Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып Допты алып жүру
Оқу пәнінің 11-сыныптағы базалық білім мазмұны
Спорт бөлімдеріне бөлінген сағатар сызба кестесі:
| Оқу бағдарлама түрлері | Бағдарлама бөлімдері | Оқу тоқсандары | ||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | Z | ||
| Базалық | 1.Жеңіл атлетика | 12 | 12 | 24 | ||
| 2.Спорт ойындары | 12 | 20 | 12 | 44 | ||
| 3.Гимнастика | 14 | 10 | 24 | |||
| 4.Ұлттық ойындар | 4 | 4 | ||||
| 5.Дойбы,шахмат | 4 | 4 | ||||
| Оқу жылы бойынша сағаттар саны Z | 26 | 22 | 30 | 24 | 102 | |
| № | Бөлім/ ортақ тақырып | Сабақ тақырыбы | Оқыту мақсаты | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту |
| 1-тоқсант 27 сағат | ||||||
| 1-бөлім 12 сағат
Жеңіл атлетика түсінігі және қозғалыстың озық дағдысы | Қауіпсіздік ережесі. | 11.1.2.1.Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару
стратегиясын жүзеге асыру | 1 | |||
|
Жүгіру және оның түрлері | 11.1.2.1. Спорттық арнайы қимыл-
қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру | 1 | ||||
| Төменгі сөре қалыптан үдей жүгіру | 11.1.2.1.Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару
стратегиясын жүзеге асыру | 1 | ||||
| 30-40 м қашықтықты жүгіріп өту | 11.1.2.1. Спорттық арнайы қимыл-
қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру | 1 | ||||
| Лақтыру және оның
Түрлері | 11.1.2.1. Спорттық арнайы қимыл-
қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру | 1 | ||||
| Секіру және оның түрлері
Кедергілер арқылы жүгіру. | 11.1.2.1 Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ мерзімді қарқындылығы бар
жаттығуларды талқылау | 2 | ||||
| 800 м жүгіру
2000м(қыздар,ұлдар)уақытқа | 11.1.2.1. Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және қалыпқа келу процесін оңтайландыруды талқылау | 2 | ||||
| 3000м. (қыздар,ұлдар) уақыт есептемейді | 11.1.3.1. Түрлі дене жаттығулары
аясында және жағдаяттарда үздік үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану | 2 | ||||
| Бір орыннан,жүгіріп
ұзындыққа секіру әдісі | 11.1.3.1. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту | 1 | ||||
| 2-бөлім –
15 сағат Команда ойындарында бірлескен оқу Баскетбол ойны | Жеке, топтық және
командалық тактикалық әрекеттер. | 11.7.1.1. Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру | 2 | |||
|
Ойыншының тұру қалпы. | 11.7.2.1. Бірлескен жұмысты
оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау | 1 | ||||
| Ойын арқылы
мәселелерді шешу дағдылары. |
11.7.2.1 Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контекстің жеке ерекшеліктерін қарау | 1 | ||||
| Ойынның негізгі ережесі | 1 | |||||
| Доппен жаттығулар жасау
Допты алып жүру | 2 | |||||
| Адымды тіркестіре, алға және артқа, оң жақ және сол жақ бүйірмен қозғалу. | 1 | |||||
| Бағытты және жылдамдықты өзгертіп жүгіру. | 11.7.1.1.Өзінің және өзгелердің
қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау | 1 | ||||
| Командалық ойынның
орындалуын талдау. | 11.7.1.1. Қолайлы оқу ортасын құру
мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын таңдау және пайдалану | 1 | ||||
| Доп.шабуылдап торға лақтыру | 1 | |||||
| Алаңда орын ауыстыру | 1 | |||||
| Допты оң ж/е сол қол. алып жүру | 1 | |||||
| Екі жақты ойын баскетбол | 2 | |||||
| 2-тоқсан 21 сағат | ||||||
| 3-бөлім 16 сағат
Гимнастикадағы денені басқарудың қозғалыс дағдылары | Қауіпсіздік ережесі.
