| Математика | Уақыты: | Кабинет: химия | Мұғалім: |
| Сабақтың атауы | Математика және өзін-өзін тану интеграциялық сабақТақырыбы: Көбейту және бөлу қайталау. |
| Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
| Сабақтың жабдығы | Сызба,карточкалар, бейне сұрақ |
| Жалпы мақсаттар | 1.Көбейту мен бөлу тақырыбын қайталай отырып,соған байланысты әртүрлі есептер шығару арқылы білімдерін тиянақтау2. Оқушылардың іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.3. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: қайталау сабақ Сабақтың типі: интеграциялық Сабаққа керекті көрнекіліктер: маркерлер,бейне сұрақ, дидактикалық материалдар мен ойындар, суреттер. |
| Оқыту нәтижесі | |
| Топқа бөлу 3 мин | Топқа бөлу: (көбейту мен бөлу,алу есептер таратылады,мәндері арқылы топтарға отыру 1 2 3 ) |
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Ынтымақтастық атмосферасы 3мин | Тыныштық сәті: «Нұрға бөлену» Айнур А Топ ережесін еске түсіру.Әр смайлик туралы айту. | Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! |
| Үй тапсырмасын сұрау 2мин | Дәптерлерін бір-біріне беріп тексереді./ортада дұрыс жауап жатады/ егер жауап дұрыс болса смайликті тағады.Балалар менде бар.Ол 9000т тұрады.Мен тапсырманы дұрыс орындалған топқа ақша төлеймін. Ақша жинап менің сыйлығымды алыңыздар. |
| Қызығушылықты ояту 1мин | |
| Қайталау сабағы: 2 мин сұрақ/құны 1000т/1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады)2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады)3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады)4. Санды нөлге бөлуге бола ма?(болмайды) 2000т/. Мына күннің көзін бұлттар жауып кетті.Сіздер жұппен бұлттарды алып,есептерін шығарып,топта тексеріп,талқыласаңыздар.Күн жарқырайды. 5 мин Топқа тапсырма: /кұны 2000т/Саят 24кг алманы 3сағатта жинап алды. Ол жылдамдығын өзгертпей,40кг алманы қанша уақытта жинап алды?Есепте не белгілі?Есепте не белгісіз?Есептің сұрағы қандай?Шешуі ше?Айнур А | Сұраққа жауап қайтарады. сұраққа жауап қайтарады. Жұппен орындап,топта тексеріп,талқылап айтады. Шешуі: 24:3=840:8=5Жауабы: 5 сағатта |
| Сергіту сәті | Молекула ойыны /2 мин/ | Оқушылар сергіп алады |
| Ой толғаныс | 7 мин №6 тақтада Галерея әдісі орындайды,тексереді.әр есеп /кұны 5000т/ №6 есеп 9100:261680:281740:2985*61615:1934*13 | 9100:26=3501680:28=601740:29=6085*6=5101615:19=8534*13=442 |
| Сабақты қорытындылау/3 мин/ | Сонымен балалар,бүгін біз не істедік? Қандай есептер шығардық?Сабақ ұнады ма?осының бәрін білу үшін «Алақан әдісі» орындалады4,5 оқушы оқып шығады. | жазады |
| Үй /1мин/ тапсырмасы | № 4,9 27,28-бетте | Күнделіктеріне жазады |
| Бағалау /1 мин/ | Ал енді қоржынымызда қанша теңгеміз бар? Менің сыйлығымды қай топ алар екен?Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. | Теңгелерін санайдыалады. |