| САБАҚ:Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеті. | Мектеп: |
| Күні: | Мұғалімнің есімі: |
| СЫНЫП: 2 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
| Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
| Бағалау критерийі | Ұжымдық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
| Тілдік мақсаттар | Үш тілде санау: Бір – один – OneЕкі – два – twoҮш - три – threeТөрт – четыре – fourБес – пять - five |
| Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, дескриптор, стикер. |
| Құндылықтарға баулу | шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;өзгелердің мәдениетіне және көзқарасарына құрметпен қарау;жауапкершілік. |
| Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
| Пәнаралық байланыс | Бейнелеу, музыка |
| Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
| Басталуы 5 минут | Топқа бөлу 2 минутСебетпен геометриялық пішіндер әкелу. Оқушыларға себеттен пішіндер алуларын сұраймын. Пішіндердің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Көңіл-күй ағашы» — Оқушылар, тақтада ілініп тұрған сұрықсыз ағашқа қараңыздаршы. Бұл ағаштың жапырақтары жоқ. Осы ағашты алдарыңызда жатқан түрлі-түсті жапырақтардың ішінен өздеріне ұнаған түсті алып, ағашқа жабыстыруларыңызды сұраймын. Ағаш суреті, стикерлер,Жасыл түсті таңдаған оқушыларды бүгінгі сабақта сәттілік күтіп тұр; Сары түсті таңдаған оқушылар сабағымызда белсенділік танытады; Қызғылт түсті таңдаған оқушылар қайсарлық танытады; Қызғылт сары түсті таңдаған оқушылардың көңіл-күйлері тамаша болады. Ағаштың сұлулығы сіздердің сабаққа деген ынталарына, сабақта атқарған жұмыстарына байланысты екенін ұмытпаңыздар. | 1-топ «Шаршылар»2-топ «Шеңберлер»3-топ «Үшбұрыштар» Оқушылар жапырақтарды жабыстырады |
Ортасы 20 минут Топтық жұмыс | Білу және түсіну 10 минутТыңдалым Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Оқулықпен жұмыс Дәптермен жұмысАйтылым және жазылымСуретті пайдаланып өрнек құрастыр, олардың мәнін тауып жаз. Қорытынды жаса.3+2+13+1+22+1+3 | Оқулық Шығармашылық жұмыс Түрлі түсті қарындаштар және маркерлер |
| Сергіту сәті 2 минут | «Санамақ» музыкамен орындайды.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | Балалар 10-ға дейінгі сандарды қазақ тілінде, орыс тілінде және ағылшын тілінде санап шығады |
| Аяқталуы 13 минут Суретпен жұмыс Ой толғаныс! | Синтез Топтық жұмыс: «Тиімді тәсілмен есепте» Тыңдалым және оқылымТоптық жұмыс: Сызба бойынша есеп құрастыру ? Дескриптор: Сызба бойынша есеп құрастырады Кері есеп құрастырады Есептерді шығарады | Оқушылар суретте берілген тапсырмаларды тиімді тәсілмен есептейді Оқушылар сызба бойынша кері есеп құрастырып, оларды шығарады |
| Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
| Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | «Желкенді қайық» |
| Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |