Жаратылыстану |
Мектеп:Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей |
Күні:10.10.18 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Ағайдарова Айжан Камалқызы |
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: 26 |
Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ тақырыбы |
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.2.5 Жануарлардың айқындалған мінезқұлықтарының мекен ету ортасының ерекшеліктеріне байланыстылығын түсіну және түсіндіру |
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: — омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттауКөпшілігі: омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктеріне мысалдар келтіруКейбіреуі:омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың маңызын түсіндіру |
Бағалау критерийлері |
Омыртқасыз және омыртқалыжануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттайдыОмыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін айыра біледіОмыртқасыз және омыртқалы жануарлардың маңызын түсіндіреді |
Тілдік мақсаттар |
Пән бойынша оқыту мақсаты:Оқушылар орындай алады: омыртқасыз және омыртқалы жануарлар туралы біледі,ерекшеліктерін сипаттайды.Оқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар орындай алады:омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттап,айтып бере алады.Пәнге қатысты лексика мен терминология:Біржасушалылар патшалық тармағы, көпжасушалылар патшалық тармағы омыртқасыздар,омыртқалыларДиалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:Омыртқасыздар деп неге аталған? Мысал келтір.Омыртқалылар дегенді қалай түсінесіңдер?Омыртқалылардың омыртқасыздардан айырмашылығы қандай? Сипатта.Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың маңызы қандай?Неліктен олар маңызды деп ойлайсыңдар? |
Құндылықтардыдамыту |
Қоршаған ортаның алуан түрлі тіршілігін сақтап ,елге,жерге құрметпен қарау.—бір-біріне құрметпен қарау;—кішіпейілділікке үйрену;—шыншыл болу;Құндылықтарға баулу топтық жұмыс, жұптық жұмыс барысында жүзеге асырылады. |
Пәнаралық байланыстар |
Табиғатта жануарлардың мекен ету ортасының,таралуын біледі. |
Бастапқы білім |
.Жануарлардың түрлері туралы біледі. |
Сабақ жоспары |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды ширату жаттығу: Айналаға алақанмен,Жылулықты шашайық.Сәттілік тілеп, күлімсіреп,Біз сабақты бастайықОқушыларды топқа бөлу«Миға шабуыл» Жануарлардың қандай топтары бар. Еске түсіріп, аттарын ататуТопқа бөлу.(сурет қиындыларынан мозайка құрау арқылы 1.Сүтқоректілер 3.Балықтар2.Құстар 4.БунақденелілерӨткен сабақты пысықтау. «Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысы» бойынша түсінігін сұрап мазмұндату.№1 Өсімдік тұқымын таратуда жорғаторғай мен тиіннің қандай маңызы бар?№2 Түйежапырақ пен итшоған тұқымдарын жануарлар қалай таратады?№3 Жолжелкен мен бөріжөкені қандай жануарлар қорек етеді?№4 Өсімдіктердің жануарларға қандай пайдасы бар? |
Интерактивті тақта
http://bilimland.kz/kk/
|
Сабақтың ортасы |
1) Біз бүгін сабақта не жайлы әңгімелесеміз?2) Жануарлар туралы тағы да не білеміз?3) Балалар жануарларды атайдыСүтқоректілер, жәндіктер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар топтарына бөлінеді* Сүтқоректілер — төлдерін сүтпен қоректендіреді*Жәндіктердің ең басты ерекшілігі : денесі 3 бөлімнен тұрады (бас,кеуде, құрсақ және 6 аяғы бар )*Балықтар-суда тіршілік етеді. (Денесін қабыршақ жапқан, денесі 3 бөлімнен тұрады-бас,кеуде, құйрық )*Қосмекенділер—құрлықта да,суда да тіршілік етеді*Бауырымен жорғалаушылар—бауырымен жорғалап қозғалады*Құстар-олар ұшадыҰжымдық жұмыс. «Сен қанша топ құрай алдың?» Жануарлардың суреттерін топтарға ажырата отырып бөлгізуСүтқоректілер: сиыр, қасқырҚұстар: тоқылдақ, барылдауық үйрекБалықтар: табан балық, шортанҚосмекенділер: бақа, саламандраЖорғалаушылар: тасбақа, сужыланБунақденелілер:көбелек, медуза, қоңыз, сегізаяқ, теңіз жұлдызы№1.Тапсырма .Суреттерді қарап отырып жануарлардың құрылыс ерекшеліктеріне қарап сипаттайды:Омыртқасыздар,омыртқалылар
Омыртқасыздар————————————————
Омыртқалылар—————————————————Қ.Б.«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.
