Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 34•23 және 782:24

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 34•23 және 782:24

Автор: Мажимова Аңсаған Берікболқызы

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 4 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-19


Материал туралы қысқаша түсінік

Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 34•23 және 782:24
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санға көбейту және бөлуге байланысты есептер, теңдеулер шешу, мазмұнды есептер шығарту арқылы есеп шығару дағдысын қалыптастыру.
Ойлау қабілеттерін дамыту.
Ұлттық ойындарды танытып, оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Әдіс: түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап, ойын арқылы есептерді шешу, тиянақтау.
Көрнекілігі: Үлестірме қағаздар, асық, тақия.




Математика
Сабақтың тақырыбы Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 34·23 және 782:24
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығы суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесі Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санға көбейту және бөлуге байланысты есептер, теңдеулер шешу, мазмұнды есептер шығарту арқылы есеп шығару дағдысын қалыптастыру.Ойлау қабілеттерін дамыту.Ұлттық ойындарды танытып, оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.Әдіс: түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап, ойын арқылы есептерді шешу, тиянақтау.Көрнекілігі: Үлестірме қағаздар, асық, тақия.
Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасы Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау Көбейту кестесін еске түсіру Оқушылар ауызша орындайды
Жаңа сабақ 1-топӨрнекті жаз және мәнін тап.5168 — ді  172-ге арттыр.39000 13-тен неше есе артық?2963-ті 100 есе арттыр.2-топ6т 31кг * 631 кг                       702ц * 7т 2ц                               8тәул * 200 сағ280км4м*28040м                 2дм²* 2000см²310см * 31дм                             51ц67кг*51670кгОқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындату.Дәртермен жұмыс.
Сергіту сәті Оң қолымда бес саусақ,Сол қолымда бес саусақ.Алақанды ашамызБесті беске қосамыз.Кел санайық ал мұны,Нешеу болды барлығы?Оң қолымда бес саусақ,Сол қолымда бес саусақ.Жасырып ем бесеуін,Қалды мұнда нешеуі?Бесеу екен қалдығы,Нешеу еді барлығы?
Ой толғаныс Әр топқа осындай тапсырмаар беру.Тапсырмалар:І деңгей.  3 ұпайКөбейтуді орында және оны көбейткіштердің біреуіне бөлу арқылы тексер4267*4054823*605Қалдықпен бөлуді орында және тексер.29756:561025:127ІІ деңгей.  4 ұпайЖоқ сандарды жаз.”: 172 = 89                                       ”: 603 = 204 (қалд.52)                     Егер әр адам күніне 10 л су пайдаланса, 100000л су 1000 адамға қанша күнге жетер еді?ІІІ деңгей. 5 ұпайА + В =11А Х В.=28 6,  42 , 884,  28, …7,  …, ….
Сабақты бекіту Бүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Үй тапсырмасы Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау Оқушылар күнделіктеріне жазады
 Бағалау Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. Бағалау парақшасын толтырады
Кері байланыс







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.