Аңдар 1 сынып

0
Сабақтың басы5 минут
  • (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.
  • .. Сәлеметсіңдер ме, балалар!— Қалдарың қалай?— Көңіл — күйлерің қалай?Өте жақсы, балалар! Енді осындай тамаша көңіл — күймен шаттық шеңберін құрайық:Шеңберді біз құрайық,Алақанды ашайық.Күннің нұрын алайық,Бір-бірімізге шашайық.— Жарайсыңдар балалар, отыра қойыңдар!

  • Сабақ тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
  • (тақтада оқушыларға арналған сабақ тақырыбы, оқу мақсаты жазылады.)Сабақтың тақырыбы: Аңдар Бүгінгі сабақтың мақсаттары:

  • Аңдардың атауларын білеміз
  • 20-ға дейін санай аламыз
  • Аңдардың аз, көбін айыра аламыз.
  • Шаттық шеңбер

    презентация

    Сабақтың ортасы

  • минут
  • СЕРГІТУ СӘТІ

  • Блум таксономиясының деңгейлері бойынша тапсырмаларды орындау:
  • 1-деңгей «Білу»Дескрипторы:

  • үй жануарларының атауларын біледі
  • Балалар біз көңіл-күйіміздің әрқашан көтеріңкі болғанын қалаймыз.Көңілімізді ешқашан кірбің, бұлт шалмаса екен деп ойлаймыз. Аспандағы күніміз де әрқашан жарқырап тұрсын. Бірақ күніміздің бетін бұлт шалыпты. Күн көзінен бұлтты сейілту үшін мына бұлттардың артында үй жануарлардың атаулары берілген.Сол сұрақтарға жауап бере отырып күнімізге көмектесейік.
  • Бұлттардың артында жазылған сөздер:Сиыр, түйе, ешкі, қой, жылқы, ит, мысық(Қалыптастырушы бағалау)

  • Өте жақсы, балалар! Жарайсыңдар!Үй жануарлардың атауларын жақсы білеміз. Енді біздің күніміз жарқырап тұр, қараңдаршы!
  • 2-деңгей «Түсіну»Дескрипторы:

  • үй жануарларының пайдасы туралы түсінеді, айта алады
  • (МК, Ұ) оқулықтағы 1-тапсырмада оқушылардың назары суретке аударылады, сурет бойынша оқушылар аң атауларымен танысады.

  • Балалар, үй жануарларына адам қамқор болады, оларды бағады. Үй жануарларын адам не үшін ұстайды? (ет, сүт, жүн т.б.) Ал орманда кездестін жануарларын біз аңдар дейміз.
  • Жаңа сөздерге үйретуАрыстан- лев lionКерік – жирафПіл – слонelephantТүлкі – лисаҚасқыр – волкwolfҚоян заяц Кірпі – ежикАю — медведь

  • Мұғалім дауыстап оқиды
  • Мұғалім оқушыларды тізбектеп сұрайды, дұрыс айтуларын қадағалайды.
  • Доппен ойын жүргізеді. Оқушыларға доп лақтырып, жаңа сөзді сұрайды.
  • Сөздерді пайдалана отырып, сөз тіркестер, сөйлемдер құрастыру
  • 3-деңгей «ҚолдануДескрипторлары:— сөйлесу үлгісі бойынша өз суреті туралы сөйлей алады— тыңдаған сандарды дұрыс қайталайды— сөз тіркестер, сөйлемдер құрастырады(Ж) 2-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Берілген сөйлесу үлгісі бойынша өздерінің қандай сурет салатындары туралы сөйлеседі. Мысалы: — Мен сурет саламын— Сен не саласың?— Мен қоян саламын.— Сен неше қоян саласың?-Мен екі қоян саламын.

    (МК, Ұ) 3-тапсырмада оқушылар 10-ға дейінгі сандарды қайталайды және мұғалім 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді.

    Топтық жұмысОқушыларға сандар жазылған постер беремін, қасында сөздермен жазылған сандарды дұрыс орналастыруы керек

    (МК, Ұ) 4-тапсырмада оқушылар аңдар туралы тақпақпен танысады. Тақпақты тыңдау , хормен, жеке-жеке қайталау жұмыстары жүргізіледі.

    4-деңгей –«Талдау» Дескрипторлары:

  • аңдардың суретін салады
  • тыңдаған тақпақтағы аңдарды санайды
  • (ОТ) оқушылар ақ қағазға тақпақта кездесетін аңдардың суретін салады (керік, піл, түлкі, кірпі) суреттегі андардың санын әр бала өзі шешеді. Содан кейін әр бала өзінің суретін көрсетіп тұрып тақпақты айтады. Ал оқушылар оның суретіндегі аңдарды санайды

    5-деңгей «Жинақтау» Дескрипторы:

  • дәптерлерде тапсырмаларды дұрыс орындайды
  • (МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

    6-деңгей «Бағалау» Дескрипторы:

  • аңдарды бір-бірімен салыстырады (үлкен/ кішкентай, аз/көп)
  • «Балықшы» ойын арқылы білімдерін бекіту. Суреттердегі балықтардың артында сұрақтар жаздым 1. Арыстан үлкен бе? (Иә, арыстан үлкен)2. Қоян үлкен бе? (Жоқ, қоян кішкентай)3. Кірпі кішкентай ма? (Иә, кірпі кішкентай)4. Піл кішкентай ма? (Жоқ, піл үлкен)5. 2 кірпі + 1 түлкі – неше аң болады?

  • Ал, балалар, ойын ойнауды ұнатасыңдар ма? Қазір біз қармақпен балық аулаймыз.
  • Күн, бұлттардың суреттері

    Оқулық

    Аудиодиск4.2.1

    Аудиодиск4.2.2

    Аудиодиск4.2.3

    ПостерКеспе қағаздаржелім

    https://w.com/watch?v=sPX27NNVWCY

    Аудиодиск4.2.4

    Қағаз, түрлі түсті қарындаштар

    №1 жұмыс дәптері

    Қармақ, балықтардың суреттері, магнит, скрепка