Қазақстанда жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер
3 мин
Сабақтың ортасы/ Сабақтың негізгі бөлімі4 мин
18 мин
10 мин
Сабақтың соңы 3 мин
Оқылым алды тапсырма. Суреттер арқылы жойылып бара жатқан жануарлармен таныстыруОқылым тапсырмасы1-топ Диаграмма«Қазақ станның Қызыл кітабының» жануарларға арналған бірінші басылымында омыртқалы жануарлардың – 87 түрі, соның ішінде, балықтың – 4, қосмекенділердің – 1, бауырымен жорғалаушылардың – 8, құстардың – 43, сүтқоректілердің 31 түрі тіркелді.Кітаптың екінші басылымына омыртқалы жануарлардың 129 түрі мен түр тармақтары тіркелді. Онда балықтардың – 16, қосмекенділердің – 3, бауырымен жорғалаушылардың – 10, құстардың – 58, сүтқоректілердің 42 түрі мен түр тармақтары туралы мәлімет бе рілген. «Қазақстанның Қызыл кіта бы ның» екінші басылымында алғаш рет омыртқасыз жануарлардың 105 түрі берілді, онда жәндіктердің – 96, ша янтәрізділердің – 1, ұлулардың – 6, құрттардың 2 түрі туралы деректер тіркелген.. 2-топ Дара диаграмма» әдісі Алтай дәрілік шөптері
3-топ «Т кестесі» әдісі. Көк даланың киесі.1900-1996 жылдардағы ақпаратты кесте арқылы салыстыруДескриптор Білім алушы— мәтінді талдайды;— ақпараттарды салыстырадыОқылымнан кейінгі тапсырмаОқушылар жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктерді қорғау мақсатынды, үндеу хат жазыңдарҚБ Бағдаршам
2-тапсырма . Талдау-табыс кілтіБаяндауышБаяндауыш сөйлемдегі бастауыштың іс-әрекетін, қимылын, жай-күйін, оқиғаның қай шақта болғанын білдіркді. Баяндауыш сөйлемді аяқтап, ойды тиянақтап тұрады. Кейде баяндауыштың орны өзгеріп қолданылуы мүмкін. Мысалы: Тыңла, дала, Жамбылды
Оқылым мәтінінен баяндауыштарды анықтап, жасалу жолы мен құрылысына қарай талдаңдарЖарияланды-дара, етістік. Өте бай-сын есімнен болған баяндауыш.Өседі-дара, етістік.Салуды ұсынды-күрделі, етістікДескриптор Білім алушы-баяндауышты түсінеді-сөйлемде қызметін түсінеді, анықтайдыҚБ МадақтауҚорытынды.Балалар жойлып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктердің сжойылмауына бізде өз ықпалымызды тигізуіміз керек.Кері байланысҮй тапсырмасы.Көркем әдебиеттен құрылысына қарай баяндауыш, баяндауыш болатын сөз таптарын анықтап, он сөйлем жазыңдар
Суреттер
Суреттер
Кесте
Мәтіндер
Диаграмма
А4 парақ
кесте
Кері байланыс
Бағалау парақшасы арқылы, кері байланыс алу, жұптық бағалау арқылы тапсырмаларды меңгергенін тексеремін
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?