Дескриптор• Суреттегі омыртқасыз жануарлардың құрылыс ерекшеліктеріне қарап сипаттай алады• Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысына қарап таниды• Омыртқалылар мен омыртқасыздарды айыра алады№2.Тапсырма . Жұмбақ. Неліктен жоғары сөреде 4-жануардың қаңқасы жоқ. Қаңқаның қызыл сызықпен көрсетілген бөлігі қалай аталатынын білесің бе?
Жануарлардың омыртқалы және омыртқасыз құрылыс ерекшеліктерін айырып көрсетуОмыртқалы жануарлар тобының қаңқасы балық, қоян мен тышқанның макетін көрсету.Омыртқасыз жануарлар тобына бунақденелілер макетінің жиынтығын көрсету. Дескриптор• омыртқалылардың құрылыс ерекшеліктерін айырып жаза алады• Омыртқалы жануарлар туралы біледіҚосымша ақпараттарБірінші басылым “Қазақстанның Қызыл кітабының” бірінші басылымына тіркелген өсімдіктер мен жануарлар түрлері екі категория бойынша: А категориясы – жойылып кету қаупі төнген түрлер; Б категориясы – сирек кездесетін түрлер деп берілді. “Қазақстанның Қызыл кітабының” жануарларға арналған бірінші басылымында омыртқалы жануарлардың 87 түрі:балықтың 4, қосмекенділердің 1, бауырымен жорғалаушылардың 8, құстардың 43, сүтқоректілердің 31 түрі тіркелді. 1991 ж.Екінші басылым “Қазақстанның Қызыл кітабының” толықтырылған екінші басылымы шықты. Кітаптың екінші басылымына омыртқалы жануарлардың 129 түрі мен түр тармақтары тіркелді. Онда балықтардың 16, қосмекенділердің 3, бауырымен жорғалаушылардың 10, құстардың 58, сүтқоректілердің 42 түрі мен түр тармақтары туралы мәліметтер берілген. “Қазақстанның Қызыл кітабының” екінші басылымында алғаш рет омыртқасыз жануарлардың 105 түрі берілді, онда жәндіктердің 96, шаянтәрізділердің 1, ұлулардың 6, құрттардың 2 түрі туралы деректер тіркелген. 1996 ж.ЕСТЕ САҚТА!
ОмырқалыОмыртқасыз
Топпен жұмыс. №1 Жануарлардың суреттеріне мұқият қара. Олардың омыртқалы екенін анықтап, қажетті бағанға «+» таңбасын қой.
№2 Жануарлардың суреттеріне мұқият қара. Олардың омыртқасыз екенін анықтап, қажетті бағанға «+» таңбасын қой. №3 Әріптерді торкөзге дұрыс қойып, омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың аттарын ата. №4 Сөзді тап. Суреттегі жануарлардың қайсысында Омыртқа жоқ? Оларға сәйкес келетін әріптерден сөз құра. Бұл сөз омыртқаның басты қызметін білдіреді.Жеке жұмыс ҚБ «Қошемет» әдісі ДескрипторОмыртқасыздардың құрылыс ерекшеліктерін жаза алады-Омыртқасыз жәндіктер туралы біледіТапсырма №4 «ия», «жоқ» әдісі (әр дұрыс жауаптың тұсына «+» белгісін қойыңыз)
|
Оқулық
Таратпа материалдар
Таратпа материалдар
Жануарлардың қатырылған макеттері мен қаңқалары
«Жапондық әдіс» арқылы бағалау Ооо- кереметЕее — жақсыМмм – толықтыру керек
|
Үйге тапсырма |
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар мазмұндау.Ойлан. Омыртқасыз жануарлар қалай қорғанады? Олар тіршілік ету ортасына қалай бейімделген? |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия «Жетістік сатысы» |
|
Саралауоқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы солжақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|