Анасының қарнынан шығып: «Мен – Құдаймын!» деп туа сала сөйлеген…
Мәдинадағы Пайғамбар мешітінің бір бұрышындағы жасыл күмбез астындағы нұрлы зиратта Алла елшісі екі сенімді серігімен, алғашқы екі халифа Әбубәкір мен Омармен қатар жатыр.
Пайғамбар зиратының қасында тағы бір бос қабір бар.
Ол не үшін бос қалдырылған? Оған болашақта кім жерленбек?
Көптеген мұсылмандар мен Құран сарапшылары ол жерге болашақта жалғыз көзді Дәжжәлды өлтіріп, жер бетін қырық жыл басқару үшін көктен түсетін Иса пайғамбар жерленеді деген сенімде.
Имам Бұхари жеткізген қасиетті хадисте: «Алла тарапынан жіберілген пайғамбардың бәрі өз қауымына Дәжжәл (Библия бойынша Антихрист) жайында ескерткен» делінсе, тағы бір хадисте «Дәжжәл сендердің орталарыңнан шығады» делінеді. Хадиске сүйеніп айтылатын әңгімелер бойынша, көктен Исаның түсуі, жерден Мәдінің шығуы және Дәжжәлдың пайда болуы – бір мезгілде болатын әрекеттер. Дәжжәлдың өте құпия түрде әрекет ететіні айтылады. Соған қарап көптеген діни зерттеушілер мен сарапшылар Дәжжәлды масондардың іс-әрекетімен байланыстырады. Қазір әлемде болып жатқан ғаламдық терроризм мен түрлі зұлымдықтарға қарап «Дәжжәлдың уақыты басталды, ол әлемге келді және ғаламдық процестердің бәрін сол басқаруда» дейтін дінге сенушілердің қатары көбеюде.
Хадистерде Исаның Дәжжәлды іздейтіні, ал оның Бәйтул-Мақдис (әл-Ақса мешіті) маңында жасырынатыны, ақырында сол жерде Дәжжәлды өлтіретіні ескертілген. Бұған қарағанда, Дәжжәлдың іс-әрекетінің орталығы Палестинадағы әл-Ақса мешіті мен оның маңында болатынын аңдатқандай. Тағы бір хадисте Дәжжәлдың жартасты жарып шығатыны айтылады. Ал қазақ аңызы бойынша, Әзірет Әлі мен Орталық Азиядан шыққан балуан Дариға қыз күреседі. Әлі жеңіп, Дариға екеуінен Мәді (Маһди) туады. Кейін Мәді туған әкесін танымай, Әзірет Әлімен күресіп, әкесімен белдескенінен ұялып, қатты қысылғаннан жер астына түсіп кетеді. Міне, осы Мәді ақыр заманда жер астынан шығып, көктен түскен Исамен бірге Дәжжәлдың көзін жояды.
Сонымен, Дәжжәл деген қандай жаратылыс, Исаның көктен түсуі, Мәдінің жерден шығуы қашан пайда болады?
Кейбір дін ғұламалардың айтуынша, Пайғамбарымыз дүниеге келгенде, (бәлкім, нұры жаралғанда) Дәжжәл да дүниеге келген. Яғни Дәжжәл – сіз бен біздің нәпсіміз. Дәжжәл – бүкіл әлемдегі адамзаттық, мақұлықаттық нәпсінің материлизация қылынған түрі. Онда бүкіл әлемнің күші, бүкіл әлемнің құдіреті тұр. Бүкіл зұлымдық атаулы оның қолында. Алла Тағала нәпсіні жаратып, нәпсі дүниеге келгенде құдіреті күшті Алла: «Сен кімсің, әй, нәпсі?» дейді. Сонда нәпсі: «Сен секілді Құдаймын» дейді. Нәпсі анасының қарнынан жер жүзіне туылғанда, «Мен Құдаймын!» деп жар салып шыққан. Яғни қазір туылған бала: «Мен әлемнің Құдайымын» деп айқайлай бастаған. «Мен Құдаймын!» деп туа сала сөйлеген. Сол нәпсі сіз бен бізде де тұр. Дәжжәл дегеніміз сол.
