Геометриялық пішіндердің ғажайып елі балабақшадағы ашық сабақтар

0

Орта топтағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің  т е х н о л о г и я л ы қ   к а р т а с ы

 

Өткізілетін күні:   26.02.2013             

Білім беру саласы: _Таным_________________________________________________

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:____ҚМТҚ__________________________________

Тақырыбы:_Геометриялық пішіндердің ғажайып елі___________________________

Мақсаты:_Геометриялық денелерді (текше, шар) және пішіндер (төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек) атап және айыра білу. Геометриялық пішіндерді үлгі бойынша  дене мен атау саны бойынша санап үйрет____________________________________

 

Әрекет көздері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

 

Дәлелдеу-ояту

Шаттық шеңбері

Армысың, алтын Күн!

Армысың, асыл Жер!

Армысың, көк Аспан! 

Армысың, жан достар!

Жылуыма жылу қос,  

Міне, менің қолым бос!

Балалар, далада қандай мезгіл? Қыста неше ай бар? Қазір қай ай?

Жарайсыңдар, біздің бүгінгі сабағымыз өзгеше болады. Сендер саяхатты ұнатасыңдар ма? Олай болса, бүгін геометриялық пішіндердің ғажайып еліне саяхат жасаймыз.

Шеңберде тұрып, қайталайды. Бір-біріне жалуын сыйлайды.

 

 

 

 

Қыс. 3 ай – желтоқсан, қаңтар,ақпан. Ақпан айы

 

 

Иә.

 

Қуана келіседі

 

Ұйымдастыру-іздену

Қандай көлікпен баратынымызды суреттен қарайық. Көлік оталу үшін, ондағы пішіндерді атау керек. (машинаның оталған дауысы шығады)

Балалар, міне пішіндер қалашығына келдік, пішіндерден құралған үйлер көп екен, оның ауласына кіру үшін тапсырмаларын орындау керек.

1.Суретте неше үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек? Қай пішін көп?

Жарайсыңдар, балалар, ауласына кірдік, бірақ, қаланың тұрғындары көрінбейді, іздеп тауып алайық, ол үшін:

  1. Пішіндерден адам құрастыру керек

Балалар, бұл қалашық адамдары көңілсіз екен, себебі, олардың уақыт көрсететін сағаттары бұзылып қалыпты, жөндеуге көмектесеміз бе?

Ол үшін әуелі сандарды қайталайық.

  1. Сағаттың түсіп қалған 5-ке дейінгі

цифрларын орнына қояды.

 

Пішіндерді атайды

 

 

 

 

 

Санап, айтады

 

Әртүрлі пішіндерден адам бейнесін құрастырады.

Иә

1-10 ға дейін тура және кері санайды.

  5-ке дейінгі сандардың орнын, көршісін анықтайды

 

Сергіту сәті

Балалар, қала тұрғындары сендерге рахметін айтып, сендерге мынадай текшелер сыйлады, олармен ойын ойнайық.

  1. «Қандай  текше жоқ?»

Текше мен төртбұрыштың қандай айырмашылығы , ұқсастығы бар?

Балалар, пішіндер қалашығына барып, пішіндер туралы біраз білім алдық, енді тобымызға қайтайық.

 

1,2,3, Қарлығаш боп ұш,

4,5,6, Аспанда ұшып қалқы.

7,8,9,10, Орныңа кеп қон.

 

Төртбұрышты, біреуі пішін, біреуі фигура

 

Рефлексивті     

     түзету

Балалар, енді көлікті қайда қою керек?

Олай болса «Гараж» ойынын ойнайық

 

Гаражға

Пішіндерді өз ұясына кіргізіп ойнайды

 

Күтілетін нәтиже

Білді___Геометриялық пішіндер, фигураларды ажыратуды, атауды, оларды пайдаланып түрлі  бейнелер құрастыруды______________________________

Игерді__Шапшыңдықты, бірлесіп жұмыс жасауды_____________________

Меңгерді Пішіндерді түсі, көлемі бойынша  анықтауды__________________

 

 

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!