1. Секіру және оның түрлері. 2. Ұлттық және зияткерлік ойындары. 3. Спорт ойындары арқылы командалық бірлесу әрекеттері 7 сынып

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




1. Секіру және оның түрлері. 2. Ұлттық және зияткерлік ойындары. 3. Спорт ойындары арқылы командалық бірлесу әрекеттері 7 сынып

Автор: Мукашев Азамат Саматович

Бағыты: Дене шынықтыру Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 7 сынып

Жарияланған уақыты: 2018-12-29


Материал туралы қысқаша түсінік

жас мамандарға арналған өте жақсы құрылған қмж




Қыска мерзімді жоспар

САБАҚ: 1-бөлім Секіру және оның түрлері Мектеп: Григорьев ЖОББМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні : А. Мукашев
СЫНЫП: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары 7.1.2.2 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:аттау арқылы биіктікке секіру фазаларының қимыл-қозғалыс комбинацияларын және орындау реттілігін түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: аттау арқылы биіктікке секіру барлық фазаларының реттілігін сақтап орындай алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: аттау арқылы биіктікке секіру қимыл-қозғалыс комбинацияларын жақсы деңгейде орындайды, реттілігін біледі және басқа оқушыларға көрсетіп үйретеді
Жетістік критерийлер
Тілдік мақсат Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:«серпілу» — «отталкивание»- «repulsion» «жүгіру»- «бегать»- «run» «биіктік» — «высота» — «height»«секіру» — «прыгать» — «jump»
Пән аралық байланыс: Математика, физика,биология, ағылшын тілі, орыс тілі
Алдыңғы оқу:
Дескрипторлар Білім алушы:— қауіпсіздік ережелерді сақтайды жүгіріп келу фазасында адымдарының алшақтығымен жиілік реттілігін дұрыс орындай алады; — серпілетін аяқты дұрыс қою біледі және серпілу фазасында серпілетін аяғымен қолдың қимылдарының үйлесімділігін дұрыс орындай алады; — ұшу фазасында аяқтың жазылуы мен дене қалпысын дұрыс жинақтай алады; қону фазасында серпілу аяғынан бастап жердң дұрыс басу біледі;— жаттығуладың реттілігін сақтайды.
Сабақ барысы
Жоспарланғануақыт Жоспарланған жаттығу түрлері РесурстарБиіктікке секіру секторы, арнайы төсеніш, жалаушалар, ысқырық, секундомер, метрлік
Басы Сапқа тұру. Сәлемдесу, Оқушыларды түгелдеу, Спорттық киіміне көңіл бөлу. Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жетістік критерилермен таныстыру.

  • Қозғалыста орындалатын жалпы дамыту жаттығуларын орындау
  • Бір орында жалпы дамыту жаттығуларын орындау.
  • Арнайы биіктікке секіруге арнлған жаттығулар.
  • 1.Әр жаттығу үшін кең, таза кеңістік, ысқырық.
    Ортасы 1968 жылы Мехико Олимпиада ойнында Р. Фосбери жаңа әдісін қолданып алтын медальге жеңіп алды. Қазаргі уақытта р «фосбери -флоп» стилінде рекорд көрсеткен ерлер арасында Сотомайор (Куба)- 245 см, әйелдер арасында -С. Костадинова (Болгария)- 209 см.

  • тапсырма: 2 топқа бөлінеді сол аяқ пен серпілетін аяқтың секіру секторының оң жағына шығады, ал оң аяқпен серпінетіңдер сектордың сол жағына шығады.Қауіпсіздік ережесін сақтай отыра оқушылар кезекпен кезек биіктіктен секіреді.
  • Бағалау: «Жалауша» әдісі

  • тапсырма: Биіктікке секіру элементтерімен байланысты эстафеталық ойын ойнау.
  • Бағалау: «Шапалақтау» арқылы бағалау

    2. гимнастикалық төсеніштер.
    Соңы Тыныс алу жаттығуларын орындау.Кері байланыс (ауызша)Оқушыларға қойылатын сұрақтар:— нені білдім, нені үйрендім ?
    Дифференциалды оқыту

  • Секіру фазасының реттілігін сақтай отырып, балалардың қабілеттеріне сай тапсырмаларды күрделендіріп беру арқылы физикалық қалпы анықталады.
  • Арнайы мед.топтағы оқушылар жеңілдетілген тапсырмаларды жеңілдетілген тәсілмен орындайды.
  • БағалауМұғалім бағалайды, оқушылар бір-бірін бағалайды. «Жалауша» әдісі Өте жақсыЖақсыОрташа

