Ашық сабақ «Параллелограмм ауданы»

0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3А бөлім: Аудан Мектеп:№77 Асанбай Асқаров атындағы мектеп-лицейі Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Саметова Роза Сынып: 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Параллелограмм ауданы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: фигуралар аудандарының формулаларын ауызша тұжырымдау; Оқушылардың басым бөлігі: параллелограм аудандарының қасиетін білу Кейбір оқушылар: параллелограмм ауданның қасиеттеріне сүйене отырып берілген фигуралардың аудандарын табу Бағалау критерийлері: фигуралар аудандарының формулаларын ауызша тұжырымдай алады; параллелограмм аудандарының қасиетін көрсете алады; параллелограмм ауданның қасиеттеріне сүйене отырып берілген фигуралардың аудандарын таба алады. Дескриптор: фигуралар аудандарының формулаларын ауызша тұжырымдайды;

параллелограмм аудандарының қасиетін көрсетеді;

параллелограмм ауданның қасиеттеріне сүйене отырып берілген фигуралардың аудандарын табады.

Тілдік мақсаттар Негізгі сөздер мен тіркестер: — шама, өлшем бірліктері;— ауданы, ұзындығы, ені; — периметр, жарты периметр; — жай фигура, жазық фигура; — тең шамалас, тең құрамдас, тең фигуралар;— көпбұрыш ауданы;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер— … формуланы қолдану үшін ….. қажет.— егер квадраттың қабырғасын k есе қысқартса, онда ауданы … .— тең шамалас … бөліңдер. Құндылықтарды дарыту Оқушыларды нақтылыққа , жылдамдыққа дағдыландыру Бастапқы білім Шамалар туралы білу, шамаларды бір бірлік өлшемідерінен өзге бірлік өлшемдеріне көшіре алу. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы

(2мин)

(3мин)

(5мин)

Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу, құрал жабдықтарын тексеру.)Оқушыларды психологиялық ахуал қалыптастыру арқылы жұптық топқа біріктіру.«Ой қозғау» тәсілі. Оқушылардың өткен тақырып бойынша білімдерін саралау.-Аудан ұғымы қандай?-Тіктөртбұрыш ауданы?-тең шамалы фигуралардың аудандары?

Тақырыптық талдау.

Сабақтың ортасы(10мин)

(15мин)

1. Параллелограмның диагоналдары қиылысу нүктесінде қақ бөлінетінін дәлелдеңіз.2. Параллелограмның қарама — қарсы бұрыштары тең болатынын дәлелдеңіз.3. Параллелограмның бір қабырғасына іргелес бұрыштарының қосындысы 180о-қа тең екенін дәлелдеңіз және т.с.І деңгей тапсырмалары

  • Параллелограмның ауданын табудың бірінші теоремасын өз сөзіңізбен түсіндіріңіз
  • Параллелограмның ауданын табудың екінші теоремасын өз сөзіңізбен түсіндіріңіз
  • Тең құрамдас фигуралардың анықтамасын парафразалаңыз.
  • Тең құрамдас фигураларға мысал келтіріңіз
  • ABCD параллелограмының табаны а = 5см , оған түсірілген биіктігі h = 3см. SABCD =?
  • ABCD параллелограмының табаны а = 20см , оған түсірілген биіктігі h = 4см. SABCD = ?
  • ABCD параллелограмының табаны а = 5см , бүйір қабырғасы b = 3см. β = 30oSABCD = ?
  • Оқулықпен жұмыс.№3.28, 3.29 есептерБейсеков тест тапсырмаларыТалқылау барысында оқушылардың түсінгенін тексеру үшін келесі сұрақтарға жауап берулерін сұрау.

  • 1. Әрбір жазық фигурада не бар?
  • 2. Тең фигуралардың анықтамасын тұжырымдаңдар.
  • 3. Тең фигуралар туралы бізге не белгілі?
  • 4. Аудандары тең фигуралар қалай аталады?
  • 5. Олардың формалары мен өлшемдері туралы не айтуға болады?
  • 6. Тең құрамдас фигуралардың анықтамасын тұжырымдаңдар.
  • 7. Тең құрамдас фигуралардыңформалары мен өлшемдері туралы не айтуға болады?
  • Сабақтың соңы(5мин) Кері байланыс. -Бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды?-Бүгінгі сабақта не тиімді болды?б) Бағалаув) үйге тапсырма № есептер. Саралауоқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Қауіпсіздік техникасы ережелерінің сақтау. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.