7 сынып биология Фотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды зерттеу .docx

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




7 сынып биология Фотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды зерттеу .docx

Автор: Балабекова Клара Тилабековна

Бағыты: Биология Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 7 сынып

Жарияланған уақыты: 2018-12-28


Материал туралы қысқаша түсінік

оқушылармен ата-аналар және мұғалімдерге қажеттеріне жарайды Фотосинтез процесінің жүру жағдайлары . ол үдеріс үшін туындайтын жағдайлары . Сонымен қатар өтілетінҚоректену, крахмал, нәруыз, қант, май, фотосинтез, хлоропласт
Мезофилл, борпылдақ паренхима, Бағаналы паренхима
Эпидермис, шаңдаққабат/кутикула, лептесік,флоэма және ксилема
өткізгіш ұлпа, жасушааралық, тірек ұлпасы, өткізгіш шоқ (жүйке)




Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Сафуан Шаймерденов атындағы қалалық классикалық гимназия 7.2. Тірі ағзалардың қоректенуі Мұғалімнің аты-жөні: Балабекова Клара Тилабековна Күні: Сынып 7
Сабақтың тақырыбы Фотосинтезге қажетті жағдайлар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.1.2.2.Фотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды зерттеу
Сабақтың мақсаты Фотосинтездің анықтамасын біледі,мәнін түсінеді.. Фотосинтез үдерісіндегі негізгі рөл- жапырақтың құрылысы мен қызметінің байланысын анықтай алады.Фотосинтез үдерісіндегі күн сәулесі,хлорофилл және көмірқышқыл газының рөлін талдайды. Зерттеу нәтижелеріне қорытынды жасайды
Бағалау критерийі – Фотосинтезге қажетті жағдайларды зерттейді (жарық, көмірқышқыл газы, температура)– Фотосинтез үдерісіндегі негізгі рөл – жапырақтың құрылысы мен қызметінің байланысын анықтай алады
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминологияҚоректену, крахмал, нәруыз, қант, май, фотосинтез, хлоропластМезофилл, борпылдақ паренхима, Бағаналы паренхимаЭпидермис, шаңдаққабат/кутикула, лептесік,флоэма және ксилемаөткізгіш ұлпа, жасушааралық, тірек ұлпасы, өткізгіш шоқ (жүйке)Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасыэпидермис бір-біріне тығыз жанасқан тірі жасушалардың … қабатынан тұрады. Борпылдақ паренхиманың жасушалары … пішінді. Бағаналы паренхима жасушаларында … үдерісі белсенді жүреді. Суда қалқып жүретін өсімдіктердің жапырақтарында лептесік … орналасады. Эпидермис жасушаларында хлоропласт болмайды. Сондықтан олар арқылы жарық …Шаңдаққабат балауыздың жұқа қабатымен қапталған, ол өз кезегінде … қызмет атқарады. Флоэма арқылы өсімдіктердің барлық ұлпалары мен мүшелеріне … ерітінділері тасымалданады. Ксилеманың .. арқылы су барлық ұлпалар мен мүшелерге
Пəнаралық байланыс Физика,химия
Алдыңғы білім Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

0-3минут

4-7минут

8-13минут

Сыныпты ұйымдастыру.Сәлемдесу.-Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін,алдымен шеңберге жиналып, «Жүректен –жүрекке» бір-бірлеріне жылы лебіздерін айтуды ұсыну «Ой қозғау» Жер бетінде өсімдіктерге бей-жай қарайтын бірде-бір адам жоқ!Өсімдіктің ең қайталанбас,ең ғажайып,ең құнды тамашасы ол не? Оқушыларға сұрақ қоя отырып болжалды жауаптарды ойлануға және жауап беруге мүмкіндік беремін,арасында «мүмкін» деген сөз орамын пайдаланамын.«Жуан және жіңішке» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне ақ параққа сұрақ жазады . әр топ көрші топқа сұрақтарын береді, алған топ сұраққа жауап береді.Осы әдіспен алдыңғы сабақты пысықтайды.Топтық кері байланыс аламын Ой-пікірлерін білдірген оқушыларды топ мүшелері «Басбармақ» әдісімен бағалайды Суреттер,Дидактикалық материалдарАКТ

