6.3.2.1 Ойынның идеясын анықтау 6 сынып
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
6.3.2.1 Ойынның идеясын анықтау 6 сынып
Автор: Сарсенгалиева Жулдуз Абдирзаккызы
Бағыты: Информатика Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 6 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-13
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім оқушыларға Ақпарат ұғымы туралы білім береді. Оқушылардың Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен , ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімдерін қалыптастырады
Мектеп:М.Өтемісов атындағы орта мектеп | ||
Күні: 10.01.2019ж | Мұғалімнің есімі: Сарсенгалиева.Ж.А | |
СЫНЫП: 6сабақ | Қатысқандар саны: 15 | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: Ойынның идеясын анықтау | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 5.2.1.1 Тақырып мазмұнын оқушылардың өз бетімен меңгеруіне, практикалық дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
. Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен , ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады. | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді. | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады. | ||
Бағалау критерийі | Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды. | |
Дескрипторлар |
Ақпараттың берілу формаларын жазады. |
|
Тілдік мақсат | Пәндік лексика мен терминология: ақпарат-информатика —information, | |
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар:– Ақпарат деген не ?– Ақпараттың қандай түрлері бар?– Күнделікті өмірде қандай ақпарат аласыз? | ||
Талқылауға арналған тармақтар:
|
||
Ақпарат түрін анықтау | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар | ||
«Ақпараттың қай түрі. Анықта»тапсырмасын дәптерде орындау | ||
Құндылықтарға баулу |
|
|
Пәнаралық байланыс | Математика, бейнелеу өнері, музыка | |
Алдыңғы білім |
Кезеңдер Уақыт өлшемі | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Кіріспе
Психологиялық дайындық2 мин. Топтастыру 1 мин 3 мин Миға шабуыл» |
«Сені көргеніме қуаныштымын, себебі…….» оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады. «Жылы және суық» жылы және суық түстер арқылы оқушыларды топқа бөл Атау туралы үш сұрақ Лездік сұрақтар, Компьютерлік графиканың бұл саласы әр түрлі мекемелер жұмысында жиі қолданылатын иллюстрация жасауға арналған. Графикада монитордын неше түрі қолданылады?2 түрі Электронды |
Түрлі түсті доптар«Атау туралы 3сұрақ» |
Ортасы |
Таратпа материалдар
«Бірге ойлаймыз» Видео, сурет«Сен маған, мен саған» |
|
Сергіту сәті | “Түстер”Сергіту сәті | Слайд-шоу |
Практикалық жұмысБекіту | Практикалық жұмыс:
|
Компьютер |
Рефлексия 2 мин | «Бір ауыз сөз» /сабақты бағалау/Бүгінгі өткен сабақты бағала.Қажетті сөздер: Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім ,қызықтым, есте сақтадым
“Менің баспалдағым” /оқушылардың өзін бағалауы / |
Стикерлер
баспалдақ |
Қорытын-ды 5 мин | Миыңның суретін сал. Оқушылар мидың суретін дәптерге салады да оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады.
Үйге тапсырма беру 5.2.1.1 Біздің айналамыздағы ақпарат. |
Ми суреті Қағаз, қалам |
Ақпараттық ресрустар | Информатика 6-сынып оқулық Информатика әдістемелік құралы Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы . http//www.ltson-tva infoo/edu/e-inf2m2t2_1html. |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.