасы бар? Оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқыту.Әрі қарай оқулықта берілген сұрақтар бойынша іздену жұмыстарын ұйымдастырамын. Оқушылардың өз ойларын айтуға мүмкіндік жасаймын.
Оқушылар кері байланыс жасайды
2-жаттығуОқулықтағы тапсырманы №1 жұмыс дәптерне орындатамын.Жаңылтпашты жатқа жаздырамын.
Топттық жұмыс3-жаттығу.Ребусты шештіріп, шешуіндегі сөздерді қатыстырып, 2-3 сөйлем құрастырыңыз. Жұмыстары топта жарияланады.
Ізденуді ұйымдастыр:4-жаттығуСурет бойынша әңгіме құраңдар.Оқушылардың қалауы бойынша жетекші сұрақтар қою арқылы әңгіме құрастыру. Әңгімеге ат қойғызу.
Төрт түлік туалы
Дәптермен жұмыс: Дәптердегі тапсырмаларды орындату.№1 жұмыс ұйымдастырылады. 29 беттегі тапсырманы орындату. Жемістер мен көгөністерді стақандағы шырындармен сәйкестендіру. Дәлелдеулер жасатамыз. 30 беттегі тапсырманы орындатамыз. Марғау ойнаған жіпті дұрыс ораса, әжейдің айтқан мақалын оқитындарын айтамын. Тапқан мақалдарын жазғызыңыз. Еңбек пен бақыт-егіз. мақал мазмұнына талдау жасатамыз.Топпен жұмысТөрт түліктен не аламыз? Ой шақыру
|
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады.Шұбат туралы өз түсініктерін айтады.Мәтіндегі мақалды талқылайды
Жаңылтпашты жатқа жазады.Жаңылмай шапшаң айтады
Ребусты шешедіСөздерді қатыстырып сөйлемдер құрастырады
Оқушылар сурет бойынша әңгіме құрастырады.Сөйлемдерді байланыстыра отырып жазады.Сурет бойынша жазған әңгілерерін дәлелдейді
ВидеодағыҚимылды қайталайды .
Сурет бойынша өз ойларын жазады.
Ой шақыру
|
Сенің жауабың көңілімнен шықты.
Бәрекелді, жарайсың!Марапатқа лайықсың!
«От шашу»
«Тамаша!»«Керемет!»«Жарайсың!»
|
Шұбат суреті
|
Соңы |
Кері байланыс«Білім ағашы»Бүгінгі сабақта не үйрендік? Не білдік?Қандай мәтінмен таныстың?Сабақтың қай тұстарында қиналдың? |
|
|
|
Қосымша мәліметтер: Түйе, бота, шипалы сусын,төрт түлік |