рифметикалық амалдардың ауызша тәсілдері

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




рифметикалық амалдардың ауызша тәсілдері

Автор: Мажимова Аңсаған Берікболқызы

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 4 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-19


Материал туралы қысқаша түсінік

Арифметикалық амалдардың ауызша тәсілдері
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Мақсаты: арифметикалық амалдар туралы білімдерін, амалдардың қасиеттері және оларды есептеуді тиімді орындауда қолдана білу, есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін орындау кезіндегі амалдар тәсілін қорытындылау.




Математика
Сабақтың тақырыбы Арифметикалық амалдардың ауызша тәсілдері
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығы қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесі Мақсаты: арифметикалық амалдар туралы білімдерін, амалдардың қасиеттері және оларды есептеуді тиімді орындауда қолдана білу, есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін орындау кезіндегі амалдар тәсілін қорытындылау.
Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасы Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау Өткен сабақты пысықтау (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру) 2. Сандарды жылдам оқу: 425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245 , 123, 456, 789 т.с.с. Оқушылар ауызша орындайды
Қызығушылықты ояту Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:

  • Балалар карточкаға 5 секунд қарап, жатқа математикалық символдарды ретімен жазып шығу керек.
  • Метрмен нені өлшейміз? 1 дм неше см бар? неше дм бар? неше см бар?
  • 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау. 1). – Мына сандар қатарының қандай рет тәртібін енгізу керек? Мұндағы «артық» сандар қайсысы және олар неге «артық»?10, 20, 30, 40, 55, 60. (55 – дөңгелек сан емес)1, 7, 14,21,27. (1саны 7-ге бөлінбейді)12, 23, 341, 48, 55, 67, 76. (341 – үш таңбалы сан)24, 11, 13, 15, 17, 19, 19, 12. (24 – екі ондық бар)№ 1. карточка750 + 10 = 760 900 – 130 = 770 110 + 55 = 165230 + 20 = 250 800 – 450 = 350 250 + 550 = 800 т.с.с.№ 2. карточкаА). 256 : 4 – 15 3 = 64 – 45 = 19 ә). 500 – (693 – 446) = 500 – 247 = 253 б).(176 + 412) : 6 = 98Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау

    Жаңа сабақ № 3 карточка. Есепті түсіндіріп шығару.1кг = 1000г. Шешуі: 250 + 150 = 400 (г) карамельКарамель — ? , 150г артық 1000г 250 + 400 = 650 (г) карамель мен ирисШоколад — ? 1000 – 650 =350(г) шоколад. Жауабы: шоколад№ 4 карточка Кесте бойынша есеп құрастыру. Тақтада түсіндіріп шығару.Ш: 25 3 + 19 4 = 75 + 76 = 151 Ж: барлық бала саны 151 бала. Өздік жұмыс. № 6. Салыстыр. 1000 – 250 < 1000 – 25 630 + 300 + 20 > 630 + 30 + 200 90 + 110 > 80 + 120
    Сергіту сәті Сергіту сәті «Көңілді қалпақ» ойыныБасына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады. Бірінші байлық — денсаулық.Екінші байлық — еркіндікҮшінші байлық — тіл байлықТөртінші байлық — қайрат-күшБесінші байлық — ақ жаулықАлтыншы байлық — балаңызЖетінші байлық — жүз саулық
    Ой толғаныс Әр қораптан кез келген цифрды алып, үш таңбалы сандар құрастыр және оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.911, 508, 704, 457, 694, …
    Сабақты бекіту Бүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?
    Үй тапсырмасы Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

    Оқушылар күнделіктеріне жазады

     Бағалау Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. Бағалау парақшасын толтырады

    ШҚО Семей қаласы «№44 ЖОББМ» КММ бастауыш сынып мұғалімі>







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.