«Х ғ.-ХІІІ ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер.»

0
САБАҚ: Қазақстан тарихы «Х ғ.-ХІІІ ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер. Мектеп: Шымкент қаласы №122 жалпы орта білім беретін мектебі, тарих пәні мұғалімі Күні: Мұғалімнің есімі: СЫНЫП: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 6.3.1.3 – Х-ХІІІ ғ басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтарымен айырмашылықтарын анықтау. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Ортағасырлық мемлекеттердің дамуын сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: Ортағасырлық мемлекеттердің территорияларын аныктайды. Кейбір оқушылар: Ортағасырлық мемлекеттердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын талдап,бағалайды. Бағалау критерийі -Ортағасырлық мемлекеттерідің дамуын сипаттай алады.-Ортағасырлық мемлекеттердің территорияларын картадан көрсетеді Ортағасырлық мемлекеттердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын талдап,бағалайды. Тілдік мақсат Негізгі сөздер мен тіркестер: қағанат,қарақытай,қарахан ,қыпшақ.(жазылым)Мәтінмен жұмыс жасайды.(оқылым, тыңдалым)ДиалогОрта ғасырдағы сәулет өнерінің өзгеру себебі——- неліктен? Құндылықтарға баулу Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Пәнаралық байланыс География, , дүние тарихы,бейнелеу өнері. Алдыңғы оқу Х-ХІІІ ғғ.ортағасырлардағы мемлекеттер туралы біледі. Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Сабақтың басыКіріспе 10 минут 1 .Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларменсәлемдесу,түгелдеу,оқушылардың көңілін сабаққа аудару.2.Қызығушылығын ояту: «Жүректен-жүрекке» әдісі бойынша жағымды ахуал орнату,топқа бөлу:1.Қарахан2.Қарақытай3.Қыпшақтар

Өтілген тақырып: «Кім жылдам?» әдісі бойынша пысықталады.Мұғалім жылдам сұрақтарды оқиды,оқушылар жылдам жауап береді.

Сабақтың ортасы10 минут.

8минут.

3минут

8минут

1-тапсырма: Б. Т.Оқулықпен жұмыс тақырыпты оқып «Постер қорғау» әдісі бойынша қорғайды.Ортағасырлық мемлекеттерінің қоғамдық басқару жүесінің ерекшіліктерін анықтау.

Дескриптор:1.Ортағасырлық мемлекеттердің қоғамдық жүйесін анықтайды.2.Ортағасырлық мемлекеттердің титулын біледі 3.Мемлекеттік құрылымын анықтайды.

2-тапсырма: Ж.«Картамен жұмыс»Ортағасырлық мемлекеттердің территорияларын картадан анықтау.Кескін картаға түсіру.

Дескриптор:1.Ортағасырлық мемлекеттердің өмір сүрген территориясын анықтайды.2.Ортағасырлық мемлекеттердің территориясын кескін картаға түсіреді .

Тыныштық сәті: «Өзіммен өзім»әдісі.

3-тапсырма: Б.Т«Венн диаграмма» әдісі.Қазақстандағы ортағасыр мемлекеттерінің қоғамдық- саяси өміріндегі ұқсастықтары мен айырмашылығын табу .

Ерекшелігі Ерекшелігі

Дескриптор: 1. Қазақстандағы ортағасыр мемлекеттерінің қоғамдық- саяси өміріндегі ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды.2.Ортағасырлық мемлекеттердің тарихта алатын орнына баға бере алады.

Оқулық, стикер,плакат,маркерлер,кеспе қағаздар

Кескін карта,түрлі-түсті қаламдар

Интербелсенді тақта,үнтаспа.

А4қағазы

Сабақтың соңы5 минут.

1минут.

Стикер қағаздар. Үйге тапсырма: Ортағасырлық мемлекеттердің даму ерекшеліктеріне байланысты 5-6 сұрақ құрап келу. Қосымша ақпарат Саралау -сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс «Кім жылдам» әдісі- бойынша өткен тақырыпты оқушылардың қаншалықты меңгергенін көрсетеді.Топтық жұмыста «Постер қорғау»кезінде ЖАДА қолданылады және үлгерімі төмен оқушылар топтағы белсенді оқушылардан көмек алады және кескін картамен жұмыс кезінде оқушылардың көру арқылы есте сақтау дағдысын дамытады.«Венн диаграммасын»орындау арқылы белсенді оқушылар ойлау дағдыларының жоғары деңгейін көрсетеді. Мемлекеттердің айырмашылығы мен ерекшелігін талдап көрсете алады. Сабақ барысында барлық тапсырма дескриптор , критерий негізінде бағаланады.Өзін өзі бағалау.Топтық бағалау.Жұптық бағалау. Топқа бөлу ,тыныштық сәті қауіпсіздіктерді сақтау РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта аллды (оқытуы да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?