Ертегилер елине саяхат
Бағыты: Логопед, дефектолог Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 3 сынып
№Күні : 0.10.2016ж Сабақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаты Білімділік:өткен тақырып бойынша білімдерін кеңейту,сөздік қорларын молайту.Дамытушылық: Дұрыс, мәдениетті, көркем сөйлеуге үйрету.Тәрбиелік:өз беттерінше жұппен жұмыс істеуге, достық қарым- қатынаста болуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: араласСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ- жауапКөрнекі құралдар: дәптер, суреттер сөзжұмбақтарСабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасыІІІ. Жаңа сабақІV. Жаңа сабақты бекітуV. БағалауVІ. Үйге тапсырмаСабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі- Саламатсыздар ма оқушылар?- Сыныпта кім жоқ? Кім кезекші?- Сабаққа дайындаламыз- Сабақты бастаймызҮй тапсырмасы:Жаңа сабақ: Ширату.
1-тапсырма. 2-тапсырма.
Сабақты бекіту: сабақ қызықты болды ма? Үйге тапсырма:
Күні: 08.09.2016жКөркем жазу . 4-сыныпСабақтың тақырыбы: К, Қ әріптерінің жазылуы Мақсаты: к,қ әріптерінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау, алфавитті еске түсіре отырып, олардың реттік орнын жатқа білдіру. Сауатты, әдемі жаза білуге баулу. Эстетикалық тәрбие беру. Топпен жұмыс кезінде ұйымшылдыққа баулу. Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Қызығушылықты ояту. Қалай оқысаң да өзгермейтін сөздер табу Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ К К Сергіту сәті: Жұмбақ жарысын ұйымдастыру Ой толғаныс «Сиқырлы сөз» «Топтастыру» әдісі «Түртіп алу» әдісі. Ойлан да айт! Көркем жазу дәптерімен жұмыс К к, Қ қ әрпін қатесіз жатқа жазу К к К к К к Қ қ Қ қ Қ қ Топтық жұмыс 1. мақал-мәтел 2. жұмбақтар 3. шарада Үйге тапсырма: Алфавитті жаттау Күнделіктеріне жазып алады Бағалау: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады. Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Сөз табу эстафетасы
Достар! Қалайсыздар! Мені таныдыныздар ма!? Мен сіздерге арнап арнайы сөз табу эстефетасын бастамақшымын. Ал кеттік ендеше. Алғашқы «Қ» әрпі. Мұнда 30-40 сөзден аспауы тиіс. Қызғалдақ, Қалыңдық, Қызғаншақ, Қақ, Қуыршақ, Құлыншақ, Қуырдақ, Қазақ, Қызанақ, Қаймақ, Қабақ, Қытырлақ, Қапшық, Қармақ, Құдық, Құмалақ, Қылшық, Қуық, Қолтық, Құлшылық, Қырсық, Құлақ, Құйымшақ, Қарсақ, Қаспақ, Қатық, Қырық, Қайрақ, Құрсақ, Қодық, Құсық, Қапырық, Қасық, Қаншық, Қорқақ, Қызық, Қалпақ, Қалдық, Қастандық, Қалақ, Құрғақ, Құйрық, Құйыршық, Қайық, Қылтамақ.Келесі эстафетаны ————————— берем. Ол сөз «A» сөзі.