Қиямет күні нақты қашан басталатынын тек Алла Тағала біледі. Дегенмен қиямет күнінің белгілері жайында айтып кеткен. Қияметқайым белгілеріне – жер жүзін бір түтіннің басуы, имам Маһдидің шығуы, Мәсіх Дәжжәлдің пайда болуы, көктен Исаның (а.с.) түсуі, бір үлкен хайуанның пайда болуы, күн батыстан шығып шығыстан батуы, Құранның көкке көтеріліп кетуі, Яажүж бен Маажүждың пайда болуы жатады.
Мәсіх Дәжжәлға келер болсақ, ол жалғыз көзді (кезінде телевизор пайда болғанда, оны дәжжәл деушілер болған, сондай-ақ долларды айтушылар бар) және сол көзі болмайды. Маңдайы үш әріппен, яғни «қоф», «фа» және «ра» әріптерімен мөрленген болады. Осы мөр оның кәпір екеніне ишара болады. Алайда бұл жазуды тек мүминдерге көру нәсіп болып, кәпірлер ол жазуды байқай алмайды.
Пайғамбарлар адамзатты Алла Тағалаға иман келтіруге үндесе, Мәсіх
Дәжжәл адамдардан өзін тәңір деп мойындауын талап етеді. Осы мақсатта ол, Хақ тағаланың қалауымен, түрлі керемет көрсетеді. Ол – өлген адамды тірілту, қуаң даланы көгерту, т.с.с.
Дәжжал туралы шәриф хадисте былай делінеді: «Оның бірінші күні бір жыл, екінші күні бір ай, үшінші күні бір апта, ал төртінші күні кәдімгі күн секілді. Ортаға шыққан кезде әлемге әйгілі болады. Қырық күннің ішінде дүниені аралап шығады…».
Пайғамбарымыз Мұхаммед Расулуллаһ оның, яғни Дәжжалдың жер бетiнде қандай жылдамдықпен қозғалатыны жөнінде:
– Жел айдаған жаңбыр бұлты тәрiздi. Ол келiп, өзiне тәңiр деп иман келтiруiн талап еткенде, адамдар оның талабына жауап бередi. Сол сәтте оның әмiрiмен жаңбыр жауып, жер өнiм бередi. Ал кешқұрым өрiстен мал келедi. Ол малдың өркештерi дәл сол кезге дейiн көтерiлмегендей көтерiлiп тұрады. Желiндерi дәл сол кезге дейiн толмағандай толып тұрады. Қарындары дәл сол кезге дейiн шықпағандай шығып тұрады. Осыдан соң Дәжжәл басқа адамдарға келiп, олардан да өзiне тәңiр деп иман келтiруiн талап еткенде, олар одан бас тартады. Сонда олардың жерiн құрғақшылық басып, олар бар малынан айырылады. Дәжжәл қуаңшылық басқан жермен өтiп жерге: «Бар қазынаңды шығар», – дейдi. Жерден шыққан қазына Дәжжәлдың артынан ара үйiрi тәрiздi ередi. Осыдан кейiн Дәжжәл өзiне жасы кемелiне толған жiгiттi шақырып, оны семсермен екiге бөлiп тастайды. Дененiң екi бөлiгi бiрi-бiрiнен жебенiң жететiндей қашықтыққа ұшып кетедi. Дәжжәл жiгiттi өзiне қайта шақырады. Сонда қайта тiрiлген жiгiт қуаныштан жүзi жайнаған күйде алдына келедi».
Дәжжәлдің шығу жеріне келер болсақ, оған қатысты түрлі риуаяттар бар. Мәселен, бір риуаятта Дәжжәл шығыс тараптан, яғни Хорасан өңірінен, бір риуаятта яһудилер мекендеген Асбаһан аумағынан, ал бір риуаятта Шам-Ирақ жерінен шығады делінген.
Кісенінен босаған соң Дәжжәлдің аяғы баспаған жері, шықпаған төбесі қалмайды. Ол тек екі орынға аяқ баса алмайды. Ол – Мекке мен Мәдина.
Мәдинаға кіре алмайтынын білген Дәжжәл үш қайтара жерді тепкен сәтте Мәдинадағы екіжүзділер оған еріп кетеді.
