Шөл өсімдіктері мен жануарлары

0



Құрметті ұстаз тілегі сайтының қолданушылары. 05-06.02.2019ж. аралығында сайтта жөндеу жұмыстары жүреді. Сондықтан осы уақыт аралығында сайтта кейбір беттер дұрыс көрінбеуі мүмкін. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 4 сынып

Бұл материалды бастауыш сынып мұғалімдері қолдана алады.Дүниетану сабағынан ашық сабақ өткізгенде пайдаланады.Бұл материал жаңа технология бойынша жасалған.Материалда қосымша видео,слайд жасалған.Шөлде мекендейтін жануарлар мен өсімдіктердің бейімделуі,қорегі жазылған.

ҚАРАЛДЫ: КЕЛІСІЛГЕН: БЕКІТЕМІН:ӘБ отырысыныда қаралды Оқу ісінің орынбасары: №2 орта мектеп директоры: Хаттама №——- А.Ө. Камелова С.Буян————————————- ———————————— ————————————- «——»-—————— 2019ж «——»——————- 2019ж «——»——————- 2019ж

Ашық сабақТақырыбы: «Шөл өсімдіктері мен жануарлары»

Сынып:4 «Б»

Өткізген: Мукашева Ляззат Ермековна.

Қараөткел ауылы 2018-2019 оқу жылы

Күні:Пәні:ДүниетануСынып: 4 Сабақтың тақырыбы: Шөл өсімдіктері мен жануарларыСабақтың мақсаты: а) Шөл белдеуі, оның ерекшеліктері және шөл жануарлары менөсімдіктері туралы түсінік қалыптастыру. Шөл климатыныңерекшеліктерін түсіндіру.ә) Тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап алу арқылы оқушылардыңталдап, қорытынды жасау дағдыларын дамыту.б) Қоршаған ортаға қамқорлықпен , елінің, жерінің табиғатына сүйіспеншілікпен қарауғатәрбиелеу. Модульдері:АКТ,СТО (сын тұрғысынан ойлау),ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері),ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық),ОҮБжОБ (Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау).Бағалау:Өзін-өзі бағалау,жұптық,топтық бағалау.Әдіс-тәсілдері:серпілген доп,миға шабул,жұптық,топтық жұмыс,түртіп алу.

Сабақ кезеңдері Уақыт Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс -әрекеті
Білім,қызығушылықтарын ояту 3 мин Психологиялық дайындық

Топтың атына сай топқа бөлу

Оқушыларды бірлікке үйретіп,сабаққа деген жақсы көңіл күйлерін дамыту.1 (слайд)

Сандыққа салынған қағаздар арқылы топқа бөлуТоп басшысына бағалау парағы мен стикер таратамын

Мұғаліммен берге қосылып,қимыл қозғалыс көрсете отырып сабаққа деген ынталары артады.Балалар топтарға бөлініп отырады.
4 мин Үй тапсырмасын «Дала өсімдіктері мен жануарлары»Ойын: «Ыстық орындық»Ойынның шарты: Сұрақтардың дұрыс жауабын таба алмаса,күіп кетеді.Дала дегеніміз не? Даланың қандай түрлері болады? 1) -Дала зонасының көп бөлігінде қандай топырақтар бар?А)қара топырақ 2) -Жазық далалы жерде неге ағаштар тапшы?А)Жерінде ылғал аз 3) Адамзат далалы жерді не үшін пайдаланған?А)егін егуге, мал жайуға 4)Далалы аймақ еліміздің қай бөлігінде басым?А)Батыс Б)Шығыс 5)Қуаң далаға қандай жерлер жатады?А) шөл Сұрақтарға жауап беру Бес саусақ арқылы бағалау
Түсіну 3 мин Миға шабуылИнтербелсенді тақта Видео көрсету.Мұғалімнің түсіндірмесі
Қолдану 5 мин Оқулықпен жұмыс Мәтінді оқыту Мәтінді жеке іштерінен оқиды,жұппен жұмыс топпен жұмыс(бір-біріне мазмұнын айтады)
Талдау 10 мин

