Жолың болсын, жолаушы! И дыбысы

0
362







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Коммуникация.Сауат ашу негіздері.Тақырыбы: Жолың болсын, жолаушы! И дыбысы

Автор: Нурканова Нургуль Қойшыбайқызы

Бағыты: Балабақша Бөлімі: Конспект Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар

Жарияланған уақыты: 2019-01-20


Материал туралы қысқаша түсінік

ұйымдастырылғант оқу қызметі




МДС ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісіКүні:16.01.2019 жТәрбиеші: Нурканова Н.К.Білім беру саласы: КоммуникацияПән: Сауат ашу негіздеріӨтпелі тақырыбы: Табиғат әлеміТақырыбы: Жолың болсын, жолаушы! И дыбысы мен əрпіМақсаты: Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту.Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дəптерге кең сызықтар, əріп элементтерін жазуПедагогикалық әдіс –тәсілдер: Сұрақтарға жауап береді. Әңгімеге араласады, сөздік қорын кеңейтеді.1.Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысыҰйымдастырушылық кезеңі:Кəне, балалар, барлығымыз отбасымызға жақсы тілектер тілейікші!– Ата-анам ауырмасын! – Үлкендерді сыйлайық! – Анамызды ардайық!слайдтан көлік түрлерін көрсетеді. «Артығын тап!» ойынын ойнайды.Берілген көлік артық көлікті табады.1-сурет: жеңіл мəшине, автобус, камаз, ұшақ. 2-сурет: тікұшақ, зымыран, троллейбус, ұшақ.3-сурет:Жеңілкөлік,жүкмəшинесі,қайық, троллейбус.2.Негізгі бөлім1-тапсырмаСуреттегі жолаушылар көлігі туралы не білесің?Сурет бойынша қандай сұрақ қояр едің?Суреттегі адамдардың іс-əрекетін айтады. Кімде қандай көлік түрі барын табады.Көліктерді түрлеріне қарай топтастырады;Əуе, су, жер көлігі.Ж. Смақовтың өлеңін мəнерлеп оқып береді.Ал, келіңдер, ат арбаны жегейік,Ал, келіңдер, сайрандап біз келейік.Барайық біз орман, тауға, көлге де.Дөңгелектер, дөңгөлектер дөңгеле.Балалар өлеңді мазмұндап, ондағы көлік түрі ат арба туралыпікірлеседі.атарбатуралы түсіндіреді.Алысқа баратын жəне жылдам жүретін көліктерді əңгімелейді.Əр ұлттың өзіне ыңғайлы көлік түрлері болатыны жəне көліктердің техникалық жəне жануарлар көлігі деген екі тобы болатыны туралы таныстырады.И дыбысы естілетін көлік түрлерін атайды.Мотоцокл, мəшине, ит пен шана.Сөздерді буынға бөледі.2-тапсырмаИне, инелік, ит сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.И дауысты дыбыс екенін біледі. Айтқанда созылып айтылады. Еркін айтыладыСергіту сəтіМен тиінмін, тиінмін,Қысқа жылы киіндім.Қоймам толы жаңғаққа,Іші жылы үйімнің.Өлең жолдарын қимылмен қайталайды.3-тапсырма. Сурет бойынша өлең жолдарын суреттеп көрсетеді.Иəрпініңбаспатүрінтақтағаіліпқойып, салыстырады.Екі л əрпінен и əрпін жасап көрсетеді. Ол үшін бір л дыбысын тоңқайтып, екіншісін түзу қалпында қасына қояды.И əрпінің баспа түрін ауада жазып, сөз ойлап айтады.4-тапсырмаИ əрпін жасаСанағыш таяқшалары арқылы и əрпін жасайды. Педагог тақтаға и əрпі жазылған плакатты іліп қояды. Педагог балаларға көрсете отырып сұрайды.Екі кітіптан и əрпін жасауға бола ма?Əлде үш кітаптан и əрпін жасай ма?3.Қорытынды1.Талдау.Суреттегі жолаушылар көлігі туралы не білесің? Сурет бойынша қандай сұрақ қояр едің?Қай көлікпен өте алысқа баруға болады? Ең жылдам көлік қайсы?Көліктерді түрлеріне қарай топтастырып ата. Сөздерге дыбыстық талдау жаса.2.Мадақтау.

>







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.