Гимнастикада компазициялық элементтер құру. |
11.3.2.1. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру | 1 | |||
| Гимнастика:Білім негізі
Сапта орындалатын жаттығулар | 11.3.2.1. Бірлескен жұмысты
оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау | 2 | ||||
| Кіші ағаш аттан секіру әдісі | ||||||
| Гимнастикалық
снарядтарда денені басқару қозғалысының дағдысы |
11.3.2.1. Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және қалыпқа келу процесін оңтайландыруды талқылау | 2 | ||||
|
Ағаш аттан асылып секіру секіру әдісі | 11.3.2.1. Түрлі дене жаттығулары
аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану | 4 | ||||
| Аяқты тіреп денені көтеру | ||||||
| Арқанға өрмелеу | ||||||
| Акробатикалық жаттығулар | ||||||
| Тепе - теңдік
гимнастикалық жаттығулар және кеңістіктегі дене қозғалысы |
11.3.2.1. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялар-мен тәжірибе жасау | 1 | ||||
| Аяқты бүгіп алға жауырынмен тұру | 11.3.2.1.Өзінің және өзгелердің
қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау | 1 | ||||
| Алға жүгіріп домалап түсу | 11.3.2.1. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту | 2 | ||||
| Шалқайып көпір салу/ҚЫЗДАР/кермеге тартылу /ұлдар/ | ||||||
| 4-бөлім –
8 сағат Қазақстандық ұлттық ойынындағы шығармашылық қабілеттілік | Қазақ ұлттық
ойындарының балама нұсқалары | 11.4.2.1. Бәсекелестік кезіндегі
патриотизм, тәртіп, ынтымақтастық және әділ ойынды анықтау | 2 | |||
| Тоғызқұмалақтың жүрістері
Ұя маңыздылығы, «Тұздық » алу | 11.4.2.1. Қолайлы оқу ортасын құру
мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын таңдау және пайдалану | 2 | ||||
| 11.4.2.1. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту | 2 | |||||
| Ұлттық ойындардың
іс –шараларын ұйымдастыру және өткізу. | 11.4.1.1. Жарыс іс-шараларының
шарттары және төреші ережесін қолдану | 1 | ||||
| 11.4.1.1. Баламалы идеяларды дамыту мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру | 1 | |||||
| 3-тоқсан 30 сағат | ||||||
| 5-бөлім 6 сағат
Гимнастикадағы денені басқарудың қозғалыс дағдылары | Қауіпсіздік ережесі.
Техникалық дағдыларды қолдану. | 11.5.5.1. Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру | 3 | |||
| Қозғалыс кезінде орындалатын саптық жаттығулар. | ||||||
| Жүру түрлері: саптық, аяқтың ұшымен, өкшемен, тізені биік көтеріп, жартылай, толық отырып | ||||||
| Ажырау және қосылу арқылы бір колоннадан екі колоннаға сап құру. | 11.5.5.1. Кейбір жаттығу түрлері үшін
дене қыздыру және қалыпқа келу процесін оңтайландыруды талқылау | 3 | ||||
| Қиғаштап, қарама-қарсы бағытпен және жыланша жүру. | ||||||
| Шалқайып көпір салу /қыздар/; Кіші ағаш аттан асылып секіру. /ұлдар/ | ||||||
| 6-бөлім – спорт
11 сағат ойны Волейбол | Тактикалық
дағдыларды қолдану. Ойынның негізгі ережесі: Алаңда орын ауыстыру | 11.5.3.1. Арнайы спорттық
техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті салыстыру және талдау | 4 | |||
| Допты жоғарыдан қосу, астынан қосу | ||||||
| Допты үстінен, астынан екі қолмен қаб, құлап алу әдісі. | ||||||
| Допты өз әріптес.жеткізе беру | 11.6.3.1.Өзінің және өзгелердің
қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау | 2 | ||||
| Допты шабуылдап соғу әдісі | ||||||
| Жарыс өткізу және
төрешілікті ұйымдастыру. | 11.6.2.1. Салауатты өмір салты мен дене
белсенділігіне деген өз көзқарасын түсіндіру және нақтылау | 1 | ||||
|
Көтерілген допқа тосқауыл қою | 11.6.2.1. Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ
мерзімді қарқындылығы бар жаттығуларды талқылау | 3 | ||||