2 мин

Топтық жұмыс

Сергіту сәті

А)Әр топ берілген тапсырма бойынша постерге түсіреді. жайлы жазады.1-топ Шөл дегеніміз не?2-топ Шөлде мекендейтін жануарлар3-топ Шөлде мекендейтін өсімдіктер4-топ Шөлдің түрлері

Сазды әуен жүріп тұрады.-Балалар, бәріміз көзімізді жұмамы, шөлді даланы көз алдымызға елестетеміз. Күн аптап ыстық, аңызақ. Табанымызды ыссы құм күйдіріп барады. Бетімізді ыстық леп жебейді. Біз шөлді даламен саяхаттап жүріп келеміз. Шөлдеп келеміз. Алыста көздің ұшында еліктер, қарақұйрықтар көрінеді, үйірімен жүгіріп жүр. Шаршадық, анамызды сағындық. Кішкене жерге отырып тынығып алмақшымыз. 

Постерге өз ойларын түсіреді

Қимылмен көрсетеді.

Жинақтау 10 мин

2мин

Топпен жұмыс

«Серіппелі доп»

Жасаған постерлерін қорғау

Допты лақтыру арқылы сұрақ қоямын.Жарайсың,керемет,тамаша!

Топпен ортаға шығып постер қорғайды.

Допты қағып алып сұрақтарға жауап береді.

Бағалау 2 мин Топ басшысының бағасы Жиынтық баға Өзін-өзі бағалау
Үй тапсырма 2 мин Мазмұндау Мұғалімнің түсіндіруі Күнделікке жазады
Рефлексия 2 мин Стикер Стикер таратамын Стикерді көрсетеді

Үй тапсырмасы«Жануарлар әлемінің сан алуандығы»Ойын: «Тордағы жәндіктер мен жануарлар»Ойынның шарты: Сұрақтардың дұрыс жауабын таңдау арқылы тордағы жәндікті босатамыз.1. Бұл жануарлардың денесі бастан, кеудеден, құрсақтан және алты аяқтан тұрады.А. Құрттар Ә.. өрмекшілер б. Жәндіктер2. Топтасып тіршілік етеді.А. ШіркейлерӘ. МасаларБ. Аралар3. Барлық зиянды жәндіктерді құртқан дұрыс па?а) Иә, өйткені зияндыә) Жоқ, өйткені ___(көптеген жануарларға қорек)б) Білмеймін4. Былқылдақ денеге жатады…А. Ұлу Ә. Өрмекші Б. Қоңыз5. Баласын сүтпен қоректендіретін жануар?А. Қосмекенділер Ә. Сүтқоректілер Б. Жәндіктер6. Жорғалаушылар…А. Жүгіреді Ә. Жүзеді Б. Жорғалайды7. Қосмекенділердің тобына қай жануар жатады?А. Жылан Ә. Бақа Б. Балық8. Кесірткеге өз өмірін сақтауға қай дене мүшесі көмектеседі?А. Құйрығы Ә. аяқтары Б. қулығыМәтінмен жұмыс.Сұрақтар:1.Өрмекшінің бунақденелілерден айырмашылығы неде?2.Қарақұрттың түрі қандай?3.Қарақұрт шаққанда не істеу керек?4.Бүйі туралы не білесң?5.Кененің адамға қауіптілігі неде?6.Кенеден қалай сақтануға болады?7.Өрмекшітәрізділер қандай жерлерде кездеседі?8.Немен қоректенеді?9.Қандай пайда келтіреді?10.Саяхатқа шыққанда қалай сақтану керек?

Алған ақпарат маған қажет емес.

Әлі де ойлану қажет,түсінбеген жерлерім бар

Бәрін түсіндім,өте қажет өзімммен алып жүремін

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні Мәтінді талдау Постер қорғау Қорытынды баға
1
2
3
4
5

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні Мәтінді талдау Постер қорғау Қорытынды баға
1
2
3
4
5

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні Мәтінді талдау Постер қорғау Қорытынды баға
1
2
3
4
5

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні Мәтінді талдау Постер қорғау Қорытынды баға
1
2
3
4
5

Астана-2016ж Үй тапсырмасын тексеру Миға шабул (сұрақ-жауап)

Мәтінмен жұмыс

Топтық жұмыс

Постер қорғау

Сергіту сәті


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.