    Шапалақтау арқылы бағалау

    Гимнастика сабағына арналған қауіпсіздік ережелері сақталады.
    Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейдеөтті?Жоспарланған саралау жақсы іскеасты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?
    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту меноқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағымақажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1:2:

    Қыска мерзімді жоспар

    САБАҚ: 4 бөлім. Ұлттық және зияткерлік ойындары. Мектеп: Григорьев ЖОББМ
    Күні: Мұғалімнің аты-жөні : А.Мукашев
    СЫНЫП: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
    САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ : Қазақтың ұлттық ойындары.
    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 7.2.7.1 – жарыс кезінде Отан сүйгіштікті, әділ ойынды, ынтымақтастықты көрсететін мінен-құлықты бейімдеу және талқылау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:Ұлттық ойын арқылы жарыс кезінде Отан сүйгіштікті, әділ ойынды, ынтымақтастықты көрсететін мінен-құлықты бейімдейді және талқылайды.
    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ұлттық ойын арқылы жарыс кезінде Отан сүйгіштікті, әділ ойынды, ынтымақтастықты көрсететін мінен-құлықты бейімдеу және талқылау ретін түсінеді
    Кейбір оқушылар орындай алады: Ұлттық ойын арқылы жарыс кезінде Отан сүйгіштікті, әділ ойынды, ынтымақтастықты көрсететін мінен-құлықты бейімдейді және талқылдайды басқаларына көрсетіп уйретеді
    Жетістік критерийлер
    Тілдік мақсат Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: «көмбе» — асық тігілген ортаңғы жер. «асық ату» — көмбеден 5 метр қашықтықтан сақамен көмбедегі асыққа шиырып лақтыру. «асық» — «асык» — «asyk»«сақа» — «сака» — «saka»«көмбе»-«комбе»-«kombe»
    Пән аралық байланыс: Математика, жаратылыстану, ағылшын тілі
    Алдыңғы оқу: 7.2.5.1 – өзінің және басқалардың шығармашылық қабілеттерін қолдану, сонымен қатар балама шешімдерді ұсыну.
    Дескрипторлар Білім алушы:алаң сызығын баспайды; сақаны дұрыс ұстайды; сақаны шыйырып лақтыра алады.; көмбедегі асыққа тигізе алады;ойынның реттілігін сақтайды.
    Сабақ барысы
    Жоспарланғануақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
    Басы Оқушыларды сапқа түрғызу. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, спорттық киіміне көңіл бөлу. -Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.— Саптағы жаттығулар;— Жүру жаттығулары;— Жүгіру жаттығулары;— ЖЖДЖ. 1.Әр жаттығу үшін кең, таза кеңістіктуғызу. Асықтар, сақалар.
    Ортасы 1. Ереже асықтың жарыс өткізу шарттарын реттейді.Асық ойыны балалардың бойында қазақ халқының тарихи-мәдени мұрасына құрмет сезімін қалыптастыру, сондай-ақ ептілікке, мергендікке, ұқыптылыққа, сергектікке баулиды, қазақтың ұлттық ойындарын білуге құштарлығын арттыру мақсатында өткізіледі.2. Асық ойынында қолданылатын негізгі терминдер:Асық – арқар, таутеке, қой, ешкі, елік, киіктің асық жілігіменжіліншегінің (сирағының) ортасындағы шағын сүйек;

    Алшы – асықтың қырынан тұрғанда ойығы үстіне, ал тегістеу, тәйке жақ беті астына қарап түскен қалпы; Тәйке – асықтың алшыға қарама-қарсы түскен қалпы;Бүк (бүге) – асықтың дөңес жағының жоғары қарап түскен түрі; Шік (шіге) – асықтың қуыс жағының жоғары қарап түскен түрі; Омпы (омпа,оңқа) – асықтың ашасы бар жағының жерге қадалып түскен түрі; Шоңқа – асықтың омпыға қарсы жағымен жерге қарап түскен түрі; Кеней (ке най) – жаппай ойынға немесе ұтысқа салынатын жай қарапайым асық; Құлжа – құлжаның (таутекенің) асығы;Топай – сиырдың асығы;Сызық, шеңбер – ойын барысында асық тігілетін орындар;Көн, көмбе – асық тігілетін жердің атаулары;Қарал, қаралық – ойын тәртібіне сай келмейтін іс-әрекет, яғни адал ойнамау деген сөз;Табан, адым – ойында қолданылатын өлшемдер;Қағу, қаржу, иіру, шерту, басу, тап басу – асық ойындарында қолданылатын әдістер мен тәсілдер;«Үй ішілік» («тақта ойыны»), «далалық» («алаң ойыны») – ойнау орнына қарай ойын түрлері;«Алшы», «Қаржу», «Бес табан» — ойнау әдісіне қарай аталатын ойын түрлері;«Шыр» — кенейлерді бір жерге тігіп, ұтысқа ойналатын асық ойынының аты.

