Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Психологиялық жаттығулар
Автор: Мырзабекова Камшат
Бағыты: Психология Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Барлық сыныптар
Жарияланған уақыты: 2019-01-23
Материал туралы қысқаша түсінік
психологтарға
Психологиялық жаттығуларМақсаты:Оқушылардыңішкіжандүниесінашуғажәнеөзінеркінсезінеалуға үйрету. Тренинг барысындақаралыпшешілетін міндеттер:
Тиімді қарым-қатынасқа машықтану эмпатиясын дамыту.
Сенімсіздіктен, қобалжудан, қорқыныштан арылу.
Өзгелердің қызығушылығымен санасу.
Өзін-өзі құрметтеуді, өзіне-өзі сенуді қалыптастыру.
Тренинг бағдарламасы «Танысу» жүргізуші:Барлығымызшеңбержасап отырайық. Қазіршеңбер бойымен кезекпенжүргізушініңоң жағындағыотырғанқатысушыданбастаптопқатаныстырудыбастаймыз. Алдыменөз есімдеріңді айтыңдар. «1-2 сөйлемарқылықайсыныпта оқитынын өзінің атын, өзініңмінезітуралыайту керек. Осы сөздерден кейін психолог өзінтаныстырыпәңгімелейді. Психологтанкейінәрбірадамайналымбойыншаөзін-өзітаныстырады. Танысу біткен соң, таныстырудыңқалайөткенітуралыпікірталас жүргізіледі. Психолог топқамынадайсұрақтар береді. Кімніңтаныстыруысіздің есіңіздеқалдыжәне оның таныстыруы сізгенесіменұнады? « Карусель » жаттығуы.Мақсаты: Қарым-қатынастыдамытуға арналады. Топ мүшелері 2-ге бөлінеді. 1-ші топ ішкі, 2-ші топ сыртқы топ болыпбөлініп, екішеңбер жасайды. Жетекшініңбергенбелгісібойыншаішкі топ сағаттілібойыншақозғалады, жетекшінің сигналы бойыншаолартоқтайды да, екеуденішкі топ пен сыртқы топ бір-бірінеқарсытұрғанадамдарбірігеді. Әрбіртопқакезекпен-кезекжетекшібелгілібір роль беру керек, олар тез арадасолрольді 2-3 минуттакөрсетуікерек. Мысалы: сатушы- сатып алушы;мұғалім – оқушы, дәрігер – қаралушы; полиция –шофер; әке – бала; анасы –қызы. Бұлжаттығуәрбірадамныңөзініңмінезін, көңіл-күйін, қабілетін, өзгерте білу осы арқылыөзгелерменеркінараласуқабілетініңдамуына көмектеседі.«Бүлінген телефон»Мақсаты: Естуқабілетіндамытуғаарналған. Бірсөздімұғалімбірбаланыңқұлағынасыбырлапсолпікірдіқайталайды, солайжалғасаберіпбарлықбалаларғажеткізеді. Еңсоңғыоқушыпікірсөздіестіртіпдауыстапайтады. Мен әрқашаншындықты айтамын.«Көңіл-күйіміздіжаттықтыру»Мақсаты:Шынайыбейнелепкөрсетебілуарқылыкөңіл-күйіміздіжаттықтыраалуға арналады. Жүргізуші:Бүгін мен сендерге актер болуға үйретемін. Мен сендерге нені көрсет десем, соны бет-әлпеттеріңмен бейнелейсіңдер.1. Қабақтарыңды түйіп, ашулыадамныңкейпінкөрсетесіңдер2. Қаттықорқуқажет. Қасқырдан қорыққан қоян сияқты немесе ұядан түсіп қалған балапан сияқты, мысықтан қорыққан тышқан сияқты және иттен қорыққан баланы бет –әлпеттеріңмен көрсету қажет.3. Жылап тұрған адамды көрсету.4. Жәй күліп тұрған адамды және қатты күліп тұрған адамды көрсету5. Өлең айтып тұрған адамның сезімін көрсете білуӨлең айту «Біз тамшымыз» Сергіту сәтіӨздеріне ұнаған әуенге салып, қимылменкөрсетіпайтукерек.Бәрідөңгеленетұрады да «Бізтамшымыз» дегендежаңбырдыңтамшысын «Біртеңіздің толқыны» дегендеқолыменирелектетіптолқынды көрсетеді Бізтамшымыз мұхиттағыБір теңіздің толқыны.Бізгекеліңіз ²Сен мен мен.БәріміздебіржанұяболамызБізбұтақпызбақшадағыБірбақшаның гүлімізқайырмасыАуызша волейбол ойыны.Мақсаты: Өзінде бар жақсықасиеттердібағалайбілуге,өзініңқасындажүргенадамдардыңжақсықасиеттерінбілуге,бір-бірінтереңтүсінугеарналады. Доптыбір-бірнебергенкездебалаларадамгершілікқасиеттертуралыайтуларыкерек. Мысалы: шыншылдық: мейірімділік; адамдық; адамгершілік, әділдік; кішіпейілдік; батылдық; ұстамдылық; жанашырлық. Өзіндебасымқасиеттіайтабілулеріқаралады.«Кімекенін тап» ойыныМақсаты:Топмүшелерініңбір-бірінтануғакөмектеседі. Әрбірадамөзініңаты-жөнінкөрсетпей,өз-өзінепсихологиялықмінездемежазады. Өзінің ұнамды-ұнамсыз қасиеттерін жазу. Бұл мінездеме жазылған бетерді жетекші жинап, араластырады да, арасынан біреуін алып дауыстап оқиды .Топ мүшелері мінездеменің иесін табуы керек. Бұл жаттығу өзгелерді дұрыс қабылдап, тану арқылы олардың өзіндік ерекшеліктерін білуге үйреді."Шөлдеу" ойыны.Мақсаты: Достыққа,бір-бірінекөмектесіпқананәтижегежетугеболатынатәрбиелеу. Балалардыңқолдарышынтақтанқозғалмайды. Балаларөздеріныстықшөлдаладамыздепелестетеді, қаттышөлдеп жүреді. Біркездетостағандардағысуларғакездеседі. Енді осы суды ішугеамалтабуларыкерек (бір-бірінекөмектесіпқана суды шашпай, шөлдерінқандыруғаболатынына көзжеткізеді)."Алып" ойыны.Мақсаты:Ұжымшылдыққатәрбиелеу. Екі бала қатартұрады, біреуініңсолаяғынекіншісініңоң аяғынабайлайды, сөйтіпбірбелгіленгенжергебарады. Немесе: үш, төрт, т.б. балалардыбіргебайлайды, сосынолар біргежүругетырысады. (бақағаұқсапсекіреді)."Көпір" ойыны.Едендібормен "көпір" (түзу) сызылады. Екі топ, бір-біріне қарсышыққанбалалар "көпірден" құлапқалмайөтуікерек. Балаларбір-бірінекөмектесіп, орындарынауыстырып, бір-бірінөткізіпжіберулерікерек.РефлексияТренинг жаттығулары Сіздергеұнадыма?Сендердеқандайдаболсадаөзгеріспайдаболдыма?Күнделіктіөмірдебұлойындардыойнауарқылыішкіжандүниелеріңдідамытуға бола ма?Бүгінгітренингідебіздеройындаройнауарқылыөзгелердідұрысқабылдап, өздеріңдіеркінсезінеалуғатұлғаныдамытуғажұмыстандық.