Түбір мен қосымша 2 сынып

0
Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша57-61 жаттығулар Мұғалімнің аты-жөні:Ибашова НКүні: 24.01.2018 СЫНЫП: 2 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.1.1 — тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.

Бастапқы білім

Гүл таңда

Сабақтың жоспары Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері Басталуы5 минут Сәлемдесу. Қол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!

Топқа бөлемін : Кеспе қағаздар

1-топ Түбір

2-топ Қосымша

3-топ Сөздер

«психалогиялық дайындық».

Кеспе қағаздарарқылы

Жаңа білім10 минут Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.№57. Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз.Түбір сөздер тап.

Оқулық,мәтіндер.

Ортасы 10 минут ҚолдануДәптермен жұмыс.№59. Өлеңді оқып, шешуін тап.Екі жағым «Н» болса,Қасиетті тамағыңмын.Екі жағым «А» болса,Ең қадірлі адамыңмын.№60. Өлеңді қатесін тауып, көшіріп жаз. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар Сергіту сәті2 минут Сергіту сәті. Көңілді күн. Оқушылар би билеп сергіп қалады. Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут 1.I-топТүбір сөздер жазадыII-топОмоним сөздер жазады III-топҚосымша сөздер жазады

2.Бұлыттар төніп келеді

3.Тес сұрақтары

4. Ой қорыту.Адасқан әріптер ойыны.

Қорыту: Венн диограммасы

Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Кері байланыс3 минут

«Білім ағашы» кері байланыс

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.

Үйге тапсырма: №61, 26-бетте. Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Топқа бірігу2:Жұптық жұмысҚандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Қосымша тапсырмалар2:Оқушыларды қызықтыруСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?