Табалдырықты баспа

0
213
БөлімМұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 5Сабақ 7-8 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: ТақырыбыТабалдырықты баспаСабақ негізделген оқу мақсаттары Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжауСабақ нәтижесі:Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ауызша тіл мен жазбаш тілдің айырмашылықтары туралы біледі.Сөйлем ішінен тауып ажырата алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Сауатты,көркем жазуға үйренеді,тақырыпты басқа тақырыппен салыстыра алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.Тілдік құзіреттілік

Ауызекі және жазбаша сөйлеу ттүрлері

РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі. Алдыңғы оқу1-сыныпта өткен білімді тексеруге арналған тест тапсырмасын орындауСабақтың жоспарыЖоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлеріБасталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу.Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минутСалем достым! (амандасады)-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)-Сен келдің! (қолдарын жаяды)-Жақсы болды!(құшақтайды)

1-топ: бақыт2-топ: қуаныш3-топ: шаттық

Тренинг жазылған парақшалар

Жаңа білім10 минутБілу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.«Стикердегі диалог» әдісі(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)

сұрақ – жауап1)    Адамдар арасындағы қарым-қатынас дегенді қалай түсінесіз?2)    Мәдениеттің адам бойында қалыптасуы туралы пікіріңіз қандай?3)    Тіл мәдениеті, оның адам бойындағы мәдениеттілікті қалыптастырудағы орнын қалай түсінесіз?4)    Тілдік қарым-қатынаста сөз мәдениетін қанша түрге бөліп қарауға болады?

Оқулық. Кеспе мәтіндер.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Ортасы 10 минут«Бүгінгі сабағымыздың сұрақтары мынадай:

Тоқта, ботамТоқта, ботам!Атаң келеді артыңда!Бұр мойныңды қалжыраған қарт ұлға.Сенің сәби сәттеріңнің мысқалынАйырбастап ала алмай жүр алтынға.Тоқта, ботам!Атаң келеді артыңда!Жүзе жүріп, жүз құбылған сағымда,Жастық дейтін көктеменің шағында,Өскен едік сенің анаң екеумізОсы қарттың мәпелеген бағында.Қарттың бағын жайлайтынбыз иен тегін,Тыңдайтынбыз алуан-алуан ертегін.Жинап алып жүрер еді жарықтықКүллі ауылдың елтеңі мен селтеңін.Ей, болашақ!Қарт келеді зиялы,Кейімесін ата-қыран ұялы.Сен сыйласаң, сәби шақтың бір сәтін,Атаң саған ұзақ өмірін қияды.Ақылына айырбаста күлкіңді,Қайтесің сол күлкі дейтін шіркінді?!Бейқам күліп өспеген соң өз басым,Бос күлкіні ұнатпаймын бір түрлі…Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда.Дария шалқар даналығын ал, тыңда!Сенің сәби сәттеріңнің мысқалыпАйырбастап таба алмай жүр алтынға.Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда!

Он сұрақ» стратегиясын жүргізу.Алдыңғы  тақырыпты қысқаша қайталау.Топтарға сұрақтар беру:1-топ. «Үлкенде сыйлау-* кішіпейілділік бағасыАуызшаи тіл»деген сөзді қалай түсіненсіңдер?2-топ.Жазбашы тіл мен аузшаи тілдің өзіндік ерекшелігі неде деп ойлайсыңдар?3-топ.Әр түрлі оқулықтардағы мәтіндерді әдеби тілдің қай түріне жатқызамыз?Сөз атасы – құлақ» Тақтада мәтін беріледі, мәтінді мұғалім дауыстап оқиды. Оқушылар мәтін бойынша тапсырмалар орындайды.айтыңыз.3)    Тыңдай білу әдебіне не жатады?4.     Үндемей, сөйлеушінің сөзін бөлмей тыңдаудың ерекшелігі неде?5.     Сөйлеушінің сөзіне араласып, өзара ой алмаса тыңдау, оның өзіндік мәні туралы айтыңыз?6.     Тыңдаудың түрлеріне ой жібере отырып, «тыңдау» деген ұғымға қандай түйіндеу жасайсыз. (Тыңдау деген не?)7.     Сөйлеу әдебіне не жатады8.      Жүйелі, мәнді сөйлеудің негізгі сапалары қандай?9.      Сөйлеу сапасына қандай нәрселер кері әсерін тигізедіБ.б.б. әдісі арқылы кестені толтыру.

«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.

Оқулықтағы мәтінді оқып алады.

Сергіту сәті2 минут«Қызыл гүлім-ай» биіБи билейдіАяқталуы Сабақты бекіту10 минут«Карточкадағы терминдер» әдісіТапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.Жазылым. 15мин.1.  Көп нүктенің орнына керекті сөздер мен сөз тіркестерін тауып               қойыңдар.2.     Берілген мақал-мәтелдердің, қанатты сөздердің «Сөйлеу әдебі» тақырыбымен қандай байланысы бар? Өз түсініктеріңді ауызша баяндаңдар.3.     Мақал-мәтелдер мен қанатты сөздерді оқып, бір қанатты сөзді тақырып етіп шығарма жазыңдар.1. Тіл – адам ойының … . 2.Аңдамай сөйлеген … … . 3. Ойнап сөйлесең де, … … . 4.Тисе терекке, тимесе … . 5.Айтылған сөз –  … оқпен тең. 6.Бал тамған тілдентамар. 7.Көп сөз – … … . 8. Көп сөзкүміс, аз сөз – … . 9.Жасыңда қылжың болсаң, өскенде … … . 10.Таза сөйлеубиік … . 11.Көңілсіз … – ойға олақ.         Керекті сөздер: құлақ, мылжың боласың, мәдениеттілік, у, атылған, бос сөз, айнасы, ауырмай өледі, ойлап сөйле, алтын, бұтаққа.

Карточкада жазылған терминдер

Бағалау

5 минут

Кері байланыс3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

Рефлексия парағы

Бағалау парақшасы

Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпаратСаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?БағалауОқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?