Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті
1-тапсырма. Ж.ЖЖ.ТЖ
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
Мысал мазмұны бойынша жақсы қасиеттер мен жаман қасиеттерді жазыңыз.
Дескриптор:
- жақсы және жаман қасиеттерді ажыратады;
- жақсы және жаман қасиеттерді жазады;
- жұппен, топпен талқылайды.
ҚБ: қолпаштау сөздер арқылы
2-тапсырма. ТЖ.
А) Кейіпкердің сипаттауларын іздеп тауып, ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз.
Кейіпкер |
Ең маңызды әрекеті |
Әке |
|
Дәнге толы егіннің басы |
|
Дәнсіз егіннің басы |
|
Ә) «Венн диаграммасы» әдісі
Екі бидайды салыстырыңыз
«Егіннің бастары»
Дәнге толы бидай Дәнсіз бидай
Дескриптор:
- кейіпкер іс-әрекетін анықтайды;
- кейіпкерлерді салыстырады, ортақ қасиеттерін табады.
- екі бидайдың ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады.
- кестеге жазады;
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
3-тапсырма
Мысалды рөлге бөліп оқу
Дескриптор:
- мысал өлеңді мәнерлеп оқиды;
- мысалды рөлге бөліп оқиды;
- образға ене отырып рөлді сомдайды.
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
Қорытынды
4- тапсырма.
«Алты қалпақ» әдісі
«Ақ қалпақ» - сабақ бойынша ұнамды сәттер.
«Сары қалпақ» - сабақ тақырыбының өмірмен байланыстылығы, қажеттілігі.
«Жасыл қалпақ» - тақырып бойынша нені өзгертер едіңіз, жаңалығыңыз.
«Қызыл қалпақ» - тақырып бойынша ішкі сезім.
«Қара қалпақ» - сабақ бойынша жағымсыз сәттер.
«Көк қалпақ» - тпқырып бойынша қорытынды ой.
Дескриптор:
- ақпаратты пайдаланады;
- нақты дәлелдер келтіреді;
- кейіпкер образына көзқарасын білдіреді;
- қорытынды жасайды.