| Күні: | Пәні: Биология | Сынып: 9 |
| Сабақтың тақырыбы | «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері. Жалпы биология - биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән |
| Сабақтың мақсаты | «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері.туралы түсінік қалыптастыру. |
| Оқытудың нәтижелері | «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттерітуралы түсініктері қалыптасады. |
| Негізгі дерек-көздер | Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар, электронды оқулық |
| Модульдің кіріктірілуі | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. |
| Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар, көрнекіліктер |
| Кіріспе | 2 минут 2 минут | Топқа бөлу Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Джиксо әдісі арқылы 1,2,3,4 санау 5 оқушыдан 4 топқа бөлу.Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлерне жылы тілектер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды. | | |
| Жаңа сабақтың таныстырылымы | 4 минут 7 минут | Білу. «Жадылық серуен» әдісі бойынша жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою. Сұрақ жазу Түсіну. «Фиш Боун» әдісі бойынша жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру. | Өтілген материалды сұрақтарға жауап беру арқылы естеріне түсіріп, есте сақтау қабілеттері артады.Балық қаңқаларына жаңа тақырыпқа сәйкес терминдер жазып, оның себептерін дәлелдейді. | Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау. | Оқулық Плакат, маркер, бағалау парақшасы |
| Жаңа сабақты қолдану | 10 минут 5 минут | Қолдану. «Мозайка» әдісі бойынша алған білімдерін практикада ұштастыру. Талдау. Жаңа тақырыпқа сәйкес жұптық әңгіме жүргізу. | 4-ке бөлінген қима қағаздардағы тапсырмаларды орындап, мозайка құрастырады. Жұпқа бөлініп, жаңа тақырыпқа сәйкес байланысты мысалдар келтіріп, бір-бірлеріне түсндіреді. | Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өзара бағалау жасайды. | Қима қағаздар, бағалау парақшасы Қима қағаздар, бағалау парақшасы |
| Сергіту сәті | 3 минут | Видеоролик көрсету арқылы сергіту сәтін өткізу. | Жануарлар әлемі туралы видеоролик көріп, сергіп қалады. | | АКТ |
| Жаңа сабақты қорытындылау | 5 минут | Жинақтау. «Аквариум» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. | Жаңа тақырыпқа байланысты бір топтан оқушы шығып ой айтады, келесі топ мүшесі жалғастырады. | Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау. | |
| 3минут | Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалату.Басбармақты жоғары, төмен көтеру арқылы формативті бағалау. | Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бір-бірлерін бағалайды.Басбармақты жоғары, төмен көтеріп ынталанады. | Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау. | бағалау парақшасы |
| 3 минут | Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. | Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді. | | Рефлексия парағы, стикер |
| 1 минут | Үйге тапсырма беру. | Күнделікке жазып алады. | | Күнделік |