Ашық сабақ Түбір және туынды сөз 3 сынып

0
2 мин

2 мин

7 мин

7 мин

5 мин

6 мин

3 мин

3 мин

7 мин

3 мин

Ұйымдастыру. Сыныппен сәлемдесу

Психологиялық дайындық Бір-біріне сәттілік тілеу:Қайырлы күн, досымҚайырлы күн болсынБүгінгі дүйсенбі күніСәттілікке толсын Біздің алар бағамызКіл бестіктер болсынҮй тапсырмасын сұрау.32 жаттығуды ауызша талдау.Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында шапалақ әдісі арқылы бағалайды.Ой қозғау

  • Түбір сөз деген не?
  • Қосымша деген не, түрін ата?
  • Жұрнақ, жалғау деген не?
  • Туынды сөз деген не?
  • Туынды сөз қалай жасалады?
  • Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Ойлан, тап.

    Берілген суреттерден туынды сөз жаса.Мағынаны тану34 жҚарындашыңның ұшын үшкірлеп ұшта,Үшкірлеп ұштап, сақтап ұста.

    Ереже: түбір сөзге жұрнақ қосылу арқылы жасалған сөзді туынды сөз дейміз.

    Жеке оқушымен жұмысТүбір сөзге тиісті жұрнақты жалға.Бас, күз, сыз, екі, ойын, орын, құлын, кезек, қой.

    Өз беттік жұмысӨлеңді көшіріп, қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдаОйын.Құдықтан, суға, төлдерді, үйге, ойнап.

  • «Ойна» сөзі туынды сөз бола ала ма?
  • Сергіту сәті. Қимыл қозғалыс ойындарын ойнау арқылы.

    Жұптық жұмысЖұптасып жұмбақтың шешуін орындайды.38 жТүбір сөз бен қосымшалы сөзді сәйкестендір.Ерін шауыпЕрік халқыОрын жауып Халық ерні Тап тауыпШап орныЖап еркі

    Басбармақ арқылы формативті бағалауБасбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінген-деймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

    Оқулықпен жұмыс.39 ж.Суреттегі спортшылар кімдер?

    Рефлексия.Стикермен диалог Үй тапсырмасын беру32 ж. Туынды сөздерді анықта.Бағалау.Әр оқушыны бағдаршамның түсі арқылы бағалау

    Мұғаліммен сәлемдесу

    Сұраққа жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашады

    Оқушыларға сұрақтар қоямын, оқушылар сұрақтарға сыни көзқараспен жауап береді

    Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Оқушылар жұптасып, бір – бірімен ой бөлісіп, дұрыс жауап іздейді

    Әр топ өз орталарында тапсырманы талқылап алып,ой бөліседі.Топта талқылап бір шешімге келеді. Бір оқушы шығып қорғайды, топ оқушылары толықтырып отырады.

    Сабақтан алған әсерлерін, ұсыныстарын стикерге жазып, смайликке іледі.