Ойынның бастапқы бетін құру

0
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:Компьютерлік ойынды құру Мұғалімнің аты-жөні: Алимбекова М. Күні:Сынып: 6 Қатысқандар: 12 Қатыспағандар: Сабақтыңтақырыбы Ойынның бастапқы бетін құру Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме) 6.3.1.1 Ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру Сабақтыңмақсаты Барлық оқушылар орындай алады: Құрылған сценарийге анимациялар қолданып, жүзеге асырады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ойынның сценарийін түзілуіне қажетті алгоритм құрады. Кейбір оқушылар орындай алады:Scratch ойын программасында дыбыспен сүйемелдейді. Ойлау дағдларының деңгейлері Білу, түсіну, қолдану Бағалаукритерийі ойынды безендіруде анимациялар мен фондарды өзгерте аладыойын ортасында сценарийін түзілуіне қажетті алгоритмқұра біледі ойын ортасында дыбыстық әсерлерді қоса алады. Тілдікмақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • Бастапқы бет – Гланая станица – Homepage
  • Жобаны жақсару – Отладка проекта – Debugging a project
  • Дизайн – дизайн – design
  • Анимация – Анимация– Animation
  • Құндылықтарға баулу
  • «Мәңгілік ел» идеясының маңызды құрамдас бөлігі болып табылатын Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астанабөліміндегі патриоттық құндылығын қалыптастыру.
  • Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау.
  • Пəнаралықбайланыс Ағылшын, орыс тілі, бейнелеу өнері Алдыңғыбілім Scratch программасын біледі, Ойынды дыбыспен сүйемелеуді біледі.

    Сабақбарысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин

    8 мин

    Ұйымдастыру:Сәлемдесу, түгендеуПсихологиялық ахуал қалыптастыру.«Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіру.1 топ. «Астанаға 20 жыл»2 топ. «Рухани жаңғыру»Оқушылармен топтың атауы бойынша диалог құру.

    Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында топтық жұмыс, «Конветтегі сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру.

    1.Спрайттар деген не және оларды қалай құрады?2.Компьютер ойындарын құру қандай кезеңдерінен тұрады?3.Компьютерлік ойынды дыбыстық сүйемелдеу түрлері4. Бастапқы бет дегеніміз не?5. Ойынның сценарийән қалай жүзеге асыруға болады6. Компьютерлік ойындар қалай әзірленеді?

    Қалыптастырушы бағалау: Оқушыларды смайлик арқылы бағалап отырамын.

    «Мозайка» әдісі

    Слайд №1

    Сабақтыңортасы

    2 мин

    3 минут

    17 минут

    3 минут

    Жаңа сабақ Мұғалім түсіндіруі:Бастапқы бет – бұл бүкіл жобаның ең бірінші ашылатын беті ғана емес, ол ойыншыға ойынды басқаруға мүмкіндік беретін жақсы ұйымдастырлған механизм. Сондықтан бастапқы бетті дұрыс жоспарлап ойластыру қажет. Бетті құру барысында сценарийін, спраттың скиптілерін, анимацияларды, ойын элементтерін дұрыс қолдану, пайдалану керек.

    Дәптермен жұмыс.Жаңа тақырыптағы термин сөздердің орысша ағылшынша тілдеріндегі аудармасымен танысады, қайталайды.Пәнге қатысты лексика мен терминалогия:

  • Бастапқы бет – Гланая станица – Homepage
  • Жобаны жақсару – Отладка проекта – Debugging a project
  • Дизайн – дизайн – design
  • Анимация – Анимация — Animation
  • Практикалық жұмыс:Оқушыларға«Аспан әлемі» әдісімендеңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін. А-деңгейін бітірген оқушы жұлдызға,В-деңгейін бітіргені айға және С-денгейін аяқтаған оқушы күнге жетеді. Жұлдызға шықса 1 ұпай, айға шықса 2 ұпай, күнге шықса 3 ұпай беріледі және есімдерін стикерге жазып жабыстырады.