Сабақтың тақырыбы: К дыбысы және әрпі.Сабақтың мақсаты: 1. К дыбысымен таныстыру. К дыбысына тіл ұстартаотырып сөз құрату, буын ішінде бекіту, дыбыстық талдау жасату.Дидактикалық материалдар арқылы балалардың есте сақтау, ойлауқабілеттерін дамыту. Балаларды К дыбысы бар сөз, сөйлем ойлауға үйрету.Таза қазақ тілінде сөйлеуге, байланыстырып сөйлеуге, түзу отыруғатәрбиелеу.Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу, көрнекілік, сұрақ-жауап.Көрнекіліктері: к дыбысының баспа және жазбаша түрі, текшелер, кеспе әріптер.Сабақ барысы.І Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.ІІ Өткен сабақты қайталау.-Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?-Қ дауыссыз ба, әлде дауыссыз ба?-Қ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?-Қ дыбысынан келетін қандай сөздер білесіңдер?Сиқырлы буындар.Қа (з,лам, йшы, лақ, )Қу (ат, ыршақ,ырмаш,ыс)Қо (ға, ра,раз,с, йма,ла)Өткен сабақты қорытындылау.Баспалдақ ойыны арқылы пысықтау.ІІІ Жаңа сабақ.Көрмеде бар,Өрмеде жоқ.Әкеде бар,Әжеде жоқ.(К)Сабы таяқ,Басы қалақ.Ұшын жүрерЖерге қарап.(Күрек)Жұп-жұмыр жоны бар,Инеден тоны бар,Түйреген, түрпі..Бұл не? (Кірпі)-Жұмбақ шешуі қандай дыбыстан басталып тұр?-К дауыссыз ба,әлде дауысты ма?-Онда К дыбысын қандай текшемен белгілейміз?
Күні : 03.09.2016ж1-сабақ Көркем жазуСабақтың тақырыбы: Әріптердің жазу түрлеріне арналған жаттығулар Сабақтың мақсаты Білімділік: алфавитті еске түсіре отырып, олардың реттік орнын жатқа білдіру. Сауатты, әдемі жаза білуге баулу. Эстетикалық тәрбие беру. Топпен жұмыс кезінде ұйымшылдыққа баулу. Дамытушылық: СТО, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауТәрбиелік: көркем жазуға, таза ,ұқыпты жазуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: араласСабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауапКөрнекі құралдар:Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасыІІІ. Жаңа сабақІV. Жаңа сабақты бекітуV. БағалауVІ. Үйге тапсырмаСабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі- Саламатсыздар ма оқушылар?- Сыныпта кім жоқ? Кім кезекші?- Сабаққа дайындаламыз- Сабақты бастаймызҮй тапсырмасы:Жаңа сабақ:Жаңа сабақты меңгертуТақырыптың мазмұнын ашу үшін постер дайындау топтық жұмыс. «Әріптер әлеміне саяхат» Топ ережесін қабылдау. Топтастыру. « Кім жылдам?» арқылы бекіту Бағалау парақшала ры Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, Не білдім? Өз ойын ашық айтады, тапсырманы өз бетінше орындайды Сөйлеу мәдение- тін, көркем жазу қабілеттерін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұрақтар қою, жауап алу. Слайд «Алфавит», Кеспе әріптер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, кубиктер Сабақты бекіту: Үйге тапсырма: алфавит жаттау ,жазу
Күні : 10.09.2016ж2-сабақ Көркем жазуСабақтың тақырыбы: парта ,әріп ,кірпіш
2-сабақ П әрпінің жазылуы Мақсаты: П әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топқа бөлу. (Жасыл,қызыл,көк,сары) геом.фигуралар арқылы бөлу. Ой туғызу.Миға шабуыл. «Сөзден сөз шығар» Тақырып бойынша диалог құру,бөлімге бөлу. «Соңғы сөзді мен айтайын» әдісі. Топ бірін-бірі бағалайды Ой толығады: әрекетті сыни бағалауды үйренеді; өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстырып біледі; Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру. Сөйлеу мәдениетін, көркем жазу қабілеттерін қалыптастыру «Алфавит», Кеспе әріптер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, кубиктер