    «БЕС ТАБАНДЫ» сақамен ойнайды.Алаңға көмбе сызығы сызылады. Осы жерге әр бала 2-3см аралығында 5,7 немесе 9 асық тігеді. Көмбе сызығынан бес табан өлшеніп сызық сызылады.Бұл бес табан сызығы болады. Бес табан сызығынан 4-5 метр қашықтықта атыс сызығы сызылады. Осы сызықтан балалар кезек-кезек көмбедегі асықтарды қатты құлаштап атып, тігілген кенейлерді көмбедегі сызықтан әрі қарай 5 табан сызығынан шығаруы керек. Ойыншылар екіге бөлініп сақаларын иіріп ату кезегін анықтап алады, содан кейін атуды бастайды. Көмбеден шыққан асық атқан баланікі болып есептеледі. Егер ол көмбеден шығара алмаса, сақа тиген асықты қайтадан атады (қайтадан ату мүмкіндігі беріледі) тигізе алмаған жағдайда, келесі бала атады. Ойын осылайша жалғаса береді. Ең көп асық жинаған бала жеңімпаз болып табылады.Қаралық ойнамау түрлері. Ату сызығын баспау, ару кезінде аяқтың өкшесін көтермеу, секіріп атпау,

    Топттық комбинациялық жумыс 1. Көмбенің ату сызығы.2. Сақаны шыйырып лақтыру.3. Асыққа көздеп тигізу.4. Көмбе сызығын баспау.5. Көмбедегі асықтың үстінен аттамау.6. Мүмкіндік асығын ату. Отырып ойналатын ойын «Ханталапай».

    2. асық ату алаңы. Бор.
    Соңы Тыныс алу жаттығулары.Оқушылар өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын смайлик корсету арқылы бағалай алады. Оқушылармен сабақтың рефлексиясын өткіземін. Сабақ топ бойынша бағаланады. Смайликтер.
    Дифференциалды оқыту – Қабілеті жоғары оқушылар асық ату жаттығулардың 6 комбинацияларын әдемі, дұрыс орындайды және басқа оқушыларғы көрсете біледі.– Қабілеті орташа оқушыларға берілген асық ату жаттығуларының комбинацияларын дұрыс орындайды.– Қабілеті төмен оқушылар асық ату жаттығулары комбинациялары-ның орындалу ретін біледі.

    Оқушылар әр топта бір-бірін бағалайды.

    Ұлттық асық ату ойын сабағына арналған қауіпсіздік ережелері сақталады.
    Сабақ бойынша рефлексия:Оқу міндеттері мен сабақ мақсаттары оқушыларға қолжетімді болдыма? Оқушыларға қойылатын сұрақтар:— нені білдім?— нені үйрендім ?— нені толық орындай алмаймын?-қандай дескрипторды орындай алмадым ?Өзіме қойылатын сұрақтар:-уақытты қалай пайдаландым ?-сабақтың тығыздылығы қандай болды?— сабақтың құрылымы сақталдыма?
    Қорытынды:Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) 1 Сабақты жақсартуға не ықпал ете алмады (оқыту және үйрену.) 1 Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?1
    САБАҚ:7 бөлім Спорт ойындары арқылы командалық бірлесу әрекеттері (Волейбол ойыны). Мектеп: Григорьев ЖОББМ
    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: А.Мукашев
    СЫНЫП: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
    Сабақ тақырыбы: Ойын техникасын жақсарту.
    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 7.1.1.1 Кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін,бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру.
    Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:волейбол спорттық ойынының қимыл-қозғалыс әрекеттерін дамыту, бақылауды және икемділікке арналған қимыл-қозғалыс дағдыларына жетіледі.
    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:-арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерді дәл орындайды,бақылауды және икемділікке арналған қимыл-қозғалыс дағдыларына жетіледі және түсінеді.
    Кейбір оқушылар орындай алады:арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерді дәл орындайды,бақылауды және икемділікке арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын орындай біледі және өзгеге үйрете алады.
    Жетістік критерилері: Допты жоғарыдан қабылдайды, қимыл-қозғалыстарын орындай отырып, доп қабылдауды біледі.
    Тілдік мақсат: Допты ойынға қосу және екі қолмен қабылдау. Допты астыдан ойынға қосу және жоғардан қабылдау.Допты жоғардан беру техникасы.

