Сабақ жоспары Жаратылыстану 1-сынып Магниттілік

0
«Дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында Табиғат физикасы бөлімінен Күні: 13.03.2018Сынып:1 «А» Мектеп: Т.Г.Шевченко атындағы орта мектепМұғалім: Кожабаева М.К Сабақтың тақырыбы Магниттлік Оқу мақсаттары: 1.5.6.1. магниттік қасиеті бар денелерді анықтау1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу Сабақтың мақсаттары Барлығы: магниттік қасиеті бар денелерді анықтайдыКөбі: магниттің қасиетін зерттеп, жүргізген экспериментті түсінедіКейбірі: Магниттілік қасиеті бар денелерді зерттеп, нәтижесін айта алады. Бағалау кретийлері: Магниттік қасиеті бар денелерді анықтайдыМагниттің қасиетін зертейді Тілдік мақсаттар Магнит 3 тілде, гайка — сомын Құндылықтарды дарыту Салт – дәстүрін құрметтеуге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу Пәнаралық байланыс Көркем еңбек, математика Акт қолдану дағдылары Бейнеролик Бастапқы білім электр Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс — әрекет Ресурстар Тренинг : Сәлемдесу тренингі. Топқа бөлу : магнит түстері арқылы топқа бөліну Сабақтың басы«Миға шабуыл» әдісі Бейнеролик : магнит дегеніміз не?

  • Барлық заттар магнитке тартыла ма?
  • Қорытынды жаса
  • Магнит, металдан жасалған түрлі заттар, , құм салынған табақша, қағаз қыстырғыш

    http://old-clock.kz|o-chasaxsamye-izvestnue

    Сабақтың ортасы

    «Ойлан-жұптас бөліс» әдісі

    І топ: Магниттің көмегімен құмда жоғалған заттарды табу тапсырмасы беріледіІІ топ: Су құйылған құмырадағы заттарды қолын суға малмай, құмыраны төңкермей алуға бола ма, соны зерттейдіІІІ топ: Қағаздың астынан магнитті қозғалту арқылы қағаз үстімен ұсақ заттардың жылжитынын көреді.

    КБ: Магниттілік қасиетке ие заттар болатынын біледі.

    Дескриптор:

  • Оқушылар магнитке тартылатын заттар болатынын біледі.
  • Оқушылар барлық заттар магнитке тартыла бермейтінін түсінеді.
  • (Оқушылар магниттің күші қағаздан, пластиктен, шыныдан,шыныдан,ағаштан,судан және басқа да көптеген материалдардан өтеді деген қорытынды жасай алады.

    Зерттеушілік дағдысын жетілдіру мақсатында.

    «Тексер» әдісі

    «Кел ойнайық» әдісі

    Зерттеу: сынып ішіндегі магнитке ие қасиеті бар заттарды анықтаймыз. Ол үшін қолымызға магнит алып, айналадағы заттарға жақындатып көреміз. Төмендегі кестеге магниттік қасиеті бар екі затты және магниттің қасиеті жоқ 2 заттың суретін салады

    К.Б.Магниттілік қасиетке ие заттар болатынын біледі.

    Дескриптор:

    Айналадағы заттардың ішінен магниттік қасиеттері бар заттарды топтайды.-Сынып бөлмесінен магниттік қасиеттері бар заттарды табады.-Күнделікті өмірде қандай заттар магнитті тарта алатынын біледі.

    Ойын:оқушылар жұптасып бір-біріне арқаларын тигізіп тұрады. «Сендер тебілдіңдер ме, тартылдыңдар ма?» Оқушылар «Тартыламыз» деп жауап береді. Осыдан кейін оқушылар бір – біріне қарап тұрып , қолдарын ұстап бір – біріне қарап тұрып өздеріне тартуға тырысады. «Сендер тебілдіңдер ме әлде тартылдыңдар ма?» деген сұраққа оқушылар «Тебілеміз » деп жауап береді

    Қандай заттар бір – бірін тебе алады және тарта алады?

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
  • Кейбір оқушылар магнитке неліктен тартылатыны туралы өз ойларын айтады
  • Оқушылардың көбі суреттегі магнитке тартылатын денелерді бірден табады
  • Оқушылардың бәрі тәжиребе жасау арқылы көз жеткізіп, белгі қояды
  • Оқушылар магниттер

    дің қасиеттерін біледі.

    Сиқырлы магнит. Оқушыларға зерттеу нәтиже­ леріне байланысты магниттің қасиеттерін өткізетін заттар мен материалдарды атауды ұсыныңыз. Кестеде қай материал жоқ? (Құм.) Магниттік қасиеттерге­ ие заттардың суретін салуды ұсыныңыз.

    Рефлексия