Мәсіх Дәжжәлдан бұрын имам Маһди шығады. Имам Маһди Нәбидің (с.а.у.) ұрпақтарынан болып, келбеті арабтарға ұқсаған болады. Имам Маһдидің заманында жер жүзін әділетсіздік пен бұзақылық басқан болады. Имам Маһдидің келгеніне қуанған мұсылмандар оған Меккедегі «Әл-Харам» мешітінде еруге ант етеді. Осыдан соң имам Маһди Куфаға келіп, сол жерден жан-жаққа мұсылман әскерлерін жөнелтеді.
Ғалымдардың айтуынша Мәсіх Дәжжәл имам Маһдиден соң пайда болады. Имам Маһди шыққаннан соң ғаламаттар пайда бола бастайды. Ол – Мәсіх Дәжжәл пайда болуының ғаламаты. Дәлірек айтар болсақ, үш жыл қатарынан жаңбыр мен жер өнімі азаяды. Сол кезде адамдардың азығы тәкбир, тәһлил, тасбих болмақ.
Мәсіх Дәжжәлдің шығудың мәнісі – адамдарды сынау. Осы мақсатта Алла Тағала Дәжжәлға түрлі ғажап істерді атқару құдіретін нәсіп етеді. Мәселен, жер жүзінде желдей кезіп жүру, жәннат пен тозақты көрсету, жаңбыр жаудыру, қуаңшылық басқан жерді көгерту, жер қойнауындағы кендерді жер бетіне шығару, өлген адамға жан беру, азғыру ісінде шайтандарды қолдану, т.б. Мәселен, Дәжжәлдің талап етуімен екі шайтан біреуге оның марқұм болған ата-анасының бейнесінде келіп Дәжжәлға нұсқап: «Мынаған ер! Сенің Раббың осы», – деп айтады. Сонда әлгі адам Дәжжәлға табына бастайды.
Дәжжәл фитнасы жер бетіне жайылған сәтте, Хақ тағаланың қалауымен қиямет күні жақындаудың келесі белгісі пайда болады. Ол – көктен Иса (а.с.) пайғамбардың түсуі.
Иса (а.с.) жерге түскеннен соң имам Маһди оған имамдықты ұсынады. Алайда бұл жолы Иса (а.с.) имам Маһдиге ұйып намаз оқиды. Осыдан соң мұсылман үмметінің билік мінбері Исаға (а.с.) өтеді.
Жер бетіне етек жайған күпірлікті жою мақсатында Иса (а.с.) Иерусалимге бет алады. Сонда, яғни Палестинада Иса (а.с.) бастаған мұсылмандар әскері Мәсіх Дәжжәлмен жүздеседі. Хадистердің бірінде Иса пайғамбармен (а.с.) кездескен сәтте Мәсіх Дәжжәл суда еріген тұз тәрізді еріп кетеді деп айтылған. Жалпы Дәжжәл имам Маһди және Исаның (а.с.) қолынан опат болады.
«Исаның (а.с.) демiнiң хош иiсiн сезген әрбiр кәпiр, оның иiсiнен жан тәсiлiм етеді. Исаны (а.с.) демiнiң иiсi көз жететiн қашықтыққа жайылып жатады. Иса (а.с.) Дәжжәлды iздеп, оны Люд қақпасының жанында қуып жетiп, өлтiредi. Осыдан соң Иса (а.с.) Алла Тағала оларды Дәжжәлдың азғыруынан қорғаған адамдарға келiп, олардың беттерiнен сипайды. Иса (а.с.) оларға олардың жәннатта алатын дәрежелерi жайында айтып бередi».
Иса (а.с.) өз қолымен ең нәжіс жаратылысты, яғни доңызды өлтіреді. Мәсіх Дәжжәлдің фитнасы біткен соң жер жүзінде бейбітшілік орнығады. Бүкіл адамзат бір дінде болады. Ол – Ислам діні. Белгілі уақыт өткен соң имам Маһди жан тапсырады. Содан кейін қиямет күнінің келесі белгісі, яғни Яажүж және Маажүж пайда болады. Алайда ол басқа тақырып.
Төреғали ТӘШЕНОВ