    А деңгей

    Тапсырма 1«Жеміс теру» ойынын құруОйын барысы: Самал орманда жеміс теріп жүр. Әрбір терілген жеміс 1 ұпай болып саналады.

    Дескриптор:

  • Ойын ортасында жеміс жинау әрекетін көрсетедісценарий мен кейіпкерлердіқұрады
  • Екі спрайт үшін скрипттерді жазады
  • В деңгей

    Тапсырма№2«Су асты әлемі» ойынын құруОйын барысы: Акула балықтарға шабуыл жасайды. Балықтар қашып үлгеруі керек. Егер акула балыққа тиетін болса, онда балық жоғалып кетеді.

    Дескриптор:

  • Ойын үшін сценариін түзіп оқиғаларға бағдарлама жазады;
  • балыққа тиген кезде дыбыстық әсерлерден қолданады;
  • анимациялық жобаның аяқталуы үшін шарт құрады.
  • Спрайттар үшін скрипттерді жазады.
  • С деңгей

    Тапсырма №3«Қарлығш» ойынын құру:Ойын барысы: Қарлығаштар бұлты көшіп жатқан аспанда ұшып жүр. Егер бұлтқа соқтығыспай өтіп мәреге жетсе, онда фон құттықтау фонына алмасып, музыка айтылады.

    Дескриптор:

  • Ойынды безендіруді, сахна мен сәйкес фондарды өзгерте алады.
  • Ойынның дыбыстық сүйемелдеуін жүзеге асыра алады.
  • Спрайттар үшін скрипттерді жазады.
  • Қалыптастырушы бағалау:Оқушыларды Жұлдыз, Ай, Кун смайликтерімен бағалаймын.

    Сабақты пысықтау үшін жұптық жұмыс жүргіземін. Оқушыларға «Сәйкестендіру» әдісі арқылы тапсырма беремін

    Слайд №2,3,4

    Сабақтыңсоңы4 минут Қортындылау:Сабақ соңында оқушыларғакері байланыс жүргіземін:Оқушылар карточкаға тақтадағы сұрақтарға жауап жазып, телефон құтысына тастайды.

  • Осы сабақта сен үшін ең маңызды үйренгенің не болды?
  • Әлі де қандай жайттар түсініксіз?
  • Нені үйреңгің келеді?
  • Үйге тапсырма: Оқушылар өздері ойдан құрастырып ойынның бағдарламасын дәптерге жазып келеді.

    Саралау – Сізқандайтəсілмен көбірекқолдаукөрсетпексіз?Сізбасқаларғақарағанда қабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз? Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау Қабілеті жоғары оқушылар:«Конветтегі сұрақтар» әдісі, деңгейлік тапсырма жасау оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға бағытталды. диалог құру арқылы өз пікрін ашық жеткізе аладыҚабілеті орта оқушылар:сабақ барысында оқушыларға жан-жақты және нақты қолдау жасап, сөзбен ынталандыру жүргізіледіҚабілетті төмен оқушылар:Сабақ барысында сәйкестендіру жұмысы оқушыларға қолдау жасайды.Мұғалімнің қолдауы — Оқушыларды әр тапсырмада смайліктермен бағалап отырамын;

  • «Аспан әлемі» әдісі арқылы ;
  • Ынталандыр, қолдау көрсету;
  • — Жұппен бағалау жүргізіледі; Информатика кабинетіндегі қауіпсіздікті сақтауды үнемі ескерту. СабақбойыншарефлексияСабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы,қолжетімдіболдыма?Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме? Егероқушылароқумақсатынажетпегенболса, неліктендепойлайсыз? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?Сабақкезеңдеріндеуақыттытиімдіпайдаландыңызба?Сабақжоспарынанауытқуларболдымажəненеліктен? Оқу мақсаты мен сабақ мақсаты бір-бірімен байланысты болады. ЖалпыбағалауСабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетеді (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?