Күні : 17.09.2016ж3-сабақ Көркем жазуСабақтың тақырыбы: Уу,ул, уч әріптерінің жазылуы Мақсаты: — У әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, алфавитті еске түсіре отырып, олардың реттік орнын жатқа білдіру. Сауатты, әдемі жаза білуге баулу. Эстетикалық тәрбие беру. Топпен жұмыс кезінде ұйымшылдыққа баулуСабақтың түрі: араласСабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауапКөрнекі құралдар:Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасыІІІ. Жаңа сабақІV. Жаңа сабақты бекітуV. БағалауVІ. Үйге тапсырмаСабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі- Саламатсыздар ма оқушылар?- Сыныпта кім жоқ? Кім кезекші?- Сабаққа дайындаламыз- Сабақты бастаймызҮй тапсырмасы:Жаңа сабақ:Жаңа сабақты меңгертуТопта жұмыс істеуге дағдыландыру СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топқа бөлінеді. Қызығушылықты ояту. «Сөзжұмбақ шешу «Мағынаны таны», «Кім көп біледі?»әдісі Сергіту сәті «Киіз үй тігу» «Соңғы сөзді мен айтайын» әдісі , «Түртіп алу» әдісі Смайлик арқылы бағалау Ой толығады: • Ізденісжұмыстарын топпен шешуге үйрену; Бірін бірі қорғайды, көзқарасын білдіреді; Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы өздігінен ізденуге итермелеу. «Алфавит», Кеспе әріптер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, кубиктер, Сабақты бекіту: Үйге тапсырма: алфавит жаттау ,жазу
Күні : 06.10.2017ж4-сабақ Көркем жазуСабақтың тақырыбы: Вв, вл, ве, ву әрпінің жазылуы Мақсаты: — В әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, топта жұмыс істеуге дағдыландыру Сабақтың түрі: араласСабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауапКөрнекі құралдар:Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасыІІІ. Жаңа сабақІV. Жаңа сабақты бекітуV. БағалауVІ. Үйге тапсырмаСабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі- Саламатсыздар ма оқушылар?- Сыныпта кім жоқ? Кім кезекші?- Сабаққа дайындаламыз- Сабақты бастаймызПсихологиялық дайындық. Бір, екі, үш, Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз.— Жарайсыңдар, балалар, олай болса сабағымызды бастайық.II. Өткенді пысықтау.— Балалар, өткен сабақта біз қандай дыбыспен таныстық?— В дыбысымен таныстық.— В қандай дыбыс?— Дауыссыз дыбыс.— В әрпі сөздің қай жерлерінде кездеседі?— Басында және ортасында. Адамның тегінде ғана в әрпін сөздің соңындакездестіруге болады.— В әрпіне байланысты сөздер айтқызу.— Біз қандай әріптерді білеміз?Жаңа сабақ:Жаңа сабақты меңгертуҚызығушылықты ояту. Көпшілік «ң» дыбысын «н» дыбысымен шатастырып жатады. Әсіресе, үйде, балалабақшада әуелі орысша тіл сындырып, сосын қазақ сыныбына барғандар қазақ тіліне тән дыбыстарды (ә, ғ, қ, ң, ө ,ү, ұ, һ, і) дұрыс айта алмай қиналады. Әуелі орыс тілінде сөйлеп үйренген бала, орыс тілінде мұндай дыбыс болмағандықтан, «ң»-ды «н»-мен шатыстырады. Ал мұны шатастырудың салдарынан сөздің мағынасы бұзылады.Сергіту сәті (2мин) — Бүгін қандай әріппен таныстық?« Топтастыру» әдісі:Н, Ңн- нан,нарық, нота, нағыз«Оқушы-оқушы»әдісі «Түртіп алу» әдісі. Ойлан да айт! Формативтік бағалау, VI. Балаларды мадақтай отырып, сабақты аяқтау
Күні : 06.10.2017ж5-сабақ Көркем жазуСабақтың тақырыбы: Нң, ни, ны, не, на, ня буындарының жазылуы Мақсаты: Н әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Бала қолын жазуға икемдеу. Әр түрлі әріп элементтерінің белгілерін жазуға машықтандыру. Әдемі жазуға тәрбиелеу. Қажетті құралдар: жұмыс дәптері, қалам.
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру: Балалардың зейінін сабаққа аудару. Құрал жабдықтарын түгендету.
2. Психологиялық сәт.Бір саусағым тіпті де, ұстай алмас жіпті де.Екі саусақ бірікті, ине қолға ілікті.Үш саусағым орамды жүгіртеді қаламды.
