Математика және өзін-өзін тану интеграциялық сабақ Тақырыбы: Көбейту және бөлу

0
Математика Уақыты: Кабинет: химия Мұғалім: Сабақтың атауы Математика және өзін-өзін тану интеграциялық сабақТақырыбы: Көбейту және бөлу қайталау. Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық Сабақтың жабдығы Сызба,карточкалар, бейне сұрақ Жалпы мақсаттар 1.Көбейту мен бөлу тақырыбын қайталай отырып,соған байланысты әртүрлі есептер шығару арқылы білімдерін тиянақтау2. Оқушылардың іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.3. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: қайталау сабақ Сабақтың типі: интеграциялық Сабаққа керекті көрнекіліктер: маркерлер,бейне сұрақ, дидактикалық материалдар мен ойындар, суреттер. Оқыту  нәтижесі Топқа бөлу 3 мин Топқа бөлу: (көбейту мен бөлу,алу есептер таратылады,мәндері арқылы топтарға отыру 1 2 3 ) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ынтымақтастық атмосферасы 3мин Тыныштық сәті: «Нұрға бөлену» Айнур А Топ ережесін еске түсіру.Әр смайлик туралы айту. Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! Үй тапсырмасын сұрау 2мин Дәптерлерін бір-біріне беріп тексереді./ортада дұрыс жауап жатады/

егер жауап дұрыс болса смайликті тағады.Балалар менде бар.Ол 9000т тұрады.Мен тапсырманы дұрыс орындалған топқа ақша төлеймін. Ақша жинап менің сыйлығымды алыңыздар.

Қызығушылықты ояту 1мин Қайталау сабағы: 2 мин сұрақ/құны 1000т/1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады)2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады)3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады)4. Санды нөлге бөлуге бола ма?(болмайды)

2000т/. Мына күннің көзін бұлттар жауып кетті.Сіздер жұппен бұлттарды алып,есептерін шығарып,топта тексеріп,талқыласаңыздар.Күн жарқырайды.

5 мин Топқа тапсырма: /кұны 2000т/Саят 24кг алманы 3сағатта жинап алды. Ол жылдамдығын өзгертпей,40кг алманы қанша уақытта жинап алды?Есепте не белгілі?Есепте не белгісіз?Есептің сұрағы қандай?Шешуі ше?Айнур А

Сұраққа жауап қайтарады.

сұраққа жауап қайтарады.

Жұппен орындап,топта тексеріп,талқылап айтады.

Шешуі: 24:3=840:8=5Жауабы: 5 сағатта

Сергіту сәті Молекула ойыны /2 мин/ Оқушылар сергіп алады Ой толғаныс 7 мин №6 тақтада Галерея әдісі орындайды,тексереді.әр есеп /кұны 5000т/ №6 есеп 9100:261680:281740:2985*61615:1934*13

9100:26=3501680:28=601740:29=6085*6=5101615:19=8534*13=442

Сабақты қорытындылау/3 мин/ Сонымен балалар,бүгін біз не істедік? Қандай есептер шығардық?Сабақ ұнады ма?осының бәрін білу үшін «Алақан әдісі» орындалады4,5 оқушы оқып шығады. жазады Үй /1мин/ тапсырмасы № 4,9 27,28-бетте Күнделіктеріне жазады  Бағалау /1 мин/  Ал енді қоржынымызда қанша теңгеміз бар? Менің сыйлығымды қай топ алар екен?Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Теңгелерін санайдыалады.