Кел тыңдайық ертегі
Пәні:Көркем әдебиет
Тақырыбы: Кел тыңдайық ертегі
Мақсаты: 1.Көптеген қазақ ертегілерінің сан ғасырлық таңғажайып сырлароын түсіндіру.
2.Сана-сезімін,ақыл-ойын ,есте сақтау қабілетін дамыту.
3.Ел қамын ойлайтын ақылдылыққа,шыншылдыққа,батырлыққа тәрбиелеу
Көрнекілігі: Ертегі кейіпкерлерінің суреттері
Әдіс-тәсілі:Сөздік,әңгіме
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ
Сабақ барысы: I Ұйымдастыру кезеңі
1. Балаларды түгендеп,құрал-жабдықтарын алғызып,сабаққа назарын аудару.
IV Мақсат қою
2.Балалар Ертегілер еліне саяхат жасап,ертегі тыңдаймыз,
V Жаңа сабақ
3.Ойын:Жүрдек пойызбен саяхатқа шығамыз, аялдамаларда ертегі кейіпкерлері қойылған.Сол бойынша қандай ертегі екенін табу.
4. «Адасқан құмырсқа»ертегісін оқып беру.
5.Сұрақтар мен тапсырмалалармен жұмыс
-Ертегілер халық ауыз әдебиетінен мол орын алатынжәне жазу өнері болмаған кезде ауызша шығарылған әңгіменің түрі.Ертегіде халықтың ой-арманы,әдет-ғұрпы,арман мұраты әңгімеленеді.Қазақ ертегілері былай басталады:
Бар екен де,жоқ екен,
Аш екен де,тоқ екен…
Ерте,ерте,ерте екен
Ешкі жүні келте екен.
-Қазақ ертегілерінің ішінде хайуанаттар туралы маңызды орын алады.Кәне, жануарлар туралы қандай ертегі естідіңдер?
-Дұрыс айтасыңдар.Мәселен түлкі қанша айлакер, қу долғаныменұтылып қалатын кездері болады.Ертегіде жануарлар бейнесін суреттей отырып,соларға ұқсас адамдардың іс-әрекеттерін баяндайды.Сөйтіп ертегі бізді өмірде түлкі сияқты қу,арам болмауға үйретеді.
Сергіту сәті: Кел,балалар,тұрайық
Үлкен шеңбер құрайық
Шаңырақты көтеріп
Керегені құрайық
Уықтарша иіліп
Шаңыраққа қосылып,
Қазақ үйді құрайық.
Балаларға «Адасқан құмырсқа» ертегісін оқып беру.(Ертегі оқылып,мазмұнын ашу.)
VI Бекіту
-Ертегі кейіпкерлерін атаңдар.
-Құмырсқа кімге өкпелеп кетіп қалады?
-Кімдерді көмекке шақырады?
-Кімдер көмекке келеді?
VII Қорыту
Достық туралы мақал-мәтел айту:
«Бірлік түбі тірлікте», «Жұмыла көтерген жүк жеңіл», «Бейбіт елде береке бар»,т.б.
VIII Бағалау
Сабаққа жақсы қатысқан баланы мадақтау.
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!