Қиын оқушымен жұмыс істеудің технологиялық картасы
| Әлеуметтік педагог | Психологпен жұмыс | Заң органдарымен жұмыс | Ата-анасымен жұмыс | Оқушымен жұмыс | Дәрігерлермен жұмыс | Нәтижелері |
| Оқушымен жеке әңгіме өткізу | Оқушымен жеке әңгіме өткізу | Инспекторлық бақылау, тіркеу | Отбасының материалдық жағдайымен танысу | Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды қасиеттерін анықтау. | Медицианлық анықтамамен танысу | Өзара түсінік пайда болады |
| Әлеуметтік дамуын зерттеу | Даму ерекшеліктерін зерттеу | Конференцияларға, құқықтық дәрістерге қатыстыру | Әр түрлі бағыттарда сауалнамалар алу | Сынып шараларына қатыстыру, қоғамдық тапсырмалар беру. | Психотерапия әдістерімен танысу | Сабақтан қалмайды. Жүйкесі сауығады. |
| Ата-анасына бағыт беру, кеңес беру. Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу | Ата-анасына бағыт беру, кеңес беру | Ата-анасымен кездесіп, әңгіме жүргізу | Ата-анасымен тығыз байланыста болып, ақыл-кеңестер беру, ұс-тамдылық, қол жеткен табыстарын мадақтау, үйде күн тәртібін қатаң талап ету, балаға шек-тен тыс тыйым салмау. | Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау | Дәрі-дәрмекпен емделуін, уақытында дәрігерлік бақылаудан өтіп отыруын ата-анасына қадағалату | Мінез-құлқында оңалту байқалады. Өзіне деген сенімділік пайда болады. |
| Бос уақытын үнемі пайдалануға дағдыландыру | | | | Бос уақытын үнемі пайдалануға дағдыландыру | | Бақылауға көне бастайды. Жеке басының жақсы сапалары ашылады. |
| Әр түрлі бағыттарда сауалнамалар алу | | | | Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу | | Ақыл-кеңестерді тыңдай бастай-ды. Ұжымнан бөлінбейтін болады. |