Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
|
СЫНЫП: 5Сабақ 11-12 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Әкеліңіз көмектесейін! |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Отбасындағы сыйластық, қамқорлық туралы үйренеді, ананы құрметтеуге, қадірлеуге дағдыланады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі |
Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;-Ойын нақты жеткізе алады;-Өзін-өзі реттейді; |
Тілдік құзіреттілік |
Отбасы туралы |
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу |
Салт- дәстүрлер |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.бкейін) |
1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер3-топ: Суретшілер
«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
|
Жаңа білім10 минут |
Қызығушылықты ояту. «Миға шабуыл» Сұрақтар. 1. Отбасыңда неше адам бар? 2. Әкең қандай адам? 3. Ана неге қадірлі деп ойлайсыңдар? |
Оқулық,мәтіндер.
|
Ортасы 10 минут |
«Түрткі болу, сынақтан өткізу, қайта бағыттау (сұрақ қойғанда толық жауап беруге итермелеу, мысал келтірту арқылы өз ойларын білдірту, көмектескісі келетіндер арқылы сұрақты басқа оқушыға бағыттау)Сөздікпен жұмыс — жаңа сөздерді оқыту; — жаңа сөздерге сөз тіркесін, сөйлемдер ойлату Жаңа сабақты бекіту Айтылым 1-тапсырма Мәтінді оқы, мазмұнда Сурет бойынша әңгімеле 2- тапсырма Мәтін бойынша сұраққа жауап бер Жазылым 3- тапсырма Аудармасын жаз Оқылым 4- тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұндау Өз анасы туралы әңгімелейді Мәтінді оқиды, мазмұндайды. Суретпен жұмыс Сұраққа жауап береді. Жұппен жұмыс (аударма жасату) Өлеңді мәнерлеп оқиды, түсінгендерін ортаға салады «Ана» (ассоциациялар қатары)
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
|
Сергіту сәті2 минут |
|
миды шынықтыруға арналған логикалық сұрақтар. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут |
«Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Ізденеді.І топ : І жағдай – Қазақ тілі туралы ойІІ топ: ІІ жағдай –Қазақ тілінің маңызы3 топ ІІІ жағдай.-Қазақ тілі – ана тіліміз.Тапсырмаларды орындап қағазға жазады. |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут
|
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
Сабақта қандай қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
|
|
|
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |