Жаратылыстану. 6-сынып

0

Оқу жиынтығында 68 параграф, оқытушыға арналған тапсырмалар жинағында 57
Пән
Табиғаттану
Сынып

1. ҒЫЛЫМ ӘЛЕМІ
Нөмірі
Параграф
1.1. Құрметті 6-сынып оқушысы!
1.2. ҒЫЛЫМНЫҢ РӨЛІ. Жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысаны қандай?
1.3. ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Зерттеу кезінде тәуелді, тәуелсіз және қадағаланатын айнымалыларды қалай анықтауға болады?
ТЕГІН ТАНЫСУ ҮШІН!
1.4. ЗЕРТТЕУ ЖҮРГIЗУДI ЖОСПАРЛАУ. Зерттеу жүргізген кезде қандай қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау қажет?
1.5. ДЕРЕКТЕРДі ЖИНАУ ЖӘНЕ ЖАЗУ. Дүниежүзінің ғалымдары қандай өлшем бірліктерін пайдаланады?
1.6. ДЕРЕКТЕРДI ТАЛДАУ, ТАЛҚЫЛАУ ЖӘНЕ ҚОРЫТЫНДЫ ЖАСАУ. Тәжірибе нәтижелерін қалай көрсетуге болады?
2. Адам. Жер шары. Ғалам
Нөмірі
Параграф
2.1. МИКРО ЖӘНЕ МАКРОӘЛЕМ. Микро және макроәлемнің ерекшеліктері неде?
2.2. ЖЕР ШАРЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТТЕР. Жер ғаламшарының қандай қасиеттері бар?
2.3. ЖЕР ШАРЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КОМПОНЕНТТЕРІ. Жер қабықтары өзара қалай әрекеттеседі?
2.4. ЖЕР БЕТІНДЕГІ ТІРШІЛІК. Жердің пайда болуы туралы түрлі болжамдардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
2.5. ЖЕР БЕТІН БЕЙНЕЛЕУ ТӘСІЛДЕРІ. Географиялық карталарды қалай дұрыс оқиды?
2.6. Масштабты пайдаланып, картада арақашықтықты қалай дұрыс есептеуге болады?
2.7. Координаттары бойынша географиялық нысанды қалай табуға болады?
2.8. Неліктен түрлі мемлекеттерде тәулік уақытында айырмашылық болады?
2.9. МАТЕРИКТЕР МЕН МҰХИТТАР. Материктер мен мұхиттарға жоспар бойынша сипаттама беру
2.10. ХАЛЫҚТАР ГЕОГРАФИЯСЫ. Жер бетіне халықтың қоныстану ерекшелігі неге байланысты? 1-сарамандық жұмыс
2.11. Өзіңді тексер. «Адам. Жер шары. Ғалам» бөлімі бойынша қорытынды тапсырмалар
3. Заттар мен материалдар
Нөмірі
Параграф
3.1. ЗАТТАРДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ҚАСИЕТТЕРІ. Заттар неден тұрады?
3.2. Атомның құрылымы қандай?
3.3. Заттар қай кезде қайнайды және балқиды?
3.4. ЗАТТАРДЫ ЖІКТЕУ. Барлық заттарды органикалық және бейорганикалық заттарға қалай жіктеуге болады?
3.5. Ерітінді ортасы дегеніміз не және оны қалай анықтауға болады?
3.6. Бейтараптандыру дегеніміз не?
3.7. Қышқылды қалай анықтауға және бейтараптандыруға болады?
3.8. ЗАТТАРДЫҢ ПАЙДА БОЛУЫ МЕН АЛЫНУЫ. Табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктері неде?
3.9. «Тұрмыстық химия» дегеніміз не?
3.10. Тұрмыстық химияны пайдалану ережелері қандай?
3.11. Тұрмыстық химия деген не және оларды қауіпсіз пайдалану ережелері қандай?
3.12. Республикамыздың жер қойнауындағы байлық қоры қандай (1)?
3.13. Республикамыздың жер қойнауындағы байлық қоры қандай? (2)
3.14. Пайдалы қазбаларды өндіру қоршаған ортаға қалай әсер етеді?
3.15. Өзіңді тексер. «Заттар мен материалдар» бөлімі бойынша қорытынды тапсырмалар
4. 4. Жанды және жансыз табиғаттағы үдерістер
Нөмірі
Параграф
4.1. Модельдеу табиғатты түсінуге қалай көмектеседі?
4.2. Табиғаттағы химиялық айналым біздің өмірімізге қалай әсер етеді?
4.3. Жасуша неден тұрады?
4.4. Тірі организмдерге қандай үдерістер тән?
4.5. Организмдер тіршілікке қажетті заттар мен энергияны қалай алады?
4.6. Тірі организмдерде нәрлендіргіш заттардың тасымалдануы қалай жүзеге асырылады?
4.7. Тыныс алған кезде ауаның құрамы қалай өзгереді?
4.8. Қандай зат алмасу өнімдері бар және олар өсімдіктер мен жануарлар организмінен қалай шығарылады?
4.9. Сыртқы түрткіжайттардың әсеріне организм қалай жауап қайтарады?
4.10. Өзіңді тексер. «Жанды және жансыз табиғаттағы үдерістер» бөлімі бойынша қорытынды тапсырмалар
5. Энергия және қозғалыс
Нөмірі
Параграф
5.1. ЭНЕРГИЯ ЖӘНЕ ҚОЗҒАЛЫС. Энергия қайдан алынады?
5.2. Біз қалай энергия алмасамыз?
5.3. Біз электр энергиясының қанша мөлшерін жұмсаймыз?
5.4. Электр энергиясына төлем жасауда қалай үнемдеуге болады?
5.5. Біз қайда бара жатырмыз?
5.6. «Қысым» дегеніміз не?
5.7. Адамның тірек-қозғалыс жүйесі
5.8. Қысым жануарлар әлеміне қалай әсер етеді?
5.9. Қысымды қалай өлшеуге болады?
5.10. Өзіңді тексер. «Энергия және қозғалыс» бөлімі бойынша қорытынды тапсырмалар
6. Экология және тұрақты даму
Нөмірі
Параграф
6.1. ЭКОЛОГИЯ ЖӘНЕ ТҰРАҚТЫ ДАМУ. Экожүйе компоненттері арасында қандай байланыс бар? (Таныстырылым сабақ)
6.2. Неліктен экожүйенің ауысуы орын алады?
6.3. Экологиялық пирамиданың ішінде энергия алмасу қалай жүзеге асады?
6.4. Экологиялық пирамида ішінде энергия алмасу қалай іске асырылады?
6.5. Өсімдік немесе жануар түрлерін қалай анықтауға болады?
6.6. Мектеп телімінде қандай өсімдік пен жануарларды кездестіруге болады? (Экскурсия)
6.7. Өсімдік немесе жануар түрлерін қалай анықтауға болады?
6.8. Әр алуан экожүйенің құрамына қандай организмдер кіреді?
6.9. Елімізде өмір сүруге қолайсыз жерлер бар ма?
6.10. Ғаламшар таза болуы үшін біз не істеуіміз қажет?
6.11. Өзіңді тексер. «Экология және тұрақты даму» бөлімі бойынша қорытынды тапсырмалар
7. Әлемді өзгерткен жаңалықтар
Нөмірі
Параграф
7.1. Қандай жаңалықтар біздің күнделікті өміріміздің бір бөлігіне айналды?
7.2. Біздің болашағымыз қандай болады?
7.3. Өзіңді тексер. Қорытынды сабақ
8. Қосымша
Нөмірі
Параграф
8.1. Түсінiк
8.2. Сөздерді түсіндiру