3. Кіріспе— Балалар біз енді көркем етіп жазып үйренеміз, әдемілеп жазуға машықтанамыз.
4. Жаттығу жасау. Бастапқы қалып жаттығулары. Қол бүгілген, шынтақ партаның үстіне қойылған, алақан ішіне, сыртына арналған жаттығулар. Саусақтарды біріктіріп ішке қарай қысу, осы қалыпта 2 – 3 секунд тұрады, сосын ашу. Қаламды босатып қолды қағу 4 – 6 рет жасау қайталау.5. Ауада жазу, жаңа сабаққа өту. Бір қол жаттығуы – көлденең, оңға, солға, жоғары, төмен қолды қимылдату арқылы жасау.6. Жаңа сабақТақтада көрсету.
7. Сергіту сәті.
8. Дәптермен жұмысБуындар және оған берілген сөздерді жазу
9.Сабақты қорыту. Балалар көркем жазусабағында қандай ережелерді еске сақтап жүруіміз керек?Қаламды қалай ұстап жазамыз?
Күні : 13.10.2017ж6-сабақ Көркем жазуСабақтың тақырыбы: К, қ, кр, ев, кн, оқ, ик әріптерінің жазылуы Мақсаты: К,Қ әрптерінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру Қажетті құралдар: жұмыс дәптері, қалам.
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру: Балалардың зейінін сабаққа аудару. Құрал жабдықтарын түгендету.
2. Психологиялық сәт.Бір саусағым тіпті де, ұстай алмас жіпті де.Екі саусақ бірікті, ине қолға ілікті.Үш саусағым орамды жүгіртеді қаламды.
3. Кіріспе— Балалар біз енді көркем етіп жазып үйренеміз, әдемілеп жазуға машықтанамыз.
4. Жаттығу жасау. Бастапқы қалып жаттығулары. Қол бүгілген, шынтақ партаның үстіне қойылған, алақан ішіне, сыртына арналған жаттығулар. Саусақтарды біріктіріп ішке қарай қысу, осы қалыпта 2 – 3 секунд тұрады, сосын ашу. Қаламды босатып қолды қағу 4 – 6 рет жасау қайталау.
5. Ауада жазу, жаңа сабаққа өту. Бір қол жаттығуы – көлденең, оңға, солға, жоғары, төмен қолды қимылдату арқылы жасау.6. Жаңа сабақТақтада көрсету.
7. Сергіту сәті.
8. Дәптермен жұмысБуындар және оған берілген сөздерді жазу
9.Сабақты қорыту. Балалар көркем жазусабағында қандай ережелерді еске сақтап жүруіміз керек?Қаламды қалай ұстап жазамыз?
6-сабақ. К,Қ әріптерінің жазылуы Мақсаты: К,Қ әрптерінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Ой туғызу.Миға шабуыл. «Қ…қ» , «К…к» сөздер тап. Тақырып бойынша диалог «Оқушы-оқушы»әдісі Формативтік бағалау, Бағалау жұлдызшалары арқылы бағалау Күнделікті Өмірден Көріп Үйренген Білім Біліктерін Ортаға салу. Бақылау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау, өлең құрату арқылы сөз байлығын жетіледі. «Алфавит», Кеспе әріптер, жұмбақтар, жаңылтпаш тар
Күні : 20.10.2016ж7-сабақ Көркем жазуСабақтың тақырыбы: Ре,ро,ра,ру буындарының жазылуы Мақсаты: Р әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Ре,ро,ра,ру буындарының жазылуыТопта жұмыс істеуге дағдыландыру Сабақтың түрі: араласСабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауапКөрнекі құралдар:Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасыІІІ. Жаңа сабақІV. Жаңа сабақты бекітуV. БағалауVІ. Үйге тапсырмаСабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі- Саламатсыздар ма оқушылар?- Сыныпта кім жоқ? Кім кезекші?