Ашық сабақ «Қалай дұрыс тамақтану керек» 1-сынып
Көптеген оқушы: Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау Кейбір оқушы: Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру
«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуСуретпен жұмысҚұпия зат Суреттерді конвертке салып алдыларына тастаймын.Олардан оның не екенін сұрап,топтарға біріктірулерін сұраймын..Алма, алмұрт, газдалған сусын, сәбіз, жұмыртқа, кәмпит,картоп, балық, йогурт пен балмұздақ, шоколад батончигі,сағыз .
Біріктіру арқылы қандай топтар шыққанын сұраймын.Пайдалы және зиянды деген топ шықты.-Ендеше,бүгін сабағымызда осы тағам түрлерінің зиянды және пайдасы туралы танып білеміз.
Кейбір оқушы: Адамның өсуі үшін тамақтанудың пайдасы туралы әңгімеле.ДескрипторБілім алушы— адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді;— адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды;— адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді.Кері байланысБағалау: «Бағдаршам» әдісі
2-тапсырма «Дастарқан» Ұ.ж-Балалар сендер қандай тағам түрлерін сүйіп жейсіңдер? —Кім аналарына тағам дайындауда көмектеседі?— Не үшін тамақтанамыз? Әрдайым уақытында дұрыс тамақтану керек. Артық тамақ жеу – денсаулыққа зиян. Адамдар күніне үш рет тамақтанады. Олар «таңғы ас», «түскі ас», «кешкі ас» деп аталады. -Қане, балалар суреттегі тағам түрлеріне назар аударып қарайықшы. -Ал балалар қандай тағам түрлерін көріп тұрсыңдар? «Тамақтану ережесі» — Қазақтың ұлттық тағамдары туралы не білесіңдер? -Негізгі тағам түрлерін атату. Дескриптор:-Тағам түрлерін ажыратады;-Қалай дұрыс тамақтану керектігін біледі;-Пайдалы тағамдарды бояйды;Кері байланысБағалау «От шашу» әдісі
Ширату жаттығулары «Бұзық телефон» ойыны Оқушыларды дұрыс тыңдауға ынталандыру. Сергиді 3-тапсырма «Аспазшы» ойыны Т.жҚалай дұрыс тамақтану қажет?І топ«Таңғы ас» «Күніне неше рет тамақтану керек?» Тамақтың мөлшерін жазІІ топ «Түскі ас»Қай кезде тамақтанған дұрыс? Өз ойларыңды жазІІІ топ «Кешкі ас»Қай тағамды таңертең, ал қайсысын кешке жеген дұрыс?Дескриптор: -Күніне неше рет тамақтану керегін түсінеді;-Тамақтану уақытын біледі;-Тамақтану тәртібін біледі;Кері байланысБағалау «Күлегештер» әдісі
4- тапсырма Шеңбердегі азық – түлік Т.жШеңбер ішіндегі азық – түліктерді ата. Оларды неге көп мөлшерде жеуге болмайды? Неліктен?І топ «Таңғы ас» — газдалған тәтті сусынІІ топ «Түскі ас» — фри ІІІ топ «Кешкі ас» — жылдам әзірленетін тағамдарДескриптор:-Шеңбердегі тағам түрлерін ажыратады;-Олардың зиян екенін түсінеді;-Жылдам әзірленетін тағам түрлерін біледі; Кері байланысБағалау «Бағдаршам» әдісі
Аңдатпа «Сен білесің бе?» қосымша мәлімет Ұ.жКейбір оқушылар Саумал дегеніміз не?Саумал – биенің жаңа сауылған сүті. Оның көптеген пайдалы қасиеттері бар.Қымыздың пайдалы қасиеттерін атаАсқазан, ішек жолдарына пайдасы өте зор.Дескриптор: -Саумал туралы біледі;-Қымыздың пайдалы қасиеттері туралы айтадыЫм ишара арқылы бағалау
i.mektep.kz сайтынан «Тамақтану ережесін» көрсету
Дескриптор:-Жиі тұтынатын тағам түрлеріндегі суреттерді жапсырады;-Пирамида арқылы дұрыс тамақтану ережесін түсінеді;Кері байланысБағалау «Қошемет көрсету» әдісі «Аспан әлемі»