МаркерлерҚағаздарстикерлер

Сабақтың ортасы

14-18 минут

19-22 мин

Жаңа сабақ тақырыбы және мақсаты айтылады.Жаңа сабақ кезеңінде «Дейін-кейін» әдісі бойынша «дейін» бөліміне фотосинтез жайлы не білетінін «кейін» бөліміне сабақтан кейінгі білімдерін толтырадыТалқылау сурет арқылы

1.Оқушыларға сурет көрсетіледі. Критерийі Сурет арқылы оқушылар фотосинтезге қажетті жағдайларды атаулары қажет және бұл үдерісті қалай зерттеуге болатындығын болжайды. Тиімді оқытудың жолы «Әңгіме әдісі» бойынша оқушылардан түрлі сұрақтарға жауап ала отырып ,олардың пікірін тыңдау арқылы жаңа материалды игертуге тарту

Кесте

Слаидтан

Сабақтың ортасы

22-37минут

3. Техникалық қауіпсіздік ережелерін айтып өту. (Қауіп-қатердің көзі, ықтималдылығы және төмендету шаралары)Қауіп неден төнедіҚандай қауіп барСақтану шарасы4.Жұмыс барысы. Зертханалық жұмыс жұпта келесі қадамдар бойынша жүргізіледі: а) Зертханалық жұмысты жоспарлауОқушылар фотосинтез үдерісіндегі жарықтың маңыздылығын зерттеу әдістерін оқып шығып, мұғаліммен бірге әр кезеңді талқылайды. Айнымалыларды атау (тәуелді, тәуелсіз, бақыланатын айнымалылар)б) Қажетті құрал-жабдықтарды дайындау. Оқушылар зертханалық жұмысқа қажетті құрал-жабдықтардытізім бойынша тексеріп шығады. в) зертханалық жұмысты жүргізу.Оқушылар зертханалық жұмысты мұғалімнің қадағалауымен, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, жүргізу қажет. г) Деректер мен нәтижелерді өңдеу.Жұмыс барысында барлық алынған мәліметтерді оқушылар дәптерге жазып отыру қажет.Нәтижелерді дәптерге кесте түрінде рәсімдеу.Деректердің графикалық түрде көрсетілуі.д) Талдау.Алынған нәтижелерді сипаттау, түсіндіру және талдауе) Қорытынды / Бағалау.Болжамның немесе зерттеу сұрағының дәлелденуі / теріске шығарылуы туралы қорытынды жасау. Жұмыс барысының кемшіліктерін атау. Жұмыс барысын қалай жақсартуға болатыны туралы ұсыныстар.

Техникалық қауіпсіздік журналыШыны колба,түтікше(воронка)электрлі лампа,өсімдік сабағы,қайшы,термометр,су

Сабақтың соңы38-40 мин Бекіту: сабақ мақсатына оралуКері байланыс: бүгінгі сабақтан өзіме не алдым Зертханалық жұмыстың жүргізілуін қалай жақсартуға болады?Үйге тапсырма 23 параграф ,Эссе-«Атмосферадағы көмірқышқыл газы- біздің ғаламшарымыздағы нәруыздар,көмірсулар,майлар және отын көзі»
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Фотосинтезге қажетті жағдайларды зерттейді)ды Фотосинтез үдерісіндегі негізгі рөл- жапырақтың құрылысы мен қызметінің байланысын анықтай алады

Фотосинтездің анықтамасын біледі-Фотосинтез үдерісін біледі-Фотосинтезге қажетті жағдайларды зерттейді-Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттайды-Жапырақтың құрылысы мен қызыметінің байланысын анықтайды-Фотосинтез үдерісіндегі жарықтың маңыздылығын зерттейді
Салыстыру критериі Тынысалу Фотосинтез
Өсімдіктің қай мүшесі, органоидында өтеді
Қандай заттар жұтылады?
Қандай заттар бөлінеді?
Жарықтың роліАлмасудың қай типі
Органикалық заттар өзгерісі







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.



Загрузка...

ПІКІР ҚАЛДЫРУ

Пікіріңізді енгізіңіз!
мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз