Тақырыбы : «Қозғалыс сыры »

0



Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 2 сынып

Жаратылыстану пәні бойынша қозғалы сыры неде екенін балдарға түсіндіру. Буын денелері , сүйектер арқылы адамдар қозғалыс жасап жұмысқа дегендерін білдіреді .

ЖаратылыстануҚозғалыс сырыКүні: 14.11.2018 жылМұғалімнің есіміМурзабаева Г.Н.

СЫНЫП: 2 «Ә«Қатысқандар саны:Қатыспағандар: 0Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)2.2.3.1 — адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау;2.2.3.2 — дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;2.1.2.2 — бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі,тарих.ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)РесурстарБасталуы 5 минут

Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуал қалыптастыру:«Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы.

(Көршілер қимылқозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)Ортасы 20 минутБілу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Қолдану 8 минут Постер жасату.Жалпыға арналған тапсырма:Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.Бұлшықеттер не үшін керек?

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.Сергіту сәті2 минутСергіту сәті «Қыдырып қайтайық»Видеожазбадағы биАяқталуы 20 минутСинтез«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісіОқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісіҮйге тапсырма: Мазмұндау.РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Бағдаршам» әдісіОқу ісінің меңгерушісі: 

Байқоңыр қаласыМектеп: №274Күні: 24.11.2017ж.Мұғалімнің аты-жөні : Искакова Гульнар СмагуловнаСыныбы: 2«А»Пәні: жаратылыстану

Қатысқандар: 25Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы3-бөлім «Адам»

Қозғалыс сыры

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.2.3.2 бұлшық еттің қозғалыс кезіндегі жиырылуының рөлін түсіндіру,бақылау жүргізу,қорытынды жасау.Сабақ мақсатыБарлық оқушылар: Адамның дене мүшелерінің атауын біледі.Оқушылардың басым бөлігі: Бұлшық еттер сүйекті қаптап тұратынын және сол арқылы қозғалатынын тәжірибе арқылы көрсете алады.Кейбір оқушылар: бұлшық еттер қандай болатынынбіледі және ол туралы қызықты деректерді айта алады.Күтілетін нәтиже Зерттеу жасау арқылы бұлшық еттің жиырылуы және босаңсуына көз жеткізеді.

Бағалау критерийлеріБұлшық ет туралы мағлұмат алады.Бұлшық ет арқылы қозғалыс болатындығын біледі.Бұлшық еттің қозғалыста жиырылатынына және босаңситынына зерттеу жұмыстары арқылы көз жеткізеді.

ҚұндылықтардыдарытуҰжымда топтық ,жұптық жұмыс барысында досының сөзін тыңдауға, пікір алмаса білуге үйрету.ПәнаралықбайланыстарМатематика, қазақ тілі және әдебиеті,дене,музыкаТілдік мақсат

Негізгі терминдер мен сөзтіркестер:бұлшық еттержиырылу,босаңсу

Алдыңғы меңгерілген білім

Адам денесінің пішінін қаңқа ұстап тұратындығын және адам қаңқасының бөліктерінің қызметін біледі.Дене сымбаты жайлы тұжырым жасай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Ресурстар

Сабақтың басы

Сабақтың ортасы

Сергіту сәті

Сабақтың соңы

Кері байланыс

Үйге тапсырма

Ұйымдастыру:Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Психологиялық ахуалСәлеметсіңдер ме,балалар? Бізде бүгін ерекше сабақ,өйткені сендердің білімдеріңді көруге ұстаздар келіп отыр.Бүгінгі сабақта білімімізді көрсетуге дайынбыз ба?Дайынбыз.Жарайсыңдар балалар,көңілкүйіміз қалай? Кәне, бірбірімізге көңіл-күйімізді сыйлайықшы.Рахмет ,балалар!Ал,балалар,сендерге «Капитандар»ойынын ойнатпақшымын.Бұл ойынды сабағымызда қолданып жүрміз.Сондықтан шартын таныстырмасамда болады.Ал,бастаймыз.Сабағымызды бастамас бұрын топ ережесін еске түсірейік.( Балалар жауабын тыңдау)Ұранымыз:

4)Өтілген тақырыпты бекітуБіз қандай бөлімді оқып жатырмыз?-АдамОның ішінде үйге қандай тақырып берілген еді?Қаңқа құпиясы және қосымша тапсырма «Қаңқа» туралы қызықты деректер жинақтап келу.Жақсы,балалар,қазір біз топтық тапсырма арқылы үй тапсырмасына қаншалықты дайын екенімізді көрсетеміз.

Топтық тапсырма1-топ:Қаңқаның бірнеше бөліктерін қайта құрастыру, оның бөліктерінің аттарын жазу.

2-топ: Адам денесінің негізгі бөліктеріне не жатады?Бас:Кеуде:Қол:Аяқ:

3-топ: Қаңқа туралы қызықты деректер жазу.