- Сабаққа дайындаламыз- Сабақты бастаймыз жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топ ережесін қабылдау. Жаңа сабақты меңгерту: Рр– баспа түрі, Р – бас әрпіРр – жазба түрі р – кіші әрпі—Бірнеше рет қайталанып айтылып оның дауыссыз екенін анықтаймыз.Сергіту сәті: Тербелейді ағаштар,Алдымнан жел еседі, Кіп-кішкентай ағаштар,Үп-үлкен боп өседі.Ра-буынының алдына а дыбысын қойсақ, ара деген сөз шығады. Ара сөзіне сөйлем құрату. Ара туралы әңгімелету.Ра а ро, ре «Сөз ойла, тез ойла» ойыны «Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы формативтік бағалау жүргізу. Топтық жұмыс арқылы, сын тұрғысынан ойланады. Не білдім? Не істей аламын? Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұрақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріптер, жұмбақтар, жаңылтпаштар VI. Балаларды мадақтай отырып, сабақты аяқтау
№8Күні : 27.10.2017ж Сабақтың тақырыбы: Б, бе, ба, балық, бала сөздерінің жазылуыСабақтың мақсаты Білімділік:өткен тақырып бойынша білімдерін кеңейту,сөздік қорларын молайту. Б әрпінің жазылуы . Б әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру.Дамытушылық: Дұрыс, мәдениетті, көркем сөйлеуге үйрету.Тәрбиелік: өз беттерінше жұппен жұмыс істеуге, достық қарым- қатынаста болуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: араласСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ- жауапКөрнекі құралдар: дәптер, суреттер сөзжұмбақтарСабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасыІІІ. Жаңа сабақІV. Жаңа сабақты бекітуV. БағалауVІ. Үйге тапсырмаСабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі - Саламатсыздар ма оқушылар?- Сыныпта кім жоқ? Кім кезекші?- Сабаққа дайындаламыз - Сабақты бастаймыз Психологиялық дайындық Дөңгеленіп тұрып бәріміз бір-бірімізге жылы лебіз білдірейік:Біздің топта ұл-қыздар,Тату-тәтті ойнаймыз.Әлемдегі бар адамға,Тек жақсылық сыйлаймыз.Үй тапсырмасы: Ой туғызу. Топтсатыру . Миға шабуыл. «Балық қаңқасы» арқылы бекіту Формативтік бағалау, қызыл,сары,жасыл бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы жеті ата, отбасы туралы түсініктерін жетілдіреді. Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру арқылы бір-бірін толықтырып отыру арқылы «Алфавит», Кеспе әріптер, жұмбақтар, жаңылтпаштар қолдану.Жаңа сабақ: Сиқырлы әріптер шашу : Б. А. Р. Л. Қ. О. Ы. А . Балық. Бор. Бала.Талдап кету. Әр баланы сөйлету. Оқытып шығу.
- Өте жақсы балалар. 3- аралдың тапсырмасын жақсы орындадық . Алтын балық тағы ары қарай барайық деп тұр , ендеше алтын балықтың соңынан жүрейік.
Сергіту сәті.Балық,балық балықтар,Қане қатар тұрыңдар.Қанаттарыңды ашыңдар,Бұлай –бұлай малтыңдар.Бір, екі,үш,төрт ,бес,Орыңдарыңды табыңдар тез. Өте жақсы, бұл тапсырманы өте жақсы орындадық.Балалар балық тағы сыбырлайды , енді біз сиқырлы балықпен келесі аралға барғанда ойын ойнаймыз дейді.
«Қатені тап.»Балаларды екі топқа бөліп ,әртүрлі суреттер беру.Сол суреттерден Б және М әрпіне байланысты сөздерді тауып тақтаға ілу.(бақа, балық, бала)(мысық, машина,маймыл,т.с) Алтын балықтың келесі тапсырмасы ,Б әрпін жазу. Тақтаға жазбаша түрін жазып көрсету.Ауада жазу. Дәптерге бастырып жаздыру.Өте жақсы балалар,бұл тапсырманы да жақсы орындадық.
