Ашық сабақ Абай мен Әбіш 3 сынып
Психологиялық дайындық «Жүректен жүрекке»— Балалар, біздің жүрегіміз қандай?— Жұмсақ, жылы, ақ.— Ендеше, сол жүрегіміздегі жылылықты бір – бірімізге ұсынайық.О, достарым, келіңдер,Қуанып қазір қол соғам.Мынау— менің жүрегім,Одан бәрі басталад.Мынау – менің басым,Осы бәрін басқарад.Мынау— менің оң қолым,Мынау— менің сол қолым,Жалықпаймыз, саспаймыз,Сабақты біз бастаймыз!Білу. Ой қозғау, (үй тапсырмасына шолу жасау)
І топ. мәтіннің басты кейіпкерлері атай мен жолаушыларды салыстыр.Венн диаграмма
ІІ топ. – мәтін желісі бойынша шағын эссе жазу.Бағдаршам түстері арқылы топ бір – бірін бағалайды.Түсіну.2 – тапсырма. Қызығушылықты ояту. «Ойлан, тап»10:2= (екінші әрпі)5:5 = (үшінші әрпі)3*3= (бірінші әрпі)2*1= (бірінші әрпі)4*2= (үшінші әрпі)10:5 = (соңғы әрпі) Дұрыс шешкенде «Абай мен Әбіш» сөзі шығады.
Қолдану. 3- тапсырма. Миға шабуыл — «Абай мен Әбіш» мәтіні не туралы болуы мүмкін?Тірек сөздер: Абай, Әбдірахман, Әбіш.
Мағынаны тану.
Басбармақ арқылы формативті бағалауБасбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінген—деймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.
Сергіту сәті. Шырша биі
Талдау.4 – тапсырма. Жұптық тапсырма. Сөзжұмбақ шешу.Берілген мақал-мәтелдегі көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып сөзжұмбақтың шешуін анықта.
Болжау әдісіМәтінді өз ойыңша жалғастырЕгер сен Әбіштің орнында болсаң қандай жауап берер едің?
Жинақтау.«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» Мәтінді оқу барысында Абай мен Әбіштің іс — әрекетіне байланысты қатты әсер еткен тұстарын жазып, оған өз пікірін қалдыру.
Ой толғаныс:« Осы мәтіннің мазмұнына сай қандай мақал-мәтел айта а аласыңдар?
РефлексияМенің сабақтан алған әсерім эссе жазу.Бағалау Берілген бағалау бетшесіне топ басшысы топтағы оқушылардың бағасын қояды.Үйге тапсырма.Мазмұнын айту