Қазақстан тарихы пәнінен қысқа мерзімді жоспар "Тас дәуірін кезеңдерге бөлу. Адам баласының пайда болуы, даму эволюциясы." 10 сыны

05.02.2019 08:44
0
Қазақстан тарихы пәнінен қысқа мерзімді жоспар "Тас дәуірін кезеңдерге бөлу. Адам баласының пайда болуы, даму эволюциясы." 10 сыны
САБАҚ Мектеп: А.Жами ЖОМКүні:Мұғалімнің есімі: Кенжеева УлбосынСЫНЫП: 10Тақырыбы: Тас дәуірін кезеңдерге бөлу. Адам баласының пайда болуы, даму эволюциясыҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Адам баласының пайда болуы және оның дамуы, ежелгі тас дәуірі, тас дәуіріндегі адамдардың қоғамдық құрылысы Палеолит кезеңінің зерттелуі туралы оқушыларға түсінік қалыптастыру.Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: Мәтінмен жұмыс жасай алады, суретке қарап әңгіме құрастыра аладыОқушылардың басым бөлігі:Тақырыпты еске түсіру барысында оқушылардың басым бөлігі сұрақтарға жауап бере алады. Мәтінді талдай алады.Кейбір оқушылар:Көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады, салыстырады, шығармашылық тапсырмалар орындай аладыБағалау критерийлері:(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)Тірек тақырыптармен жұмыс жасай аладыКестемен толтыра аладыТірек-сызбаны толтыра отырып, салыстыра алады.Сұрақтарға жауап бере алады. Тілдік мақсатТілдік дағдылар: айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалымТерминология: хронологиялық шеңбері, палеолит, мезолит, неолит, Homo sapiensСөз тіркестері: тарихи кезеңдер атауы, тарихи уақыт шеңберіҚұндылықтарды дарыту«Мәңгілік Ел» - бұл - тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы.Пәнаралық байланыстарБиология, географияАКТ қолдану дағдыларыГрафопроектор, бейнежазбаАлдыңғы оқу/Бастапқы білім6-9 сыныптарда алған білімдеріЖоспарЖоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар БасталуыҰйымдастыру кезеңіҮй тапсырмасын сұрау: Тірек-тақырыптарды талдау:
  • Адам баласының пайда болуы және оның дамуы
  • Ежелгі тас дәуірі
  • Орта палеолит және соңғы палеолит
  • Ежелгі тас дәуіріндегі адамдардың қоғамдық құрылысы
  • Сұрақ-жауап әдісімен:Оқушыларға берілетін сұрақтар:

  • Қазақстан тарихы курсы қандай кезеңдерден тұрады?
  • Тас дәуірі нешеге бөлінеді?
  • Тас дәуірінің хронологиялық шеңберін атаңдар.
  • Қола дәуірінің хронологиялық шеңбері.
  • Қола дәуіріндегі өмір сүрген тайпалар?
  • Темір дәуірінің хронологиялық шеңберін ата.
  • Темір дәуіріндегі өмір сүрген тайпалар?
  • Өтпелі кезең деп қай кезеңді атаймыз?
  • ОқулықОртасыЖаңа тақырыпты меңгерту.Тірек-сызбамен жұмыс:Қазақстан картасы

    Оқулық

    Кестемен жұмыс

    Оқушылармен тірек-сызба жұмысын жүргізу.

    Оқушыларға толтыру үшін кесте ұсынылады.

    Ежелгі Қазақстанның тарихи кезеңі

    Кеспе қағаздар

    АяқталуыСабақты бекіту.Үйге тапсырма беру: тақырыпты оқу. Сұрақтарға жауап іздеу.Оқушыларды бағалау.СмайликтерҚосымша ақпаратСаралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Сабақ бойынша рефлексия
  • Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
  • Бүгін оқушылар не білді?
  • Сыныптағы ахуал қандай болды?
  • Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
  • Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
  • Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
  • Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1.2.
    Пікірлер
    (0)
    Бұл жерде әлі ештеңе жоқ
    Пікір қалдырыңыз
    Войдите, чтобы оставить комментарий