    Волейбол – волейбол-volleyballШабуыл- нападение – аttackЖоғарғы-высокий-highТөмен-низкий-are low

    Пән аралық байланыс: Орыс тілі, ағылшын, физика, тарих

    Алдыңғы меңгерілген білім:

    Басқа адамдардың денежаттығуларының тәжірибелерін байытуғаарналған дағдыларды анықтай білу
    Дескрипторлар: — Допты қабылдауды және ойынға қосуды біледі.— Допты жоғарыдан екі қолмен беру техникасын орындайды— Допты жоғарыдан қабылдауды орындайды.
    Сабақ кезеңдері: Сабақ барысы Ресурстар
    Сабақтың басы -Оқушылармен амандасу.-Спорттық киімдерін қарап.жоқ оқушыларды тексеру.-Сабақтын мақсатын, критерийларын түсіндіру-Жалпы дамыту жаттығулары-Саптық жаттығулар-Жүру жаттығулары-Жүгіру жаттығулары ( волейбол ойынына арналған) -Бір орында орындалатын жаттығулар(волейбол ойынына арналған жаттығулар жиынтығы)-Сабақтың мақсатын түсіндіру. Спорт зал, волейбол добтары, ысқырық, Музыкалық құрал,

    карточкалар

    Сабақтың ортасы
  • Допты екі қолмен жоғарыдан қабылдау және ойынға қосу.(слаид көрсету)
  • Оқушыларды қарама-қарсы қоямыз. Бірінші қатардағы оқушылар екінші қатардағы оқушыларға допты екі қолмен төменнен 10 рет береді, содан соң доп екінші қатарға ауысады. Осы жаттығу бірнеше рет қайталанады. Допты дәл беру үшін қолды дұрыс ұстау өте манызды екенің ескеріледі.

  • Допты жоғардан беру техникасын, доппен орындау барысында жетілдіру. Бірінші қатардағы оқушылар допты екі қолмен өзінің алдына басынан жоғары лақтырып, допты жоғарыдан екі қолымен қарсы тұрған оқушыға береді екінші қатардағы оқушылар ауысады 10 рет қайталайды.
  • Допты жоғарыдан беру және қабылдауды біріктіріп орындау.
  • бейнеролик арқылы жаттығуларды көрсету.

  • Допты төменнен ойынға қосу
  • Оқушылар екі қатарда қарама-қарсы тұрып допты төменненбір — біріне береді.

    Екі жақты ойын

    Волейбол доптары, ысқырық.Проектор, слайд, бейнеролик.

    Волейбол торы, алан.

    Сабақтың соңы

  • Оқушыларды шеңберге тұрғызып, «аюрведа» жаттығулары арқылы бастапқы қалыпқа ағзаны келтіру.
  • Сабақ бойыншаоқушылармен рефлексия өткіземін.
  • Оқушылар өз жұмыстарын «Бағдаршам» «Бас бармақ» «Смайлік» әдісі арқылы бағалайды.
  • Музыкалық құрал, әуен.
    Дифференциалды оқыту:

    Қабілеті төмен оқушылар: — Допты екі қолмен қабылдай алады және ойынға қосады. Қабілеті орта оқушылар— Допты төменнен ойынға қосуды және жоғарыдан қабылдауға дағдыланады.— Допты жоғарыдан беру техникасын үйреніп алады.Қабілеті жоғары оқушылар:— Допты жоғарыдан беру және қабылдауды үйренеді.Босатылған оқушы:а)бейнеролик көрсетеді, б)ауендерді қосып отырады,в)карточкаларды үлестіреді

    Бағалау – біріктірілген «бағдаршам», «бас бармақ», «смайлік» әдісі

    Денсаулық және қауіпсіздік ережесін қадағалау. Қимыл-қозғалыс ойынындағы қауіпсіздік ережелерін қайталау.

