Тарих туралы түсінік 5 сынып
Тарих туралы түсінік 5 сынып
Автор: Нұрымова Риммат Амангелдіқызы
Бағыты: Қазақстан тарихы Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-25
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қосфымша материалдар Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыратын тапсырмалар
Қазақстан тарихынан әңгімелер 5-сынып | ||
Тақырыбы 1 | Тарих туралы түсінік | |
Мақсаты | Тарих ғылымының жалпы ғылым ретінде қалыптасу тарихымен танысады. Қоғамдық ғылымдардың ішінде тарих пәнінің ұлттық қасиетті танытудағы маңызын ұғынады.. | |
Жалпы мақсат | Тарих пәнін тапсырмалар көмегімен танысу арқылы жатқа біледі, оны қолданып өмірде пайдалана алады | |
Күтілетін нәтиже | Оқушылар тарих жайлы қалыптасқан түсініктерін топпен талқылайды, біледі, терминдермен, даталармен және картамен жұмыс істеу қабілеттерін дамиды. | |
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. | |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Кім жылдам, Аквариум, Семантикалық карта | |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг | Шаттық шеңберін жасай отырып оқушыларды санау арқылы топқа бөлу | Оқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу |
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім Қызығушылықтарын ояту | «Миға шабуыл» әдісі | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау | Әр топ сұраққа жауап береді |
Түсіну | «Кім жылдам» әдісіарқылы топпен жұмыс жасау | Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, соларқылы топен жарыс ұйымдастыру | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау |
Қолдану | Өткен тақырыптарға байланысты байланысты «Аквариум» әдісі | Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
Сергіту сәті | «Балапандар биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | Постермен жұмыс1 топ Тарих туралы не білеміз2 топ Тарих шежіре | Топтарға жаңа тақырып бойынша сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тақырыптар туралы өз ойларын суретке салады | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
Жинақтау | Семантикалық картамен жұмысм | « Тарих туралы түсінік» бойынша семантикалық картаны толтырады, жинақтайды бағалау | Оқушылардың мақсаты берілген семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын толтыру арқылы жеткізу |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беру | Топпен және жеке өзін өзі бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
ақырыбы 2 | Тарихи жәдігерлер | |
Мақсаты | . Тарихи дерек дегеніміз не, оның түрлері, олар қалай пайда болады. Археология, этнография ғылымдары нені зерттейтіндері, олардың тарих ғылымын терең меңгерудегі маңызы туралы білім алады | |
Жалпы мақсат | Тарих пәнін тапсырмалар көмегімен танысу арқылы жатқа біледі, оны қолданып өмірде пайдалана алады | |
Күтілетін нәтиже | Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.Топтық жұмыс жасау арқылы ынтымақтастық ахуалы қалыптасады.Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады. | |
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. | |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Дебат | |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг | Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу | Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім Қызығушылықтарын ояту | «Кім жылдам» арқылы үй тапсырмасын қайталаға сыныптқа сұрақтар беру | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі. | Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді |
Түсіну | «Кім алғыр» әдісіОқушыларға жарыс ретінді топпен сайыстыру мақсатында тапсырмалар беру | Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау |
Қолдану | «Тарихи жәдігерлер» (10 мин) «ЖИГСО әдісі» пайдаланамыз | Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді |
Сергіту сәті | «Балапандар биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | Ойлан тап | Әр топқа тапсырма бойыншатапсырмалар таратылады | Әр топтан оқушы шығып жаттығулар орындайды |
Жинақтау | «Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз»(кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау) (5 мин | Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.