| Тосқауылдан қайтқан доп.қаб. | ||||||
| Екі жақты ойын:Волейбол | ||||||
| 7-бөлім –
15 сағат Команда ойындарында бірлескен оқу Баскетбол ойны | Жеке, топтық және
командалық тактикалық әрекеттер. | 11.7.1.1. Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру | 1 | |||
| 11.7.2.1. Бірлескен жұмысты
оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау | 1 | |||||
| Ойын арқылы
мәселелерді шешу дағдылары. Ойынның негізгі ережесі | 11.7.2.1 Рөлдерді орындауда туындаған
әртүрлі қозғалыс контекстің жеке ерекшеліктерін қарау | 2 | ||||
| Доппен жаттығулар жасау
Допты алып жүру | 11.7.1.1.Өзінің және өзгелердің
қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау | 2 | ||||
|
Допты өз әріптесіне беру | 11.7.1.1. Өзгермелі жағдайларға жауап
қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты және балама идеяларды бағалау | 1 | ||||
| Командалық ойынның
орындалуын талдау. Доп.шабуылдап торға лақтыру | 11.7.1.1. Қолайлы оқу ортасын құру
мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын таңдау және пайдалану | 2 | ||||
| Қорғаныста ойнау
Айып добын лақтыру Алаңда орын ауыстыру | 11.7.1.1. Баламалы идеяларды дамыту
мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру | 3 | ||||
|
Допты оң ж/е сол қол. алып жүру Екі жақты ойын баскетбол | 11.7.1.1. Жарыс іс-шаралары шарттары
және төреші ережесін қолдану | 2 | ||||
| 4-тоқсан 24 сағат | ||||||
| 8-бөлім –
8 сағат Командалық ойын – белсенді қозғалыс нысаны Волейбол ойны | Алаңда орын ауыстыру
Допты жоғарыдан қосу, астынан қосу Допты үстінен, астынан екі қолмен қаб, құлап алу әдісі. | 11.8.1.1. Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру | 3 | |||
| Допты өз әріптес.жеткізе беру
Допты шабуылдап соғу әдісі | 11.8.1.1. Спорттық арнайы қимыл-
қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру | 2 | ||||
| Көтерілген допқа тосқауыл қою
Тосқауылдан қайтқан доп.қаб. | 11.8.2.1. Түрлі дене жаттығулары
аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану | 2 | ||||
|
Екі жақты ойын:Волейбол | 11.8.2.1. Дене жаттығуының сапасын
жақсарту мақсатында баламалы ережелер мен құрылымдық әдістер құру | 1 | ||||
|
9-бөлім – 7 сағат Командалық ойын – белсенді қозғалыс нысаны Футбол ойны | Ойын кеңістігіндегі
бағыт -бағдар дағдысы. Бағытты және жылдамдықты өзгертіп жүгіру. Допты аяқтың ішкі жағымен және табанмен тоқтату. | 11.9.2.1. Сенімділік қабілетін жақсарту
үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасау | 3 | |||
| Допты тоқтату
Қақпашының ойыны. | 11.9.2.1 Рөлдерді орындауда туындаған
әртүрлі қозғалыс контекстің жеке ерекшеліктерін қарау | 2 | ||||
| Футбол ойынының элементтерінен құрылған қозғалмалы ойындар. | 11.9.2.1. Қимыл қозғалыс
белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жаңа стратегиялық дағдыларын дамыту | 2 | ||||
| 10-бөлім –
11 сағат Денсаулық және салауатты өмір салты | 800 м жүгіру | 11.10.2.1. Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру | 1 | |||
| 2000м (қыздар,ұлдар)уақытқа, 3000м. (қыздар,ұлдар) уақыт есептемейді | 11.10.2.1. Арнайы спорттық
техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті салыстыру және талдау | 2 | ||||
| Бір орыннан,жүгіріп ұзындыққа секіру әдісі | 11.10.2.1. Баламалы идеяларды дамыту
мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру | 2 | ||||
| Жеңіл атлетика және
фитнес | 11.10.3.1. Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ
мерзімді қарқындылығы бар жаттығуларды талқылау | 2 | ||||
| 11.10.3.1. Салауатты өмір салты мен дене
белсенділігіне деген өз көзқарасын түсіндіру және нақтылау | 2 | |||||