    Сабақ бойынша рефлексия: Оқушыларға сұрақ-жауаптар:

  • Нені білдің, нені үйрендің?
  • Допты астынан ойынға қосу әдістерін үйрендіңдер ме?
  • Жоғарыдан берілген допты қабылдау әдістерін айтып түсіндіріңдер?
  • Қорытынды бағалау:Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1: 2:
    Пән аралық байланыс: Орыс тілі, ағылшын, физика, тарих

    Алдыңғы меңгерілген білім:

    Басқа адамдардың денежаттығуларының тәжірибелерін байытуғаарналған дағдыларды анықтай білу
    Дескрипторлар: — Допты қабылдауды және ойынға қосуды біледі.— Допты жоғарыдан екі қолмен беру техникасын орындайды— Допты жоғарыдан қабылдауды орындайды.
    Сабақ кезеңдері: Сабақ барысы Ресурстар
    Сабақтың басы -Оқушылармен амандасу.-Спорттық киімдерін қарап.жоқ оқушыларды тексеру.-Сабақтын мақсатын, критерийларын түсіндіру-Жалпы дамыту жаттығулары-Саптық жаттығулар-Жүру жаттығулары-Жүгіру жаттығулары ( волейбол ойынына арналған) -Бір орында орындалатын жаттығулар(волейбол ойынына арналған жаттығулар жиынтығы)-Сабақтың мақсатын түсіндіру. Спорт зал, волейбол добтары, ысқырық, Музыкалық құрал,

    карточкалар

    Сабақтың ортасы
  • Допты екі қолмен жоғарыдан қабылдау және ойынға қосу.(слаид көрсету)
  • Оқушыларды қарама-қарсы қоямыз. Бірінші қатардағы оқушылар екінші қатардағы оқушыларға допты екі қолмен төменнен 10 рет береді, содан соң доп екінші қатарға ауысады. Осы жаттығу бірнеше рет қайталанады. Допты дәл беру үшін қолды дұрыс ұстау өте манызды екенің ескеріледі.

  • Допты жоғардан беру техникасын, доппен орындау барысында жетілдіру. Бірінші қатардағы оқушылар допты екі қолмен өзінің алдына басынан жоғары лақтырып, допты жоғарыдан екі қолымен қарсы тұрған оқушыға береді екінші қатардағы оқушылар ауысады 10 рет қайталайды.
  • Допты жоғарыдан беру және қабылдауды біріктіріп орындау.
  • бейнеролик арқылы жаттығуларды көрсету.

  • Допты төменнен ойынға қосу
  • Оқушылар екі қатарда қарама-қарсы тұрып допты төменненбір — біріне береді.

    Екі жақты ойын

    Волейбол доптары, ысқырық.Проектор, слайд, бейнеролик.

    Волейбол торы, алан.

    Сабақтың соңы

  • Оқушыларды шеңберге тұрғызып, «аюрведа» жаттығулары арқылы бастапқы қалыпқа ағзаны келтіру.
  • Сабақ бойыншаоқушылармен рефлексия өткіземін.
  • Оқушылар өз жұмыстарын «Бағдаршам» «Бас бармақ» «Смайлік» әдісі арқылы бағалайды.
  • Музыкалық құрал, әуен.
    Дифференциалды оқыту:

    Қабілеті төмен оқушылар: — Допты екі қолмен қабылдай алады және ойынға қосады. Қабілеті орта оқушылар— Допты төменнен ойынға қосуды және жоғарыдан қабылдауға дағдыланады.— Допты жоғарыдан беру техникасын үйреніп алады.Қабілеті жоғары оқушылар:— Допты жоғарыдан беру және қабылдауды үйренеді.Босатылған оқушы:а)бейнеролик көрсетеді, б)ауендерді қосып отырады,в)карточкаларды үлестіреді

    Бағалау – біріктірілген «бағдаршам», «бас бармақ», «смайлік» әдісі

    Денсаулық және қауіпсіздік ережесін қадағалау. Қимыл-қозғалыс ойынындағы қауіпсіздік ережелерін қайталау.

    Сабақ бойынша рефлексия: Оқушыларға сұрақ-жауаптар:

  • Нені білдің, нені үйрендің?
  • Допты астынан ойынға қосу әдістерін үйрендіңдер ме?
  • Жоғарыдан берілген допты қабылдау әдістерін айтып түсіндіріңдер?
  • Қорытынды бағалау:Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1: 2:







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.