Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу Математика оқулығының әдістемесі Көп таңбалы санд
Автор: Мажимова Аңсаған Берікболқызы
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-19
Материал туралы қысқаша түсінік
№ 2 Ауызша есептеу. Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу Математика оқулығының әдістемесі Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру. Ой-өрісін, шапшаң есептеу дағдыларын дамыту. Сабақтың түрі: Жаңа тақырып. Сабақтың әдісі: математикалық диктант, сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырмалар, проблемалық жағдаяттар, электрондық оқулық. Сабақтың көрнекілігі: жауап парағы, карточка, көмек парағы, жеке-жоспар, бағалау парағы, интербелсенді тақта.
| Математика | |||
| Сабақтың тақырыбы | № 2 Ауызша есептеу. Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу | ||
| Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі | ||
| Сабақтың жабдығы | Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру. Ой-өрісін, шапшаң есептеу дағдыларын дамыту. Сабақтың түрі: Жаңа тақырып.Сабақтың әдісі: математикалық диктант, сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырмалар, проблемалық жағдаяттар, электрондық оқулық.Сабақтың көрнекілігі: жауап парағы, карточка, көмек парағы, жеке-жоспар, бағалау парағы, интербелсенді тақта. | ||
| Жалпы мақсаттарОқыту нәтижесі | |||
| Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||
| Бағалау парақшасымен таныстыру | |||
| Топқа бөлу | Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. | |
| Ынтымақтастық атмосферасы | Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда. | Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. | |
| Үй тапсырмасын пысықтау | Көбейту кестесін еске түсіру | Оқушылар ауызша орындайды | |
| Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.Дәптермен жұмыс.Енді, топтарға тапсырма1 топ - 1оқу жылында 200 күн бар. Осы күндерде неше грамм қоқыс жинап алуға болады? Килограммен өрнекте.2 топ - Бастауыш сыныптарында 120 оқушы бар. Сонда 1 оқушыға неше граммнан келеді?3 топ - Бастауыш мектепте 7сынып бар. Әр сыныпқа неше граммнан келеді?4 топ - Біздің мектебімізде 70 сынып бөлмесі бар. Сонда біздің мектептен қанша грамм қағаз шығады?Топтар өз жұмыстарын қорғайды.Қосымша тапсырма.1-топ1432·2 және 2864:2 түрінде есептеу2-топТексеру | ||
| Сергіту сәті | Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат. | ||
| Ой толғаныс | 1. Шебер күніне 6 бұйым дайындайды. Олар 4 күнде неше бұйым дайындайды? А)28 Ә)25 Б)24 В)202. Жарысқа келген 35 оқушы 7 бөлмеге тең бөлініп орналасты. Әр бөлмеге неше ойыншы орналасты? А)4 Ә)3 Б)5 В)73. Теңдеуді шеш: Х *4=12 А)5 Ә)3 Б) 6 В)24. Дкенге әрқайсысында 9 кг-нан 5 жәшік апельсин және 15 килограмм киви әкелді.Барлығы неше килограмм жеміс әкелінді? А)45 Ә)75 Б)65 В)605. 18:5=? жауабын тап: А)3 (3қ) Ә) 3 (2қ) Б) 3 (1қ) В)3 (4қ) 6. Бір аптада шебер 7 ойыншық жасайды. 3 аптада неше жиһаз жасайды? А)14 Ә)13 Б)15 В)217. 40 см сымның төрттен бір (1/4 )бөлігі қанша? А)5 Ә)10 Б)15 В)308. 50 см жіптің бестен бір (1/5) бөлігі қанша? А)10 Ә)8 Б)5 В)99. Өрнектің мәнін тап:(25+11):9=? А)1 Ә)5 Б)4 В)3610.Өрнектің мәнін тап:(39-3):5=? А)6 Ә)7 Б)5 В)811.Ұзындығы 5 см,4 см,4см,5см төртбұрыштың периметрін тап. А)14 см Ә)15 см Б)18см В)20см12.Балалар түске дейін фотоға 22 сурет, түстен кейін 12 сурет және 5 сурет түсірді . Барлығы неше сурет түсірді? А)49 Ә)50 Б)52 В)40 | ||
| Сабақты бекіту | |||
| Үй тапсырмасы | Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау | Оқушылар күнделіктеріне жазады | |
| Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Бағалау парақшасын толтырады | |
| Кері байланыс |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.