4-топ: Мына суретке қарап қандай кеңес берер едіңдер?(Сөмке көтерген бала,партада отырған бала)

Балалар,қаңқа құпиясы,дене сымбаты туралы көптеген мағлұмат біледі екенсіңдер,жарайсыңдар! Ал енді әрі қарай сабағымызды жалғастырамыз.Жаңа сабақты бастамас бұрын сендерге сауал қойғым келіп тұр.Қаңқаны қозғалтып көрейікші.(оқушы шақыру)Сонымен қаңқа өздігінен қозғала ма? Ал,енді өздеріңнің қолдарыңды,аяқтарыңды қозғалтыңдаршы.Ненің көмегімен қозғалысқа түсетінімізді бүгінгі сабақта білетін боламыз.

Жаңа сабақЯғни ,бүгін біз сендермен «Қозғалыс сыры» деген жаңа тақырыппен танысамыз.Балалар,адам бұлшық ет арқылы қозғалады екен. Біз бұлшық еттің қандай екенін көргеніміз жоқ,сондықтан мына бейнекөрініске назар аударып,бұлшық ет және оның қызметі жайлы не айтылды,ойымызды түйіндейік.Көрген бейнекөрініс туралы не айтамыз?( оқушы жауабын тыңдау және қорыту)

Зертханалық жұмыс (ТЖ)

Егер адам қозғалмай бір орында тұрса немесе отырса,бұлшық еттер қандай күйде болады екен? Олар денені қалай қозғалтады? Көзімізді жеткізу үшін ұжым болып зерттеу жасап көрейік (қол макетін тарату,қорытынды жасау)

Кішкене шаршағанымызды басып алу үшін «Қаңқалар» биін билейік.

Оқулықпен жұмыс (ЖЖ)Есіңе сақта ! (оқыту,түсінгенін сұрау арқылы есте сақтау)

Дәптермен жұмыс №20 жұмысты орындау (ЖЖ)Бағалау критерийі:1.Сөз тіркестерін оқиды.2. Оларды сәйкес суреттермен қосады.

9) БекітуТоптық жұмыс1-топ: Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып,сөйлемдерді толықтыру.2-топ: Анаграмма шешу. Әріптерді орнына қойып,сөздерді тауып жазу.3-топ: Видеоға қарап отырып қызықты деректерді есте сақтап баяндау.4-топ:Бұлшық ет қандай қызмет атқарады?

Қорыту«Қимыл —  қозғалысбұл өмір», деп грек ғалымы Вольтер айтып кеткен. Шынында да, адам о бастан қимылға бейімделген, бәлкім табиғат шешкен болар. Біз сондықтан жүреміз, жүгіреміз, секіреміз, жүземіз, күнде мыңдаған әртүрлі қимыл жасап, еңкейіп, тік тұрамыз. Мұның барлығын сүйекбұлшық ет жүйесі немесе тірекқимыл аппараты қамтамасыз ететіндігіне көз жеткіздік деп ойлаймын.

Ал,енді тақтадағы сұрақты оқиық.Сұраққа жауапты алдарыңдағы берілген стикерге жазып, сонымен бірге бүгінгі сабақ ұнаса тақтада тұрған «Түсіндім»смайлігіне, ал,түсініксіз болса «Түсінбедім» смайлігінің астына қалауларың бойынша келіп ілеміз.

«Қозғалыс сыры » оқу,мазмұндау,қызықты деректер жазып келу.

Ширату,топқа бөлу

Топтар бірбірін бағдаршам көздері ,күн ,бұлт смайлигі ,бас бармақ арқылы бағалайды.

Бейнекөрініс көрсетуАКТ

Қол макеті,жіп,

«Қаңқалар»биін билейді.

Үлгі дәптер

А3 парақ,желім, планшет,фломастер,қима қағаздар

Күнделіктеріне жазып алады.Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Зертте. Олар денені қалай қозғалтады? Адамдар бір орында тұрса немесе отырса бұлшық еттер қандай күйде болады?cұрақтарына жауап беруге қиналған оқушыға жеке қолдау көрсету.Дескриптор арқылы саралау.Бейнекөріністі көрсету арқылы есте сақтау қабілетін дамыту.Қаңқа,бұлшық ет туралы қызықты деректер сұрау.

«Капитандар »ойыны арқылы топқа бөліну.Бейнекөрініс көру арқылы бұлшық ет, оның қызметі туралы мағлұмат алу.Зертханалық жұмыс жасату.Топтық,жұптық ,өзіндік жұмыс арқылы білімдерін тексеру.Кері байланыс арқылы жаңа сабақты түсінгенін,түсінбегенін байқау.Бірбірін бағдаршамның үш көздері ,күн, бұлт смайлигі ,бас бармақ арқылы бағалау.

Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Сергіту сәтіМектеп ережесін сақтау


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.