6.3.2.1 Ойынның идеясын анықтау 6 сынып

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




6.3.2.1 Ойынның идеясын анықтау 6 сынып

Автор: Сарсенгалиева Жулдуз Абдирзаккызы

Бағыты: Информатика Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 6 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-13


Материал туралы қысқаша түсінік

Мұғалім оқушыларға Ақпарат ұғымы туралы білім береді. Оқушылардың Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен , ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімдерін қалыптастырады




Мектеп:М.Өтемісов атындағы орта мектеп
Күні: 10.01.2019ж Мұғалімнің есімі: Сарсенгалиева.Ж.А
СЫНЫП: 6сабақ Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Ойынның идеясын анықтау
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5.2.1.1 Тақырып мазмұнын оқушылардың өз бетімен меңгеруіне, практикалық дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
. Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен , ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді.
Кейбір оқушылар:
Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады.
Бағалау критерийі Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды.
Дескрипторлар

Ақпараттың берілу формаларын жазады.

Тілдік мақсат Пәндік лексика мен терминология: ақпарат-информатика information,
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар:– Ақпарат деген не ?– Ақпараттың қандай түрлері бар?– Күнделікті өмірде қандай ақпарат аласыз?
Талқылауға арналған тармақтар:

  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
  • Ақпарат түрін анықтау
    Жазылым бойынша ұсыныстар
    «Ақпараттың қай түрі. Анықта»тапсырмасын дәптерде орындау
    Құндылықтарға баулу
  • Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,
  • Өзінің жұмысына жауапкершілікпен
  • қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады
  • Пәнаралық байланыс Математика, бейнелеу өнері, музыка
    Алдыңғы білім
    Кезеңдер Уақыт өлшемі Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Кіріспе

    Психологиялық дайындық2 мин.

    Топтастыру 1 мин 3 мин Миға шабуыл»

    «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі…….» оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады. «Жылы және суық» жылы және суық түстер арқылы оқушыларды топқа бөл Атау туралы үш сұрақ

  • ҚАЙДА? Бұл терминдерді бұрын қайда және қандай мағынада кездестіріп едің?
  • ҚАЛАЙ? Өз тәжірибеңде бұл атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласың ба?
  • ҚАНДАЙ? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?
  • Лездік сұрақтар,

  • Графиканың неше түрі бар?4түрі Ғылыми,іскерлік,конструкторлық, корнекі.
  • Ғылыми графика дегеніміз не?Ғылыми зерттеу обьектілерін корнекі түрде корсету.
  • Іскерлік графика дегеніміз не?
  • Компьютерлік графиканың бұл саласы әр түрлі мекемелер жұмысында жиі қолданылатын иллюстрация жасауға арналған.

  • Пиксель коды дегеніміз не?Бұл пиксельдің түсі туралы ақпарат
  • Суретті экранға шығару құрылғысы?Монитор, бейнеадаптер
  • Компьютерге бейнені енгізу құрылғыларына қандай құрылғылар жатады?Сканер, цифрлік фотоаппараттар, цифрлік бейнекамералар жатады
  • Компьютерлік анимация дегеніміз не?Компьютер мониторында жылжымалы бейнелерді алу.
  • Бейнежад не үшін қажет?Бейне ақпататты сақтау үшін
  • Дисплейдегі кез келген түсті қандай үш түс арқылы алуға болады?қызыл, жасыл, көк.
  • Графикада монитордын неше түрі қолданылады?2 түрі Электронды

    Түрлі түсті доптар«Атау туралы 3сұрақ»

    Ортасы

    Таратпа материалдар

    «Бірге ойлаймыз»

    Видео, сурет«Сен маған, мен саған»

    Сергіту сәті “Түстер”Сергіту сәті Слайд-шоу
    Практикалық жұмысБекіту Практикалық жұмыс:

  • Ақпарат тақырыбында 5 жолды өлең
  • Деңгейлік тапсырмаларды орындау
  • Компьютер
    Рефлексия 2 мин «Бір ауыз сөз» /сабақты бағалау/Бүгінгі өткен сабақты бағала.Қажетті сөздер: Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім ,қызықтым, есте сақтадым

    “Менің баспалдағым” /оқушылардың өзін бағалауы /

    Стикерлер

    баспалдақ

    Қорытын-ды 5 мин Миыңның суретін сал. Оқушылар мидың суретін дәптерге салады да оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады.

    Үйге тапсырма беру 5.2.1.1 Біздің айналамыздағы ақпарат.

    Ми суреті Қағаз, қалам
    Ақпараттық ресрустар Информатика 6-сынып оқулық Информатика әдістемелік құралы Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы . http//www.ltson-tva infoo/edu/e-inf2m2t2_1html.
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.