Енді біздің соңғы тапсырмамыз , әр қайсыңыз балыққа арнап б – әрпі бар тақпақ айтып беріңдер. Осы тақпағымызды жақсы айтсақ , ол балықтың сіздерге арналған сыйлығы бар екен.Сабақты бекіту: сабақ қызықты болды ма? Үйге тапсырма: сөзжұмбақ құрастырып келу
№9Күні : 29.10.2016ж Сабақтың тақырыбы: З әрпінің жазылуы Сабақтың мақсаты : Мақсаты: З әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру. Білімділік:өткен тақырып бойынша білімдерін кеңейту,сөздік қорларын молайту. Б әрпінің жазылуы . З әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру.Дамытушылық: Дұрыс, мәдениетті, көркем сөйлеуге үйрету.Тәрбиелік: өз беттерінше жұппен жұмыс істеуге, достық қарым- қатынаста болуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: араласСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ- жауапКөрнекі құралдар: дәптер, суреттер сөзжұмбақтарСабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасыІІІ. Жаңа сабақІV. Жаңа сабақты бекітуV. БағалауVІ. Үйге тапсырмаСабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі - Саламатсыздар ма оқушылар?- Сыныпта кім жоқ? Кім кезекші?- Сабаққа дайындаламыз - Сабақты бастаймыз Психологиялық дайындық Дөңгеленіп тұрып бәріміз бір-бірімізге жылы лебіз білдірейік:Біздің топта ұл-қыздар,Тату-тәтті ойнаймыз.Әлемдегі бар адамға,Тек жақсылық сыйлаймыз.Үй тапсырмасы: Ой туғызу. Топтсатыру . Миға шабуыл. «Балық қаңқасы» арқылы бекіту Жаңа сабақФормативтік бағалау, қызыл,сары,жасыл бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы жеті ата, отбасы туралы түсініктерін жетілдіреді. Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру арқылы бір-бірін толықтырып отыру арқылы «Алфавит», Кеспе әріптер, жұмбақтар, жаңылтпаштар қолдану.— «Әріптің орнын тап» Ж,н,р,а,а. З,е,р,а,б.Өлшемдік Бағалау.
— СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы жеті ата, отбасы туралы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар. Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер 11-сабақ З әрпінің жазылуы Мақсаты: З әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдение-тін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар
12-сабақ Д әрпінің жазылуы Мақсаты: Д әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Домбыра» әні Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер.Мақал-мәтелдер Метаграмма 13-сабақ Ф әрпінің жазылуы Мақсаты: Ф әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде . Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдение-тін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер 14-са бақ И әрпінің жазылуы Мақсаты: И әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Жоғалған әріптер» Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдение-тін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер 15-сабақ Ш, М әрпінің жазылуы Мақсаты: Ш, М әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Жоғалған әріптер» Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер Метаграмма 16-сабақ О,Ө,Ю әрпінің жазылуы Мақсаты: о,ө,ю әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Жоғалған әріптер» Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріпт-ер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер 17-са бақ Л, Я әрпінің жазылуы Мақсаты: л, я әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Жоғалған әріптер» Мақал-мәтел сайысы Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдение-тін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар бер «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер.Мақал-мәтелдер 18-са бақ Ж әрпінің жазылуы Мақсаты: ж әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Жоғалған әріптер» Метаграмма Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдение-тін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер Метаграмма 19-са бақ А әрпінің жазылуы Мақсаты: А әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Жоғалған әріптер» Метаграмма Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер Метаграмма 20-са бақ П, Т әрпінің жазылуы Мақсаты: П,Т әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдение-тін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер . Мақал-мә-телдер Метаграмма 21-са бақ Ұ,Ү,У,Ч әрпінің жазылуы Мақсаты: ұ,ү,у,ч әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды үш топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әрітер, жұмбақтар, жаңылтпаштар. Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Метаграмма« 22-са бақ В әрпінің жазылуы Мақсаты: в әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер Метаграмма«Тізбекті сөздер» 23-сабақ Зәрпінің жазылуы Мақсаты: з әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер Метаграмма«Тізбекті сөздер 24-сабақ С,Э, Ә әрпінің жазылуы Мақсаты: с, э, ә әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер Метаграмма «Тізбекті сөздер» 25-сабақ Е, Е, З әрпінің жазылуы Мақсаты: е,е,з әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер.Мақал-мәтелдер Метаграмма 26-сабақ Ш әрпінің жазылуы Мақсаты: ш әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер Метаграмма «Тізбекті сөздер» 27-сабақ П, Һ, р әрпінің жазылуы Мақсаты: п, һ, р әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер.Мақал-мәтелдер Метаграмма «Тізбекті сөздер» 28-сабақ Бас әріптен басталатын сөздер әрпінің жазылуы Мақсаты: Бас әріптен басталатын сөздер әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдение-тін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер Метаграмма 29-сабақ Ка, До, Би, Юр әрпінің жазылуы Мақсаты: Ка, До, Би, Юр әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер.Мақал-мәтелдер Метаграмма «Тізбекті сөздер» 30-сабақ Кіші әріптен басталатын сөздер Мақсаты: Бас әріптен басталатын сөздер әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер.Мақал-мәтелдер Метаграмма «Тізбекті сөздер» 31-сабақ Бас әріптен басталатын сөздер Мақсаты: Бас әріптен басталатын сөздер әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер.Мақал-мәтелдер Метаграмма «Тізбекті сөздер» 32-33-сабақ Кіші әріптен басталатын сөздер Мақсаты: Бас әріптен басталатын сөздер әрпінің жазылуын меңгерту, білімін пысықтау әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдение-тін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдылан-дыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер. Мақал-мәтелдер Метаграмма 34-сабақ Қайталау Мақсаты: білімді бекіту, әстетикалық тәрбие беру, Топта жұмыс істеуге дағдыландыру — СТОҮ, АКТ, ОмОЖТ, ЖЕСО, ОүБжОБ, Оқушыларды екі топқа бөлу. (топтық жұмыс) Ой қозғау. жұмбақтар, жаңылтпаштар Жаңа сабақты меңгертуде Электрнды оқулық арқылы таныстырылым. «Тізбекті сөздер» жұмбақтар, жаңылтпаштар Өтірік өлеңдер Мақал-мәтелдер Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы түсініктерін жетілдіреді. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұ-рақтар қою, жауап алу, тапсырмалар беру «Алфавит», Кеспе әріп-тер, жұмбақ-тар, жаңылт-паштар Өтірік өлең-дер.Мақал-мәтелдер Метаграмма «Тізбекті сөздер»
Сабақтың тақырыбы: Уу, ул,уч,ук, ув, ұ, ұл, ч, че әріптерінің жазылуыСабақтың мақсаты: 3-сыныпта у әріптерінің жазылуы туралы алған білімін еске түсіру, қайталау; у дауысты дыбыстарының кейде жуан, кейде жіңішке айтылуының себептерін анықтау; у дыбысын жұп дауысты ұ, ү дыбыстарынан сөз ішінде айыра біліп, дұрыс жаза білуді үйрету.Сабақтың әдіс-тәсілдері:сұрақ— жауап, түсіндіру,«Венн диаграммасы», «Топтастыру».Сабақтың көрнекілігі:суреттер, сызбаСабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі:Балалармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру;Психологиялық ахуал:-Балақайлар, орнымыздан тұрып мені тыңдап , соңымнан қайталаңдар.Ана тілің арың бұл,Ұятың боп тұр бетте.Өзге тілдің бәрің біл,Өз тіліңді құрметте.—Жарайсыңдар,осындай жақсы көңіл— күймен сабағымызды бастаймыз. Орнымызға отырайық.Үй тапсырмасын тексеру-Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?(Балалардың жауабы тыңдалады.)Жаңа сабақОртақ тапсырма. Келесі сөздерді айтылуы бойынша жазыңдар.Жазылуы Айтылуы
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.