Жетісу мен Оңтүстік Қазақстан

0
Сабақ : Жетісу мен Оңтүстік Қазақстан Мектеп: ЖОББ Шипов мектебі Күні: Мұғалімнің есімі: Жангирова Улбике Изтелеуовна Сынып: 6 Қатысқандар саны: 6 Қатыспағандар саны:0 Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) Қазақстан аумағын мекендеген сақ тайпалары қалдырған жарқын мәдени мұралары жөнінде білім беру. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: А. Сақтардың әйгілі археологиялық ескерткіштерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: В. Сақтардың ескерткіштері табылған аймақтарды картадан көрсетеді Кейбір оқушылар: С. Бесшатыр, Есік, Шірік рабат қорымдарынан табылған ескерткіштердің айырмашылығын дәлелдейді. Тілдік мақсат Оқушылар:Жетісу мен Оңтүстік Қазақстаннан табылған сақ қорымдары туралы айтады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Жаңа сөздермен жұмыс Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) Қосымша оқуға арналған материалдары оқып талдайды. Сіз неліктен …. екенін айта аласыз ба?(айтылым) Қорғанның құрылымы жөнінде айта аласыз ба? Жазылым бойынша ұсыныстар: Жаңа таныс емес сөздердің мағынасын ашып жазу Алдыңғы оқу Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) Формативті бағалау (ОҮБ) Ресурстар Басталуы Кіріспе. Таныстырылым (1-2 минут)Ұйымдастыру. Сыныпты топқа бөлуҮй тапсырмасын тексеруЖаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау. Ортасы Негізгі бөлім 1-ші жұп Сақтардың мәдени мұралары2-ші жұп Бесшатыр қорымы3-ші жұп «Алтын киімді адам»Өкіл әдісі бойынша айтып шығады

Берілген тапсырмалар бойынша топқа қойылатын сұрақтар. 

  • Сақтардың ең көне ескерткіштері Түгіскен мен Ұйғарақ қорымдары қайда орналасқан, қай ғасырларға жатады?
  • Сақтардың әйгілі археологиялық ескерткіштерін атаңдар
  • «Аң стилінің» пайда болған мерзімі.
  • Мына қалаларды атағанда естеріңе не түседі?Есік қаласы, Бәбіш молда, Шірік Рабат, Басшатыр, Алматы. Жұмыс дәптерін толтыру.

    Қолпаштау, мадақтау

    Бағдаршам

    Критерий арқылы«екі жұлдыз, бір ұсыныс»

    Флипчарт, маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер

    Аяқталуы Бекіту (табыс критерийіне қайта оралды). «Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтар құрастырып үш жұп жауап береді.Бағалау Үйге тапсырмаАҚШ жөнінде қосымша материал алып келу,Рефлексия (кері байланыс)«Сабақтан алған әсерім

    «Алақан»

    Кері байланыс парақшалары Қосымша ақпарат Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс Дарынды және талантты оқушыларға РАФТ, төмен деңгейдегі оқушыларға оқулықты пайдаланып кесте толтыру жұмыс берілді. Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды Қазақ тілі, тарих, бейнелеу өнеріОқушылардың жеке, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді. Рефлексия Сабақ/оұу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз Қорытынды бағамдау