Ықшам сабақ Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың уәжін арттыруға бола ма?
Миға шабуыл
Жекелей жұмыс
Мұғалімдерге сұрақ:
Кері байланыс
«…….болу үшін ……….керек» ойыны
Көбелек суретін салу ұсынылады.
— Сіз неге осылай бағаладыңыз?
Одан кейін критерий арқылы бағалау ұсынылады: 6 ұпай – «5»Көбелектің екі мұртын салды- 1 ұпай, көбелектің басын салды -1 ұпай, көбелектің тұмсығын нақты салды – 1 ұпай, көбелектің кеудесін алды – 1 ұпай, көбелектің 6 аяғын салды – 1ұпай, көбелектің 4 қанатын салды- 1ұпай.Сауат ашу пәні бойынша «Т дыбысы мен әрпі» тақырыбы аясында берілген тапсырмаға қойылған бағалау үлгісі критерийі мен дескрипторы көрсетіледі. Тапсырма. Берілген мәтінге критерий мен дескриптор құру.Шана Әкем туған күніме шана сыйлады. Мен қатты қуандым. Әкеме рақмет айттым. Шана әдемі. Қыста шанамен сырғанаймын.
Қалыптастырушы бағалау стратегияларының мақсаты мен мазмұнын таныстыру. «Критериалды бағалау жүйесінің ерекшелігі қандай?» видеоматериал көрсетіледі.Оқушыны қолдау, мақтау – қандай нәтиже береді? Қолдау, мақтау – бағалаудың қай түріне жатады? Оқыту үшін бағалау не үшін керек?
«Екі жұлдыз бір тілек»Сабақтың жетістіктерін айтып формативті бағалаңыз. Осы сабақта сізді толғандырған сұрақтың шешімін таба алдыңыз ба? Көбелектің басын салды. Көбелек Көбелектің басын са
Дескриптор арқылы салған суреттерін бағалайды. Қойылған бағаларды салыстырып, қорытынды жасайды.
Мұғалімдер талқылап бағалау критерийі мен дескрипторын жасап, тақтаға жазады.
«Қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері» туралы мағлұмат алады.
Топқа жиналған ұстаздар бір бірімен талқылайды.Мұғалімдердің жауабы тыңдалады.
Стикерлерге ұсыныс тілектерін жазып тақтаға іледі.
А3 формат А4 формат маркер
Мәтін
АКТ
Стикер