1 бет
Пазилбеков У.С.
“№6 ЖОББМ” ММ
информатика пәні мұғалімі
Шымкент қаласы
Таырыбы: Лабиринттен шығуды табу
Ашық сабақ
2 бет
Оқу мақсаттары: 5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
1. алгоритмді сөз түрінде ұсына алады,лабиринт ұғымымен танысады
Оқушылардың басым бөлігі:
1. лабиринттен шыға біледі, әртүрлі лабиринттермен жұмыс жасауды, лабиринттерден шығу алгоритмін құра алады.
Кейбір оқушылар:
1. Ең тиімді қысқа жолды тауып күрделі лабиринттердің шығу алгоритмдерін құруды үйренеді.
3 бет
Белсенді оқу әдістер
«Сұрақ қою және зерделеу» әдісі Тапсырма: . Суреттегі орындаушы мен олардың командалар жүйесін жазАлгоритмді сөз түрінде ұсынады.
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату.«Ең,ең….» тренингі1. Ең әзілкеш оқушы кім?2. Ең сымбатты оқушы кім?3. Ең жас тыңдаушы кім?4. Ең ақылды оқушыны ата5. Ең әмбебап (әртіс, суретші, белсенді) кім?Атын атағанда қошеметтеп шапалақтаймыз.Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Сұрақтар шеңбері» әдісі арқылы пысықтау.Топ ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір-біріне кезекпен сұрақтар қояды. Ойлануға біршама уақыт беріледі. Сосын талқылау басталады: әр оқушы көршісіне сұрағын қояды, ол жауап береді.
4 бет
Саралау әдістері
Жіктеу – Джигсо әдісі арқылы топтарында жұмыс жасайды Берілген тақырыптар бойынша өз ойларыңнан лабиринт құрастырып, алгоритмін жаз (Тор дәптерлерінде сурет сал)Бірнеше кедергілерден өтетін автокөліктің жолы;Мысықтың тышқанға жетуі;
Тапсырма – білім деңгейі әр түрлі оқушылырға беріледі(Деңгейлік тапсырмалар)
5 бет
Критериалды бағалау
Оқу мақсаты 5.3.2.2 Алгоритмді сөз түрінде ұсыну Бағалау критерийі Лабиринт ұғымын меңгерту, лабиринттен шығу алгоритмдерін құру. Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану Тапсырма
Тапсырма. А нүктесінен В нүктесіне дейін жету үшін орындаушы қолданатын командалар жүйесін құруА нүктесінен В нүктесіне дейін жету үшін орындаушы қолданатын командалар жүйесін құру
6 бет
Топтық жұмысқа берілген сұрақтар:Білу: Лабиринт атауын қалай түсінесіндер?Лабиринті не үшін қолданамыз?Лабиринттен шығудың қандай әдістері бар?Түсіну: Неліктен құрделі, кедергілі жолдарды лабиринтті не үшін қолданамыз?Неге лабиринттен шығудың түрлі жолдары қарастырылған?Компьютерлік ойындарда лабиринттер не себепті көптеп қарастырылған?Лабиринттерді не үшін «математикалық ми жаттықтырушысы» деп атаған?Жинақтау:Берілген тақырыптар бойынша өз ойларыңнан лабиринт құрастырып, алгоритмін жазБірнеше кедергілерден өтетін автокөліктің жолы;Мысықтың тышқанға жетуі;
7 бет
Сабақтың соңы -7 минЖинақтау
Қорытынды«Бір аяқ жол» әдісі«Бағдаршам» әдісі«қызыл» түс-түсінген жоқпын«сары»түс- әлі де сұрақтарым бар«жасыл» түс-барлығы түсіктіОқушылар бағдаршамға стикерлерді жапсыру арқылы тақырыпты қаншалықты түсінгендерін жазадыҒаламтор желісінен лабиринт түрлерін қарап шығып,өзі жаңа лабиринт құрастырып келу.