Ә дыбысы мен әріпі
Пәні: Сауат ашуСынып: 1Күні:
Мектеп: Мұғалім:
Сабақтың тақырыбы
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі
Осы сабақты қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.2.9.1 . Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.2.1.2. Оқудың түрлерін буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу.1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Ойлау деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері
Ә дыбысы мен әрпін ажыратады,сәйкестендіре алады. Дыбыстық талдау жасай алады. Сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін буындап әрі тұтас оқи алады. Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жаза алады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Дүниетану,көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары
Электронды оқулық, бейнекөрсетілім
Бастапқы білім
Өтілген әріптерді біледі, таниды, оқиды.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
5мин
Ұжымдық жұмысҚуанамын мен де,Қуанасың сен деҚуанайық достарымАрайлап атқан күнде-Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша
Түстер арқылы топқа бөлінуI топ «Қыс» II топ «Көктем» III топ «Күз»
Әр топтың оқушылары жыл мезгілдері туралы айтады
Шаттық шеңберін құру
Сабақтың ортасы35мин
Ә дыбысы мен әрпімен таныстыру, әріп жазу таңбасын үйретуӘ дыбысына байланысты сөздерді буындап тұтастай оқыту«Мозайка» әдісі бойынша буындардан сөз құрау
Электронды оқулық
Дескриптор:-ә дыбысы мен әрпін таныды, жазды;-ә дыбысынан келетін сөздерді буындап тұтас оқыды-буындардан сөз құрады
Сергіту сәті
Сергіту сәтіне арналған жинақ
I топ: Шашылған әріптен сөз құрастыру
II топ: Семантикалық картамен жұмыс
III топ: Қай ұлдың есімі Дәурен екенін тап
Үлестірмелі парақшалар
Қызықты тапсырма
«Қай әріпті жоғалттым» ойыныЖаңылтпашты жатқа айтЫммен аққала жасау
Сабақтың соңы
Рефлексия-нені білдім? Нені үйрендім?-нені түсінбедім?-смайликтер арқылы бағалау
(қызыл = түсінбедім, жасыл = барлығы түсінікті, сары=түсінгендеймін ).
Сабақ бойынша рефлексия
Оқу мақсаттарын дұрыс таңдадым. Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына қол жеткізді деп есептеймін. Сабақта саралау жұмыстарын жүргіздім. Уақытты тиімді пайдаландым.